החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ ("קוקה-קולה") החלה בפעילות ייחודית למגזר הערבי לרגל חג הקורבן.
במוקד הפעילות, בקבוק "קוקה-קולה" באריזה משפחתית מוגדלת 1.75 ליטר במקום 1.5 ליטר. תויות בקבוקי "קוקה-קולה" עוצבו באופן ייחודי לרגל החג.
המבצע נתמך בפרסום בעיתונות ובשילוט חוצות ונושא את הסיסמה "הגדלנו אותו ברבע ליטר לחג".
נמרוד כהן, מנהל המגזרים בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים ("קוקה-קולה") מסר, כי "חג הקורבן הינו עיתוי של הגברת צריכה בארועים משפחתיים ואנו מעניקים ערך מוסף לצרכני "קוקה-קולה" בעיתוי זה".
עלות הקמפיין כמיליון שקל.