X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: pexels]
איך לבחור שואב אבק מקצועי - המדריך המלא
בחירה נכונה של שואב אבק מקצועי, עלולה להיות משימה מורכבת, כי יש היצע גדול של אפשרויות, דגמים ומותגים אז מאיפה מתחילים ואיך חוסכים בלי להתפשר על ביצועים? הינה המדריך שחיפשתם

שואב אבק הוא בין אמצעי הניקיון היעילים ביותר עבור הבית הפרטי. אחרי תקופה מסוימת שבה השואבים איבדו מזוהרם, הם חוזרים כיום למרכז הבמה בזכות טכנולוגיה מתקדמת ועמידות מוכחת. מצד שני, ההיצע הגדול של שואבי האבק, עלול לבלבל את מי שלא בקיא בתחום או יודע כיצד להשוות ביניהם. הפתרון הוא כמו תמיד, להשקיע בשיעורי הבית ולדעת מה מאפיין שואב אבק מקצועי לעומת כל השאר.
כך מתאימים את השואב לצרכים
בראש ובראשונה, חשוב להתאים את סוג השואב לצרכים הקיימים. ההבדל הוא בין שואב רגיל שמכונה גם "צילינדר", לבין שואב עומד או שואב רטוב-יבש שהוא גם פחות נפוץ. אם המטרה היא לשאוב שטיחים בהיקף גדול, עדיף להשתמש בשואב עומד, בעוד לשאר משימות הניקוי אפשר להשתמש בשואב צילינדר או בשואב רטוב-יבש שמיועד לאיסוף כמויות גדולות של לכלוך ולשאיבת מים.
לשם השוואה, שואב אבק אלחוטי יתאים לשימוש במקומות שאין בהם נקודות חשמל זמינות ושואב רובוטי יתאפיין בפעולה עצמאית, אך מוגבלת. אם מתלבטים לגבי סוג השואב, אפשר לבקש הדגמה באולם התצוגה ולהתייחס גם לניסיון האישי עם שואבים מסוימים לעומת אחרים.
השוואה בין דגמים לפי המפרט הטכני
המפרט הטכני המפורסם על-ידי היצרן, יכול גם הוא לסייע לבדוק האם מדובר בשואב אבק מקצועי. כך למשל השואבים השונים כוללים תכונות מיוחדות למשימות ניקוי ספציפיות, כמו למשל חובט, סט לשינוי עוצמת היניקה ואביזרים שמתחברים לצינור ומיועדים לניקוי ריפודים, מסילות ופינות ברחבי הבית או המשרד.
בטח תשמחו לשמוע שאפשר לנבא מראש את איכות השאיבה והסינון של השואב. באופן עקרוני, זהו נתון שתלוי בעוצמת היניקה, בשיטת השאיבה ובמערכת הסינון הקיימת. גם את הפרטים האלה תבררו באמצעות המפרט הטכני המפורסם על-ידי היצרן או בעזרת התייעצות עם אנשי מקצוע.
עוצמת היניקה נמדדת במונחי WSP, בעוד הספק המנוע נמדד בוואטים - W. מבחינת שיטות שאיבה, ההבדל הוא בין שאיבה צקלונית וישירה: בשאיבה ישירה המכשיר יונק את האוויר המלוכלך ופולט אותו דרך מסננים, בעוד בשאיבה ציקלונית האוויר המלוכלך נשאב פנימה ומופרד מהאוויר על-ידי כוח צנטריפוגלי.
כמה נוח להשתמש בכל שואב?
מעורבות גבוהה תבטיח את ניצול המפרט הטכני והיכולות של השואב. אם רוצים להקל על המעורבות, צריך לוודא שהמכשיר יהיה נוח לאחסון, קל לתפעול ולא רועש.
התכונות הללו של השואב יקבעו כמה תשתמשו בו ומתי הוא יעמוד לרשותכם, מה גם שבעזרתם תדעו האם מדובר ברכישה מוצלחת. לבסוף, רק נותר לבדוק מה משך תקופת האחריות ולקבל החלטה בהתאמה.

תאריך:  27/03/2019   |   עודכן:  27/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
מצאתם את דירת או בית החלומות שלכם באחת הערים בארץ ואתם רגע לפני המעבר    חתמתם על חוזים, העברתם תשלומים ואתם חושבים שהגרוע מכל כבר מאחוריכם, נכון? אם התשובה היא כן אז תדעו שטעות בידכם, כעת עליכם לצלוח את המעבר    כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות כדאי להכיר את אתר GetMoving להשוואת מחירי הובלה
דוד רפאל
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
אורן ברנע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il