המותג האיטלקי "FURLA" מגיע לישראל-סניף ראשון יפתח בתחילת דצמבר בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח.
אלדן לבל וגיל פדרמן קיבלו את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג
הפועל ב-64 מדינות. בשנת 2001 הסתכמו מכירות החברה ב-84 מיל' יורו.
המותג האיטלקי "FURLA " המזוהה עם מוצרי עור, תיקים, ארנקים, נעליים ואביזרים נלווים בסגנון אלגנטי ומעוצב, ישווק בקרוב בישראל על-ידי אלדן לבל וגיל פדרמן בעלי רשת הרהיטים הידועה בישראל "דירן".
המו"מ עם בעלי החברה, משפחת פורלנטו מבולוניה, איטליה, נמשך מספר שנים כשעל הזיכיון התחרו כמה גורמים ישראלים ביניהם אנשי העסקים מהשורה הראשונה.
בתחילת חודש דצמבר תיפתח חנות הדגל של המותג בכיכר המדינה ברחוב ויצמן פינת ה' באייר, והיא תמכור בלעדית בישראל תיקים, נעליים, ארנקים, תכשיטים ושעונים של החברה באיכות המוקפדת של המותג. "FURLA" נחשב לאחד ממותגי האופנה המובילים בקטגורית מוצרי העור המשלב עיצוב קלאסי עם מראה עכשווי ואופנתי.
אחת הסיבות לפופולריות הרבה של המותג, נובעת מנגישותו לציבור רחב עקב מחיריו הנוחים Best value for money. יצוין שעד כה יובא המותג לישראל בצורה מצומצמת ולא מסודרת על-ידי מספר חנויות פרטיות העוסקות במכירת מוצרי עור ותיקים.
חברת "פורלה" הוקמה בבולוניה, איטליה, ב-1927. בשנות ה-50 פתחה את החנות הראשונה למוצרי עור. בשנות ה-70 השתלבו שלושת ילדי משפחת פורלנטו בניהול החברה והביאו לשינויים שעיצבו את עתיד החברה כמו מיתוגה של "פורלה" ופריצתה הבינלאומית.
כיום פועלת "פורלה" ב-64 מדינות עם 163 חנויות מותג ועוד 65 נקודות מכירה בבתי כלבו יוקרתיים.
היקף המכירות העולמי של "פורלה" עומד על 84 מליון יורו.