X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
באירוע ישתתפו עשרות משלחות מחו"ל, נציגי תאגידים בינלאומיים ומשקיעים זרים בחיפוש אחר טכנולוגיות המים הישראליות
▪  ▪  ▪
תערוכת ווטק [צילום: ווטק]

תעשיית המים הישראלית נערכת לאירוע הדגל שלה: WATEC Israel 2013 - האירוע מהווה במה להחלפת ידע ורעיונות בקרב אנשי אקדמיה, אנליסטים ומומחים מהעולם, ולו תרומה משמעותית וחשובה לקידום יחסי החוץ של ישראל. במהלך האירוע יקודמו שיתופי פעולה מסחריים עתידיים בתחום טכנולוגיות המים, וייבחנו השקעות של מוסדיים בטכנולוגיות הישראליות.
השנה, יעסוק האירוע בתפקיד המרכזי של טכנולוגיות בייעול וניצול השימוש במשאבי המים נוכח האתגרים הסביבתיים הניצבים בפני מדינות העולם, וכן בשיטות חכמות לטיפול במים בתעשיית המזון והמשקאות, ובתעשיות האנרגיה והכרייה. ישראל, בהיותה מדינה עם מקורות מים מצומצמים, צברה במהלך השנים ידע מקצועי נרחב המציע פתרונות מתקדמים ויעילים לניהול משקי מים ברמה הלאומית והאזורית, כמו גם פיתחה טכנולוגיות חדשניות לטיפול יעיל במים לשימוש התעשיות השונות.
בין עשרות המשלחות הבינלאומיות שהבטיחו מקומן באירוע, יקחו חלק נציגים של תאגידי ענק בהם חברת קוקה קולה העולמית וג'נרל אלקטריק, וכן משלחות של נציגי ציבור מעשרות מדינות בהן משלחת עסקית גדולה של בכירי חברות אירופאיות מובילות, בראשות סגן נשיא הנציבות האירופית, שתבוא להתרשם מטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך העונות על צרכי השווקים בחו"ל. הטכנולוגיות יוצגו על-ידי עשרות חברות ישראליות מובילות בהן TaKaDu, Water-Gen ,Blue-I ,WhiteWater ,Eltav, Amiad, Tahal ,SmartUp ועוד.
באירוע ווטק יערך כנס משקיעים, במסגרתו 15 חברות ישראליות נבחרות יציגו את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בפני משקיעים וקרנות בינלאומיות המחפשות אפיקי השקעה בתחום טכנולוגיות המים, לרבות קרן בלומברג, טרו נורת' וקלינטק גרופ.
שמעון טל, יו"ר כנס ווטק ונציב המים לשעבר, מציין: "קיומו של אירוע הדגל בתחום טכנולוגיות המים דווקא בישראל מעיד על ההצלחה הישראלית בניהול מתקדם וחדשני של משק המים שלה. תערוכת ווטק מהווה מפגן יכולות מוצלח של התעשיה הישראלית בכלל ושל משק המים הישראלי בפרט. בטוחני שהאירוע יביא לקשרים מסחריים ענפים בין חברות מים ישראליות לבין גורמים בארץ ובחו"ל ויעמיק את הפעילות המשותפת".
עודד דיסטל, מנהל המטה לקידום השקעות ותוכנית Israel NewTech במשרד הכלכלה מציין: "אחת מהמטרות המרכזיות של תוכנית Israel NewTech במשרד הכלכלה, היא קידום תעשיית המים הישראלית, תוך הכרה בחשיבות של מציאת פתרונות טכנולוגיים ברי קיימא והבנה כי תחום זה ימשיך במגמת הצמיחה המהירה. אירוע ווטק משווק את מכלול היכולות של תעשיית טכנולוגיית המים הישראלית בעולם, וככזה מהווה נקודת מוצא למיצוי הפוטנציאל העסקי של תעשיה זו בשוק העולמי".
גלעד פלד, ראש מחלקת אגרו-טכנולוגיה, מים וסביבה במכון היצוא מציין: "התחממות כדור הארץ וההשפעות ההרסניות שיש לשינויי האקלים על משק המים, כמו גם הגידול באוכלוסיה וברמת החיים והמעבר המאסיבי מהכפר אל העיר, מעצימים את הצורך בפתרונות מעשיים וחדשניים לאספקת מים איכותיים וזמינים. ישראל קנתה לעצמה שם עולמי כמי שניצבת בחזית הטכנולוגית והמדעית בתחום תעשיית המים. החברות הישראליות מציגות פיתוחים חדשניים בתחומי הטיפול במים, מיחזור והשבה, התפלה, ביטחון מים, השקייה חכמה, ניהול ובקרה ושימוש במים בתעשיה - כל אלה מסייעים למדינות ברחבי העולם לקדם משק מים יעיל".
את האירוע מובילים בשיתוף פעולה משרד הכלכלה, מכון היצוא ומשרד החוץ, והוא מאורגן על-ידי חברת כנס תערוכות בע"מ ומרכז הירידים והקונגרסים בישראל. האירוע יערך בתאריכים 22-24 באוקטובר, 2013, במרכז הירידים בתל אביב.

תאריך:  11/09/2013   |   עודכן:  11/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
בעקבות הרכישה תועשר פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE באמצעות אפליקציות לניתוח עמידות מוצרים מתקדם
מיכל סדן
5 מתחמים, 6 תערוכות, 7 אוצרים ועשרות אמנים מבוססים וצעירים - וכולם מתכנסים תחת המטריה של אמנות יהודית עכשווית. הפתיחה – ב-16 בספטמבר
יניב כהן
רד האט מוקמה ברביע המובילים של ריבוע הקסם של גרטנר לפלטפורמות יישומים באתר הלקוח
איילת קלטר
לראשונה סדנת הורים ומחנכים בנושא - דיאטה החלום ושברו וכיצד לגדל ילדים בריאים בעולם רודף רזון, בהנחיית דיאטניות קליניות מוסמכות, המתמחות בטיפול בהשמנה והתנהגויות אכילה, לפי עקרונות "שפת האכילה"
יניב כהן
נושא זה יהיה במרכז כנס מיוחד, שתקיים מטריקס גלובל בהשתתפות מר ג'וני לי, מנהל פעילות ה-AppStore של China Telecom, ודוברים בכירים נוספים, שיספרו מניסיונם האישי על הצלחה בפעילות מול השוק הסיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il