נביעות מעניקה מים..... עד סוף הנסיעה.
מי שהשתמש שבוע לשעבר בשירותיה של רכבת ישראל לא יכול היה שלא לפגוש ברוב תחנותיה את נציגותיה של חברת נביעות שחילקו לכל נוסע את בקבוק המים החדש של נביעות 755 TO GO זאת, כחלק מקמפיין השקת הבקבוק החדש.
בצד חלוקת הבקבוקים חולקו עלוני הסברה על ייחודו של הבקבוק החדש שמתאפיין בפקק חדשני, פרי פיתוח של נביעות, שנועד להשיג סטריליות מקסימלית ובטיחות מרבית (הפקק בנוי מחלק אחד בלבד!). הבקבוק 755 TO GO פונה לקהל הרחב שנוסע ברכבת ישראל - ברובו צעירים בגילאי 18- 36 שמהווים את קהל המטרה העיקרי של הבקבוק החדשני.
הראל חייקין, מנהל השיווק של נביעות מוסר כי בדיקות שנעשו בקרב הצרכנים העלו שקיימת דרישה לבקבוקים אישיים גדולים מאחר וחצי הליטר אינו מספיק למגוון של פעילויות וקהלים.
חלוקת הבקבוקים התבצעה על ידי דיילות של חברת פרומרקט בתחנות הרכבת בכל רחבי ישראל!. בנביעות מעריכים כי לקמפיין נחשפו כ- 80,000 איש- רובם מקרב קהל המטרה של הבקבוק החדש.