X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
סגירת מרפסת סנטק [צילום: יח"צ]
כך תבחרו סגירת חורף למרפסת
פעם קראו לזה "לסגור מרפסת" - הרכיבו תריסול פלסטי והפכו את המרפסת לעוד חדר בבית, עם או בלי אישור לבנייה. בקיץ 2014 אישרה הכנסת את מה שמכונה "חוק הפרגולות", המעניק הקלות ופטור מהסבך הביורוקרטי, ומאפשר לבצע פעולות נקודתיות בבית ללא אישור הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה. איך סוגרים מרפסת, מה הפתרון למסעדות ומהו סוכך סנטק?
רוני בר דוא"ל צללית סוככים בע"מ http://tzlalit.co.il

סגירת חורף היא בעצם סגירה של מרפסת או כל חלל אחר בבית או בניין, כך שיהיה אטום בפני גשם, רוח, קור, ברד ושאר פגעי העונה הקרה.
למה זה טוב לי?
סגירת חורף מאפשרת לדיירים להמשיך וליהנות מהמרפסת גם בחורף. במקום לסגור את הדלת ולסובב את המפתח עד האביב כך שהילדים לא יגיחו החוצה, יכולים בני המשפחה להרוויח עוד חדר בבית!
סגירת מרפסת היא קלה ופשוטה לביצוע. פרופילים של אלומיניום ופלדה מייצרים את השלד הנדרש לסגירה, ועליהם מניחים את הקירוי - גג וקירות. כדי שהקירוי יהיה חזק, יציב ובטיחותי, מומלץ להשתמש בבד דראלון איכותי או בפרגולת אלומיניום מתקפלת. ניתן אף לבחור בפרגולת אלומיניום בעלת מנגנון הפעלה ושליטה חשמליים. מדובר בפתרון מהיר, זול, פשוט להרכבה ולפירוק ונוח לתפעול. היתרון בשימוש בפרגולה מתקפלת, נעוץ ביכולת לפתוח אותה בימי הקיץ החמים, וכך להמשיך ולהינות ממרפסת פתוחה ומאווררת בקיץ וממרפסת סגורה ואטומה בחורף.
סגירת חורף במסעדות
בתי קפה, מקומות בילוי ומסעדות נוהגים להוציא שולחנות וכסאות לרחוב. זה טוב לכולם: בתי הקפה מגדילים את המקום לסועדים, והעוברים והשבים יכולים ליהנות מהנוף האנושי שסביבם.
בקיץ, פותחים פרגולה צבעונית כדי להטות צל על היושבים; בחורף, סוגרים את האזור שבין בית העסק לכביש תוך מתן אפשרות למעבר הולכי רגל.
היתרון בשימוש בסגירת חורף מתקפלת לבתי עסק, היא בקלות של קיפול הפרגולה בחודשי הקיץ - ללא עלויות של פירוק והתקנה חוזרת מדי עונה. כמו-כן, השימוש בתאורה מובנית בפרגולה יאפשר להשתמש בה במשך כל עונות השנה ולהתאים את האווירה לכל חלל שרוצים.
פרגולות אלומיניום סנטק: ההייטק של הסוככים
המותג סנטק (SUNTECH) זוכה בשנים האחרונות להצלחה בינלאומית, בזכות השילוב של עמידות, נוחות ואסתטיקה שהוא מציע. פרגולות האלומיניום של סנטק מתקפלות, נפתחות ונסגרות בלחיצת כפתור ובאמצעות שלט רחוק.
לפרגולות סנטק מראה יוקרתי ומעוצב, והן מגיעות במגוון צבעים וצורות, וכן ניתנות לבחירה בהתקנה עם עמודים או ללא עמודים. הגג נפתח ונסגר במלואו וניתן "לשחק" ולהתאים אזורי הצללה שונים, בהתאם למיקום השמש, מזג האוויר ובעיקר לפי רצונכם הפרטי בכל רגע נתון.
לפרגולות סנטק, אשר עמידות בכל מזג אוויר - גם בימי חורף גשומים - יש מרזבים מובנים לניקוז מים, כך שהגשם לא יצטבר על הגג ולא ידלוף ויטפטף למרפסת.
מידע נוסף, גלריות וסרטונים, ניתן למצוא באתר סנטק-ישראל.

תאריך:  09/03/2016   |   עודכן:  09/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צוות חדשות עולם
בשורות הבאות ננסה לבחון את הסוגיה ממספר היבטים שונים שיסייעו גם לכם להחליט מה לעשות מייד לאחר סיום הלימודים
צוות חדשות העולם
הזמן שאתם עומדים בפקק הוא זמן שיכלתם לעשות בו דברים נפלאים ומרגשים, להרוויח כסף וליהנות מהחיים. במקום זאת אתם מעבירים עוד חצי שעה ועוד ארבעים דקות, כאשר הצפייה היא שהבעיה רק תלך ותחמיר ככל שהצפיפות על הכביש תגדל. הפתרון טמון במילה אחת קטנה: קטנועים
צוות חדשות העולם
היכרות עם הפרמטרים שמשפיעים על מחירי הטיסות יכולה לסייע להוזלת מחירים ביעדים נפוצים. במאמר הבא נתמקד בניו-יורק, אך נציג כמה טיפים שרלוונטיים לכל התנהלות מול חברת תעופה
צוות חדשות העולם
אימוני כושר משפרים את איכות החיים ומבטיחים סיפוק ושמירה על משקל תקין. עם זאת, על-מנת להפיק את מלוא הפוטנציאל של האימון יש צורך בהקפדה על מספר כללי מפתח חשובים
שלמה סיקסט
שימוש במכונית מעניק לנו חופש תנועה כמעט בלתי מוגבל, וניידות ברמה גבוהה. עם זאת, כל כלי רכב דורש תשומת לב לכמה היבטים חשובים מצד הנהג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il