X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברדר רשף
▪  ▪  ▪

ברדר רשף זכתה בשני מכרזים של המוסד לביטוח לאומי בתחום המיכון העסקי בהיקף כולל של מעל מיליון ש"ח.
תספק כאלף מדפסות לייזר ומכשירי פקס לייזר.
חברת ברדר רשף, נציגת brother בישראל, זכתה בשני מכרזים של המוסד לביטוח לאומי בתחום המיכון העסקי, ותספק כאלף מדפסות לייזר דגם HL5050 ומכשירי פקס לייזר דגם 8070P בהיקף כולל של מעל מיליון ש"ח.
דני גבירץ, מנכ"ל חברת ברדר, מסר: "הצלחנו להתגבר במכרז על מתחרים שנקבו במחירים כמעט זהים, ומה שהכריע לבסוף היה היתרון הטכנולוגי והאמינות המוכחת של מדפסות ומכשירי הפקס של brother. היתרון שלנו בא לידי ביטוי כבר בשלב המקדמי של המכרז, בו נכשלו מתחרים רבים בשל אי עמידה בדרישות האיכות".
זכייה זו עולה בקנה אחד עם מדיניות החברה לשים דגש חזק על תחום המיכון העסקי.
"בכוונתנו להעמיק את פעילותנו בתחום זה, להשקיע בפיתוח המותג brother ולהחזירו למקומו הטבעי, כמוביל בתחום המיכון העסקי, ועל-ידי כך להגדיל משמעותית את נתח השוק שלנו" הוסיף גבירץ. "בארה"ב ובאירופה תופסת brother נתח שוק נאה בתחום מדפסות הלייזר. באירופה מובילה brother בתחום המכשירים המשולבים, הנחשב לחם ביותר היום. אין שום סיבה שלא נהיה המובילים גם כאן, בישראל".
מדפסת הלייזר HL5050 שנבחרה על-ידי המוסד לביטוח לאומי, תומכת בהדפסה בעברית מכל סוגי המחשבים ומכל מערכות ההפעלה, לרבות DOS. מדובר במדפסת חזקה, המסוגלת להתחבר לרשת ולשרת מספר רב של משתמשים בו זמנית. המדפסת מדפיסה במהירות של עד 16 דפים לדקה בהדפסה ראשונה של פחות מ- 12 שניות. למדפסת רזולוציה של 1,200Dpi ומגש ל- 250 דף בגודלי A4, A5, A6, B5 ומידותיה 382x401x251 (גובה/רוחב/אורך).
מדפסת זו מצטיינת בעלות אחזקה נמוכה מאוד. תורמת לכך ההפרדה המוחלטת בין יחידת התוף למיכל הטונר. כשמיכל הטונר מתרוקן לאחר הדפסת 6,500 דפים, מחליפים אותו במיכל טונר מלא ולא נדרשים להחליף גם את התוף.
פקס הלייזר 8070P המצטיין בחיסכון באחזקה, מצויד ב-2 מגה בייט זיכרון המאפשרים אכסון ומשלוח של עד 80 דפים מהזיכרון וחיוג מהיר לרשימת יעדים המאפשר משלוח לקבוצות של עד 158 יעדים. בנוסף לפקס המכשיר משמש גם כמכונת צילום מסמכים עם הגדלות והקטנות.
ברדר רשף (ישראל) בע"מ נציגת תאגיד Brother International Japan הינה חברת בת בבעלות מלאה של רשף מחשבים וציוד היקפי (1982) בע"מ - חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירות, הפצה ושרות של המוצרים הבאים: מוצרי המיכון העסקי תוצרת brother כגון מדפסות לייזר, שחור לבן, צבע, מכונות משולבות, מדפסות סיכה, מכונות פקסימיליה, מכשירי P-touch להדפסת תוויות ממוחשבות וידניות וחומרים מתכלים מקוריים לכל סוגי המוצרים.
החברה מתמחה בנוסף ביבוא שיווק ושירות למכונות צילום דיגיטליות מתוצרת Kyocera Mita T-A. לחברה מערך שרות מתקדם בפריסה ארצית ורשת של משווקים מורשים ברחבי הארץ. החברה פועלת ממשרדיה בקרית אריה, פתח תקווה.

תאריך:  07/01/2004   |   עודכן:  07/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il