לאחר שלושה חודשים בלבד, מותג הבריאות Ocean Spray, באמצעות פריגת, תפס נתח של 4% מקטגוריית הנקטרים בישראל.
פריגת - Ocean Spray ואיגוד רופאי המשפחה בישראל מקיימים השבוע כנס ראשון מסוגו בארץ, בנושא היבטים חדשים בטיפול ומניעה של זיהומים בדרכי השתן. בכנס משתתפים מרצים מהארץ ומחו"ל.
פריגת, מותג המשקאות המוביל בישראל, שקיבל לפני כשלושה חודשים את הזיכיון לשיווק והפצת מוצרי Ocean Spray בישראל, מדווח על הצלחה מעבר לרף הציפיות שפריגת תיכננה בכל הקשור לשיווק והפצת Ocean Spray בארץ. החברה מציינת כי בחודשים האחרונים זינקה והגיעה לנתח שוק של 4% בקטגוריית הנקטרים, תוך הובלת קמפיין להעלאת המודעות לערכים הבריאותיים המוספים של החמוציות.
אסף איבניר, מנהל מותג פריגת ו-Ocean Spray: "הצלחת Ocean Spray בישראל כקטגורייה חדשה של מיצים בעלי ערכים בריאותיים, הינה סנונית ראשונה בפעילותינו בקטגורייה זו.
עם ההשקה הצבנו לעצמנו מטרה להגיע לנתח שוק של 4% מכלל קטגוריית הנקטר. בשנים האחרונות מסתמן גידול עולמי בצריכת משקאות ומיצים בעלי ערך בריאותי. אנחנו בפריגת זיהינו את המגמה העולמית המתרחבת והחלטנו לענות על צרכי הלקוחות שלנו".
פריגת, יצרנית ומשווקת - Ocean Spray ואיגוד רופאי המשפחה בישראל מקיימים השבוע כנס ראשון מסוגו בארץ בנושא היבטים חדשים בטיפול ומניעה של זיהומים בדרכי השתן. הכנס ייפתח ביום רביעי ה-3.12.03 במלון הילטון בתל אביב בהשתתפות מומחים בעלי שם מהארץ ומחו"ל ביניהם הישראלי סטיב הניג, יו"ר מחקר ופיתוח Ocean Spray העולמית.
פריגת קיבלה את זיכיון Ocean Spray מחברת Ocean Sprayהעולמית, שהינה החברה הרביעית בגודלה מבין יצרני המיצים בארה"ב, התופסת נתח שוק של 3%.
משוק המשקאות הקלים האמריקני ו-50% בקטגוריה של מיץ החמוציות. מחזור המכירות השנתי של Ocean Spray העולמית נאמד בכמיליארד וחצי דולר.
פריגת בחרה למצב את Ocean Spray כמותג life style המעניק תועלות של חיוניות, טעם וחוויית שתיה, תוך פנייה לקהל המודע לנושאי בריאות, המעוניין לצרוך מוצרים בעלי ערך בריאותי המסייעים לשמירת תפקודו האופטימלי של הגוף.
תהליך ההחדרה לווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום אריאלי, בפעילות קד"מ קריאטיבית הכוללת בנוסף פנייה לקהל המקצועי: רופאי משפחה, תזונאיות, גניקולוגים ואורולוגים, וגם לרשתות השיווק, הפארמים ובתי הטבע.
פריגת משווקת כיום בישראל Ocean Spray בארבעה טעמים: חמוציות קלאסי, חמוציות עם דובדבן, חמוציות עם תפוח וחמוציות עם פטל. בהמשך מתכננת החברה השקת טעמים נוספים.