X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשות הדואר
▪  ▪  ▪

דיוור עם פלפל
רשות הדואר יוצאת בקמפיין מעורר תיאבון, באמצעות דאטה פרו פרוקסימיטי, המזמין להשתתף בסדנת "קריאייטיב בדיוור ישיר", שמיועדת למנהלי שיווק, פרסום ומכירות הקשורים לתחום הדיוור הישיר.
חבילת דיוור יוצאת דופן מופצת בימים אלה למנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום בחברות המובילות, המהווה הדגמה לשימוש נכון ומושכל בדיוור ישיר. החומר המופץ מהווה מוצר "מעורר תיאבון", המסמל את מידת החשיבות של חבילת דיוור קריאטיבית, והוא נועד למשוך את המוזמנים להשתתף חינם בסדנת "קריאייטיב בדיוור ישיר" של רשות הדואר.
כבר במעטפה מופיע רמז למה שהיא מכילה - תמונה של מתכון אטרקטיבי, עם סימן נגיסה לצדו, כאשר הכותרת היא "גם הלקוחות שלך לא יוכלו להתאפק…". מוטיב זה של מתכונים ונגיסות נמשך לאורך כל החוברת שבמעטפה, המוגשת כחוברת מתכונים, רמז למונח "מתכון להצלחה".
בחוברת סיפורן של כמה עבודות מוצלחות בתחום הדיוור הישיר מהעולם, בסגנון של כתיבת מתכונים. לצד הצילום של כל חבילת דיוור מופיעה תמונה מגרת תיאבון מעולם המתכונים. למשל: תיאור חבילת דיוור ישיר למזגן לרכב מופיעה לצד משקה צונן.
בתוך החוברת, לצד המשפט "אם יש לך תיאבון להצלחה, יש לנו את התבלין שיסייע לך בהשגתה", מצורפת שקית של ממש, ובה פלפלים אדומים חריפים.
לדברי עופר משולם, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשות הדואר, "רעיון מפתיע, המבוצע היטב, הופך כל דיוור קנבנציונלי לחגיגה אמיתית, וברוח זו הוכנה גם חוברת זו, המציגה מתכוני הצלחה של דיוור קריאטיבי מהעולם". מקבלי המעטפה, המעוניינים להשתתף בסדנא, אמורים למלא את טופס המצורף ולשלוח במעטפת החזר או להירשם לסדנא באינטרנט, באתר רשות הדואר.
דאטה פרו פרוקסימיטי עובדת כיום עם רשות הדואר, ואחראית גם להכנת המגזין העסקי של רשות הדואר, "POST2B". לדברי יולה הררי-ברזם, מנכ"לית דאטה פרו פרוקסימיטי, "חבילת המתכונים נועדה להדגים, שבתחרות על משיכת תשומת לבו של הצרכן אפשר לחולל שילובים מפתיעים, המחדדים את המסר ומעוררים שיעור גבוה של תגובות".

תאריך:  15/01/2004   |   עודכן:  15/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il