X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

אם החלטתם לבנות את החנות האינטרנטית, בין אם בנוסף לחנות פיזית ובין אם כזו שתעמוד בפני עצמה, אתם מצטרפים לרבים אחרים שהבינו את הכוח העצום של האינטרנט ואיך הוא יכול לסייע לנו להתפרנס מצוין. אך יש לא מעט אנשים שלא לוקחים מספיק ברצינות את בנייתה של חנות כזו, לא משקיעים מספיק ולא עושים עבודת הכנה ובסופו של דבר גם לא מגיעים לתוצאות הרצויות להם ובשביל שלא תהיו מאלו, הינה כמה דברים שאתם צריכים בחנות שלכם, כמה פעולות שאתם צריכים ליישם בכדי שהחנות שלכם תעבוד, תמכור ותהיה מקור פרנסה מצוין.
אפיון האתר
רגע לפני שאתם מגיעים לבניה המעשית של חנות אינטרנטית שעתידה להיות שלכם, חשוב שתעשו אפיון מלא שלה. אתם צריכים לענות לעצמכם על כמה שאלות, שאלות שיכוונו את הפעילות שלכם בחנות. מה אמור להימכר בחנות? אילו מוצרים? מי הוא קהל היעד של החנות ואיך אפשר לענות על הצרכים שלו? מי הם המתחרים של החנות ומהו הערך המוסף שהם מציעים? במה החנות שלנו תוכל לעלות על-פני חנויות אחרות שמוכרות את אותם מוצרים? כמובן לאחר-מכן צריך להחליט על הקטגוריות הראשיות בחנות ועל תת-הקטגוריות, על המוצרים שיימכרו בכל קטגוריה ועל מוצרים משלימים שאפשר להציע אם ישנם כאלו.
תוכן בחנות
חנות אינטרנטית כמו כל אתר אינטרנט, חייבת שיהיה בה תוכן, וכמה שיותר איכותי. בשביל למכור את המוצרים שלכם, אתם צריכים לתאר אותם כמה שיותר בבירור וכמובן להציג אותם בצורה כזו שהלקוח יבין בדיוק מה הוא עומד לקנות. חשוב להבין, שבחנויות וירטואליות המלל והתמונות הן התחליף לצפייה במוצר הפיזי בחנות רגילה, וצריך להנגיש ללקוח את המוצרים בצורה כמה שיותר טובה. צריך תיאור מפורט וצריך מאמרים בעלי ערך עם טיפים לשימוש, מאמרים שעונים על שאלות רלוונטיות, קטעי וידאו שמסבירים על השימוש במוצרים וכמובן כפי שציינו, תמונות באיכות כמה שיותר גבוהה ממספר זוויות של המוצר.
נוחות ושירות לקוחות
בסופו של דבר, אתם צריכים לזכור שמדובר על אנשים שקונים מאנשים ולא ממחשבים, ואתם חייבים לחשוב על כל לקוח כלקוח פוטנציאלי גם לרכישות עתידיות, כמו גם כזה שיהיה שגריר שלכם. חשוב לספק לכל לקוח חוויית שימוש מיטבית, נוחות גלישה ואפשרויות תשלום שונות, אך חשוב לא פחות, לתת שירות לקוחות לא פחות ממצוין. אתם צריכים לתת מענה בזמן סביר, לענות על שאלות ולסייע גם לאלו שכבר ביצעו רכישה. אתם חייבים לשמור על רמת אמינות גבוהה, בעיקר אם אתם חושבים לטווח הרחוק ועל העסק שלכם לאורך שנים.
בניית חנות אינטרנטית, כמו גם תחזוקה שלה, היא עבודה של ממש ומי שישקיע בחנות שלו, יראה אותה מתקדמת עוד ועוד ומגדילה את חשבון הבנק שלו בקביעות.

תאריך:  21/11/2018   |   עודכן:  25/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
נתן דנוביץ׳
ד"ר שמואל סעדיה עו"ד מביע את דעתו על ההתנהלות הדורסנית של העיריות כלפי האזרח הקטן בזכות פקודת המיסים ומה צריך לעשות כדי לתקן את העוול
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il