X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: 123rf]

אין ספק שהגיל הצעיר מהווה את התקופה האולטימטיבית ללמידה של שפות זרות. העובדה שילדים לומדים מהר יותר מאשר מבוגרים, מצליחים לחקות באופן מדויק כל מבטא וצמאים להכיר תרבויות חדשות - היא בגדר הזמנות שחייבים לנצל. אז אם עדיין לא השתכנעתם, הינה כל הסיבות שבגללן כדאי להשקיע בלימודי שפות בגיל צעיר.
כי זה הגיל הטוב ביותר ללמוד שפה חדשה
מחקרים מראים, שגיל הילדות הוא הגיל האולטימטיבי לרכוש שפה שנייה ולאמץ בקלות את המבטא המקורי שלה. למעשה, פסיכולוגיים התפתחותיים רבים טוענים, שהמוח של הילד נמצא בשלב התפתחותי כל-כך מואץ, עד שהם משווים אותו לספוג שאוצר את המידע שאליו הוא נחשף בקלות. ככה שבין אם תבחרו קורס אנגלית לילדים או שבכלל תעדיפו קורס ספרדית לילדים - הרווח יהיה כולו שלהם.
משום שתעניקו להם פתח לתרבות חדשה
משום ששפה היא הרבה יותר מרק אוצר מילים, לא ניתן להפריז בחשיבות התרבותית שאתם תעניקו להם. רק לצורך המחשה: לימוד ספרדית לילדים בכל הרמות והגילאים, יפגישו אותם באופן ישיר עם היצירות של פיקאסו, דאלי וגאודי. קורס אנגלית לילדים, יאפשר להם לקרוא את שייקספיר בשפת המקור, ליהנות מכל כתבי סקוט פיצג'רלד ויאפשר להם להאזין לאגדות רוק כדוגמת הביטלס או האבנים המתגלגלות.
בגלל שככה הם יוכלו ללמוד בכל מקום בעולם
למרות שהרבה לא יודעים זאת, הלימודים האקדמיים בחלק ממדינות אירופה ודרום אמריקה, ניתנים בחינם. למעשה, על-ידי לימוד ספרדית לילדים ולמבוגרים בכל הרמות, אתם לא רק תציידו את הילדים שלכם בשפה מדהימה, אלא תפתחו בפניהם שורה של אפשרויות לימודים בכמה מהפקולטות המובילות בעולם. וזאת לפני שדיברנו בכלל על אפשריות התעסוקה שזה יעניק להם, בעולם שהופך לכפר גלובלי קטן יותר בכל רגע ורגע.
מכיוון שצריך לנצל את הזמן הפנוי באופן חכם
כמו שכולנו יודעים, לאורך השנים הזמן שלנו מתמלא בשורה של התחייבויות וצרכים שלא תמיד מאפשרים לנו לעשות את מה שאנו רוצים. בחירה בלימודי שפות בגיל צעיר, תאפשר לילדים שלכם לנצל את הזמן הרב העומד לרשותם באופן חכם. יתרה מכך, זה ילמד אותם את החשיבות של משמעת עצמית, הדרכים שיש לעבור בכדי להשיג יעדים ותחושת הסיפוק שמגיעה לאחר-מכן. לכן, שווה לנצל את הזמן הקיים בגיל צעיר באופן חכם ולא לשכוח ליהנות מהדרך.
ואל תשכחו את התרומה לחיי החברה
עוד עניין שלא תמיד לוקחים בחשבון כשרושמים את הילדים לקורסי שפות, מתבטא בחיי החברה שלהם. ילדים שיש להם תחומי עניין רבים ומגוונים, נמצאים כחברותיים יותר על-ידי חבריהם לספסל הלימודים וברוב המקרים גם מציגים ביטחון עצמי גבוה יותר. בנוסף, ההיכרות הקבועה והמפגשים עם ילדים אחרים, מאפשרים להם להגדיל את מאגר החברים שלהם באופן טבעי וללא כל לחצים מבחוץ.

תאריך:  16/09/2018   |   עודכן:  16/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
שולי הלוי
על הקשר בין חגורת אסטרואידים למהפכה התעשייתית, בין מינרל הכלור לזירקון, ובין בר מים למאדים    האם כל אלו יעזרו לנו לפתור את התעלומה? מאיפה הגיעו המים לכדור-הארץ?
דסי ניר
כדי להימנע מטעויות בתהליך קבלת המשכנתא אשר עלולות לעלות לכם אלפי שקלים, חשוב ללמוד מטעויות של אחרים ולהבין מהם התנאים לקבלת משכנתא
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il