X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נסטלה
▪  ▪  ▪


זינוק חד במכירות גלידות נסטלה לשנת 2003:
גלידות נסטלה מחזיקה בכ-39% משוק הגלידות בשנת 2003
"לה קרמריה" של גלידות נסטלה מציגה גידול של 84% בשנת 2003 לעומת שנת 2002
ניצחון לגלידות נסטלה במבחני טעימה שערך מכון "חותם":
הישראלים מעדיפים יותר את "לה קרמריה דאבל תות", "מגה עוגיות" ו-"מפלצות ענבים"
גלידות נסטלה, בבעלות אסם, מסכמת את שנת 2003 עם גידול חד במכירות הן בהיקפים כספיים והן בליטרים בכל זירות פעילותה.
מנתוני נילסן המסכמים את שנת 2003 בשוק המבורקד ואשר התפרסמו לאחרונה עולה כי, לאחר שש שנות פעילות בלבד בישראל, חולשת נסטלה על שלל מותגיה בכ-38.7% משוק הגלידות.
מנכ"ל גלידות נסטלה דרור ברזילי אמר, כי שוק הגלידות בישראל שינה את פניו ללא היכר בשנים האחרונות. עם כניסתה של נסטלה לפעילות מוגברת בעיקר בשנים האחרונות, ומחויבותה של החברה העולמית לשוק הישראלי, גברה המודעות לצריכת גלידות בכל סיטואציות הצריכה. "הצרכן למד איכות וחדשנות מהי, והכיר בחשיבות הטעם. כל הערכים האלה באים לידי ביטוי בגלידות נסטלה, בבית ומחוצה לו", הדגיש ברזילי.
מנתוני נילסן עולה, כי נסטלה צועדת במהרה קדימה. מאז נרכשה על-ידי אסם בשנת 2003, היא מגדילה את נתחי השוק שלה באופן משמעותי זאת למרות הירידה הקלה (3%) שרשם השוק כולו, הנאמד בכ-850 מיליון שקל, בשנת 2003.
ואלה הם הממצאים העיקריים:
גלידות נסטלה מציגה עליה משמעותית בנתחי השוק שלה בישראל:
גלידות נסטלה מראה עליה בנתח השוק שלה העומד על 38.7% בשנת 2003, לעומת 30% בשנת 2002 בליטרים. הגידול הושג בעיקר בזכות החדשנות בשילוב עם עליונות איכותית.
לצורך השוואה בשנת 2003 ירדו נתחי השוק של שטראוס מ-61.7% בליטרים בשנת 2002 ל-52.6% בשנת 2003.
עליה בנתחי השוק של גלידות נסטלה בסגמנט הגלידות המשפחתיות:
גלידות נסטלה מראה צמיחה משמעותית גם בסגמנט הגלידות המשפחתיות ומגיעה לנתח שוק של כ-39% בליטרים עם גידול של 35% לעומת שנת 2002.
בסגמנט זה מראה שטראוס ירידה של 9.2% לעומת 2002.
עליות מרשימות ל"לה קרמריה" של נסטלה בסגמנט הממותגות:
"לה קרמריה" של גלידות נסטלה הגיעה בשנת 2003 לנתח שוק של 42.5% בכסף לאחר שבשנת 2002 היוותה 28%. בליטרים הגיע "לה קרמריה" לנתח שוק של 41% בשנת 2003 - עלייה של 84.1% לעומת שנת 2002.
ניצחון בטעם לגלידות נסטלה בשנת 2003
מוצרי גלידות נסטלה זכו שלוש פעמים במקום הראשון במבחני טעימה.
במבחן טעימה שערך מכון "חותם" במאי 2003 זכו גלידות נסטלה במקום הראשון שלוש פעמים: במקום הראשון בקטגוריית גלידות על מקל עם "מגה עוגיות", במקום הראשון בקטגוריית הגלידות המשפחתיות עם "לה קרמריה דאבל תות" וכן במקום הראשון בקטגוריית הקרחונים עם "מפלצות ענבים".
63% מעדיפים את "אקסטרים" של גלידות נסטלה לעומת 37% המעדיפים את "קורנטו" של גלידות שטראוס.
במבחן טעימה סטטיסטי שביצעה חברת "טלסקר" ניצח "אקסטרים" של גלידות נסטלה את "קורנטו" של שטראוס במבחן הטעם: 63% מהמשתתפים בסקר העדיפו את "אקסטרים" וניל לעומת 37% בלבד שהעדיפו את "קורנטו" וניל של שטראוס. (סקר שביצעה חברת "טלסקר").
בסקר שערכה חברת "טלסקר" עולה כי בזכות החדשנות והפעילות השיווקית התומכת, עלו שעורי המודעות של גלידות נסטלה עלייה משמעותית. המודעות הבלתי נעזרת בקרב גילאי 18 ומעלה צמחה מ-42% ל-55%, ובמודעות הנעזרת חלה עליה מ-89% ל-91%. בקרב בני נוער (גילאי 18-10) חלה עלייה חדה במודעות הבלתי-נעזרת לגלידות נסטלה ל- 51% וכן עליה במודעות הנעזרת מ-92% ל-95%.
בהתייחסו לשנת 2004 אמר דרור ברזילי כי בדעתה של נסטלה להמשיך במגמת הצמיחה באמצעות איכות וחדשנות. החברה תמשיך לפנות לכל קהלי היעד ותעניק להם חוויית צריכה אינדיוידואלית, באמצעות מתן ערכים מוספים, הפתעות, טעמים חדשים ועוד.
באשר ללוחות הזמנים אמר ברזילי: "החברה פועלת על פי תכנון לטווח ארוך, ובהתאם לכך משיקה את מוצריה החדשים וחושפת את תוכניותיה להמשך הגידול העתידי ".
נסטלה העולמית, הינה תאגיד המזון הגדול בעולם, שהיקף מכירותיו נאמד בשנת 2003 בכ-60 מיליארד דולר. חברת הגלידות של נסטלה, שהוקמה בשנת 1991, פועלת ב-41 מדינות ומחזור מכירותיה נאמד ב-4 מיליארד דולר. החברה מחזיקה בבעלותה את מותגי הגלידה הנודעים בעולם ובהם מובנפיק, דראיירס, האגן דאז ושולר.
גלידות נסטלה ישראל, בבעלות מלאה של אסם החלה את פעילותה בישראל בשנת1997. החברה מעסיקה כ-400 עובדים במפעליה בקרית מלאכי, במטה החברה בפתח תקווה ובמערך המכירות בכל רחבי הארץ.

תאריך:  14/02/2004   |   עודכן:  14/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il