העתיד כבר כאן
פרוקטר אנד גמבל משיקה את "אריאל פלטיניום"-דור העתיד של אבקות הכביסה.
בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להסרת כתמים ברמה שטרם נראתה
תשקיע בפעילות השיווקית 5 מליון שקל.
פרוקטר אנד גמבל, יצרנית אבקת הכביסה אריאל, אבקת הכביסה הנמכרת ביותר באירופה ובישראל, משיקה בימים אלה את "אריאל פלטיניום" - אבקת הכביסה, המתקדמת ביותר אי פעם. אריאל פלטיניום, הנה שדרוג של אבקת אריאל הקיימת, על ידי שיפור הנוסחה והוספת אינזימים וחומרים פעילים, הנותנים מענה לכתמים חדשים, שעד כה לא הוסרו ע"י אבקות כביסה רגילות. בנוסף, מצוידת אריאל פלטיניום, בטכנולוגיה להסרת כתמים המתקדמת ביותר, לתוצאות כביסה מושלמות גם ללא שימוש במסירי כתמים כלשהם.
השקת אריאל פלטינום תלווה בקמפיין פרסום טלוויזיוני מיוחד, עתידני וקצבי, באמצעות באומן בר ריבנאי, סאצ'י אנד סאצ'י הנושא את הסלוגן: אריאל פלטינום - בלי פשרות. הקמפיין מתאר את סגנון החיים הטכנולוגי בעתיד ומוכיח לנו שבכל הקשור לתחום הכביסה, אריאל פלטיניום, כבר הביאה את העתיד לכאן.
בנוסף יכלול מסע הפרסום קמפיין עיתונות, קמפיין יחסי ציבור ופעילות קד"מ ו-BTL ענפה.
פרוקטר אנד גמבל תשקיע 5 מיליון שקל בפעילות השיווקית עם השקת "אריאל פלטיניום" בישראל.
מיכל בן מיור מנהלת מותג אריאל בפרוקטר אנד גמבל ישראל אומרת כי: "באמצעות הפעילויות השיווקיות הללו יווכח הצרכן בעליונות הטכנולוגית המובהקת של אריאל פלטיניום בהסרת סוגי כתמים שונים, על פני כל אבקת כביסה אחרת המשווקת בישראל".
"אריאל, הנה אבקת הכביסה היחידה בישראל, הפועלת כל הזמן לשדרוג ופיתוח הנוסחאות הטכנולוגיות, כך שלמעשה כיום, אריאל פלטיניום היא אבקת הכביסה המתקדמת ביותר בישראל ומכאן גם הסיסמא שתלווה את ההשקה: "אריאל פלטיניום - בלי פשרות" מסכמת בן מיור.
אריאל פלטיניום, תשווק באריזות בעיצוב חדש, אשר יישאו, בחזית משולש בצבע כסוף פלטיניום.
נוסחת הפלטיניום המתקדמת תיושם בכל הסדרות וגדלי האריזות של אריאל.
ההשקה עצמה תחל, עם השקת אריזה חדשה וייחודית של אריאל- אריאל פלטיניום 6 ק"ג, שהינה אריזת הקומפקט הגדולה ביותר בישראל (קומפקט-מרוכזת, בניגוד לאריזות הגדולות האחרות שהן אבקות פלאפי - מנופחות באוויר), ותכיל אפשרות ל-135 כביסות. כמו כן תגלם האריזה בונוס, שמשמעותו: הנחה תמידית של 30%, בהשוואה לקנייה של 6 ק"ג אבקה באריזות הרגילות (1.25 ק"ג).
שוק הכביסה בישראל:
שוק הכביסה בישראל גלגל בשנה האחרונה: 300 מליון שקל (על-פי נתוני נילסן 2003)
את השוק מובילה אבקת הכביסה אריאל עם 23.1% נתח שוק כספי ולאחריה:
טייד (פרוקטר אנד גמבל) -12.3%
פרסיל (הנקל) - 11.1%
קולון (בנקיזר)- 11%
סנו מקסימה - 11%
סוד (הנקל) - 8.3%
טיפ (פרוקטר) - 4%
(נילסן, נתח שוק כספי, 2003).
לאחרונה רכשה פרוקטר את מותגי הכביסה של יוניליוור ישראל: טיפ, ביומט ותינוקלין.
שוק הכביסה בישראל מורכב מ:
אבקות כביסה מרוכזות (קומפקט) - 65.1%
אבקות מנופחות Fluffy - 21.5%
נוזל כביסה - 5.9
מוצרים לכביסה ביד -3.7%
(נילסן, נתח שוק כספי, 2003)