שיא מכירות ברשת "המשביר החדש לצרכן" במסגרת מבצע "הפנינג המכירות" שנערך במשך שלושת ימי סוף השבוע האחרון - 28.3 מליון ₪ (היקף המכירות היומי הממוצע במשביר החדש לצרכן הנו כ - 2 מליון ₪ ליום).
מר דני סיני סמנכ"ל שיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן": "במסגרת מבצע הפנינג הגיעו לרשת "המשביר החדש לצרכן" כ - 170 אלף לקוחות ונמכרו כ - 311 אלף פריטים שונים".
במסגרת 3 ימי המבצע הצטרפו עוד כ - 13 אלף חברי מועדון CLUB 365 לרשת "המשביר החדש לצרכן".
במסגרת מבצע "הפנינג המכירות" שנערך בסוף השבוע האחרון ברשת "המשביר החדש לצרכן" הגיעה הרשת לשיא מכירות בכל הזמנים (ההתייחסות הנה גם למכירות של רשת "המשביר" לצרכן הישן). במהלך שלושת ימי מבצע "הפנינג המכירות" בוצעו עסקאות בשווי של 28.3 מליון ₪. שיא מכירות זה בולט במיוחד לאור העובדה שהיקף המכירות היומי הממוצע ברשת במהלך החודשים האחרונים הנו כ - 2 מליון ₪ ליום.
מר דני סיני סמנכ"ל שיווק של רשת "המשביר החדש לצרכן" מציין שבמסגרת שלושת ימי המבצע (רביע, חמישי ושישי) הגיעו ל - 25 סניפי הרשת כ - 170 אלף לקוחות ונמכרו 311 אלף פריטים שונים.
מבדיקה פנימית שנערכה ברשת "המשביר החדש לצרכן" התברר שבשלושת ימי המבצע סכומי העסקאות הממוצעות ללקוח היו שונים: ביום הראשון ( יום רביעי 12/11) הקנייה הממוצעת ללקוח היתה 235 ₪, ביום השני (יום חמישי 13/11) הקנייה הממוצעת ללקוח היתה 140 ₪ וביום השלישי למבצע (יום שישי 14/11) הקנייה הממוצעת ללקוח היתה גם 140 ₪.
מר סיני מוסיף שבימים רגילים הקנייה הממוצעת ללקוח הנה 130 ₪ ללקוח.
עלות הפריט הממוצע שנרכש ע"י הלקוחות ב3 ימי המבצע הנו בשווי של 62.6 ₪.
במסגרת המבצע הצטרפו למועדון החברים CLUB 365 עוד כ - 13 אלף חברים חדשים סך כל חברי המועדון כיום 263 אלף חברים.
גם בעלי הקניונים רוו נחת ממבצע המכירות המיוחד של רשת המשביר החדש לצרכן וכמות הלקוחות הגדולה שהגיעו לרשת הגדילה גם את היקף המכירות הכללי של הקניונים בימים אלו. מר ישראל סביון מנכ"ל קניון גרנד קניון בחיפה מציין שמבצע הלקוחות של רשת "המשביר החדש לצרכן" תרם באופן משמעותי לכלל המכירות בקניון ומספר המבקרים בקניון עלה בתקופת המבצע בכ - 5,000 אלפים מבקרים נוספים מעל ממוצע המבקרים היומי. מר ישראל סביון הביע תקווה שרשת "המשביר החדש לצרכן" תחזור על מבצעים שכאלה לעיתים קרובות יותר. מר רמי שביט מנכ"ל רשת "המשביר החדש צרכן" מציין שהיקף המכירות בשלושת ימי המבצע מקביל למכירות של חצי חודש בממוצע ברשת והנהלת הרשת רואה בכמות הלקוחות הגדולה שהגיעו ושיא היקף מכירות שבוצע במהלך המבצע הבעת אמון גדולה ומרשימה של הציבור ברשת "המשביר החדש לצרכן".