רשת אפנת "רמי לי" יצרנית וותיקה של אפנת הריון, המובילה בתחומה בשוק נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה ובימים אלו משיקה הרשת בקמפיין חדש קולקציית הלבשה תחתונה תחת המותג RAMI-LEE בהשקעה של 50,000 דולר. הקמפיין יעלה תחילה ב-17 חנויות הרשת, באתר הרשת
www.rami-lee.co.il ולאחר מכן בעיתונות המקצועית והארצית ובפוסטרים באזור נקודות המכירה. הקולקציה החדשה כוללת ליין חזיות המשמשות את האישה ההרה מתחילת תקופת הריון ועד גמר תקופת הנקה.
לדברי מנכ"ל החברה, רמי מזרחי, קולקציית ההלבשה התחתונה באה לענות על צורכי האישה ההרה שעד כה לא קיבלו מענה הולם. השקענו 50,000 דולר בפיתוח החזייה וחילקנו בחצי שנה האחרונה ל-500 נסייניות בקרב לקוחותינו את החזייה במתנה לצד שאלון שבו נתבקשו לחוות דעתם על סוגיות (נוחות, איכות, מחיר, אופן שימוש) ונמצא ללא יוצא מן הכלל כי הלקוחות השתמשו בחזייה לאורך חודשי הריונן ובתקופת ההנקה לשביעות רצונן המלא".
החזייה הייחודית מתאימה לכל שלבי ההריון וההנקה ועשויה 92% כותנה ו-8% לייקרה. תוספת הלייקרה מעניקה לחזייה תכונת אלסטיות כך שעם גדילת החזה נמתחת החזייה ומתאימה עצמה לגודל הרצוי.
בגב החזייה עוצבו במיוחד 5 שורות של קרסים המעניקים אפשרות לגדילת היקף החזה וחזרה לגודלו המקורי לקראת סיום תקופת ההנקה. החזייה חלקה ללא תפרים ובעלת אבזם פלסטי ייחודי המאפשר פתיחה וסגירה של הגביע ביד אחת ובנוחות מקסימלית.
מחירי החזיות נעים בין 129.90 ש"ח - 139.90 ש"ח וניתן להשיגם בצבעי לבן ובז' (צבע גוף).
לכל חזייה מצורף במתנה סט ספוגיות לשימוש רב פעמי במהלך תקופת ההריון וההנקה המיועדות למצבים של דליפת חלב.
רשת "רמי לי" מונה 17 סניפים בפריסה ארצית, שניים מהם נפתחו במהלך החודש האחרון האחד פונה למגזר החרדי ברחוב גאולה בירושלים ובכך תגדיל הרשת את נפח השוק שלה בקרב המגזר הדתי והחרדי לצד סניף חדש בקניון "לב העיר" בנצרת עילית.