X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה נטעם לופטהנזה
▪  ▪  ▪

לטוס עם לופטהנזה ולהישאר מחוברים למשרד עם סיסקו.
כשנה לאחר השקת האינטרנט המוטס הראשון, חברות סיסקו ולופטהנזה מקדמות בצעד נוסף את החזון המשותף שלהן לספק לנוסעים בטיסות מסחריות חיבור רציף ליישומים העסקיים החיוניים שלהם באמצעות רשת האינטרנט.
שתי החברות משיקות מיזם חדש בתחום הבידור והתקשורת במטוסים בשם NICE -Network Integrated Cabin Equipment - אשר מציב סטנדרטים חדשים בתעשיית התעופה העולמית בכל הקשור למערכות בידור ותקשורת של הנוסעים בטיסות החברה.
מערכת NICE שפותחה על-ידי סיסקו וחברת וידיאון תוצג על-ידי לופטהנזה בתערוכת התעופה השנתית ה- 56 במספר שתתקיים באורלנדו בימים הקרובים. מנהלי לופטהנזה, הנחשבת לחלוצת השימוש בנתב הנייד של סיסקו המאפשר קשר רציף לאינטרנט במהלך הטיסה, אומרים כי NICE עושה קפיצת מדרגה בכל נושא התקשורת בפנים המטוס ומעניקה לכל נוסע יחידות בקרה ושליטה אלחוטיות, אינטואיטיביות וקלות לשליטה.
חיים מלמד, מנהל פיתוח עסקי בסיסקו ישראל, מספר שמגוון התכונות והפונקציות שמציעה המערכת הוא עצום: חלל תא הנוסעים הופך למעשה לשלוחת אינטרא-נט ולנקודת גישה לרשת האינטרנט. NICE נותנת גישה למידע שעל הרשת, חדשות ובידור, טלפוניה על גבי IP, עבודה על רשת המחשבים הארגונית של נוסעים שיש להם גישה מאובטחת (VPN) מרחוק, באמצעות גישה אלחוטית מכל מקום בתא הנוסעים. בהיבט הבידורי מספקת NICE סרטי DVD הניתנים לצפייה על גבי מסכי LCD בגודל 6.5-30 אינץ', או במסכים אישיים של 10 אינץ' מאחורי כל מושב, צפייה בקלטות וידיאו בכל שיטה קיימת, האזנה לדיסקים ב- CD, mp3, שרת קבצים המאפשר אחסון קבצי וידיאו ואודיו, ואפילו צפייה בסרטי וידיאו דרך רשת האינטרנט.
המערכת החדשה כבר נוסתה בהצלחה על מטוס בואינג פרטי.
ברנרד קונארד, סגן נשיא בלופטהנזה טקניק אומר שלראשונה מאושר שימוש ברשת תקשורת אלחוטית בחלל תא הנוסעים. הרשת עובדת על פרוטוקול Voice Over IP המשמש לטלפוניית אינטרנט ארצית רגילה, המשולב במערכת בקרה ושליטה הבנויה על פרוטוקול איתרנט b802.11 אלחוטית.
לופטהנזה טקניק שהיא הזרוע העסקית של חברת התעופה הגרמנית שמבצעת בפועל את ההתקנות מציעה את מערכת NICE גם לשוק התעופה הכללי, באמצעות מפעל בהמבורג, והיא מציעה את המערכת בשתי גירסאות: האחת למטוסי סילון גדולים והשני למטוסים עסקים קטנים יותר. מאחר והמערכת אלחוטית ברובה, היא אינה מחייבת התקנה ארוכה ויקרה ואינה מחייבת התקנה דווקא במפעל החברה בהמבורג.
סיסקו סיסטמס הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 38,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2002 הסתכמו ב- 20 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה. אתר האינטרנט של החברה: www.cisco.com.

תאריך:  12/11/2003   |   עודכן:  12/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il