X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אנחנו שומעים איך אתם מתחילים להספיד את עצמכם ברגע שאתם מבינים שגיל 40 מתקרב. מביטים בחרדה בשערה לבנה נוספת שמבצבצת בשערכם (המקריח?), נאנחים בשקט כשאתם מבחינים בכרס ההולכת ותופחת ואפילו מתחילים לחשוב על בית אבות - אבל היי, חברים, בלי דרמה! גיל 40 הפך להיות גיל של משבר וככזה, הוא עמוס בדרמה. אבל אנחנו אומרים: המעבר בין שנות ה-30 לעשור החמישי לחייכם ממש לא חייב להיראות ככה! איך הופכים אותו לקל יותר? פשוט מאוד, מקשיבים לעצות שלנו.
לפני הכל: נרגעים
בעוד שאנחנו בטוחים שהגוף שלנו משתנה לנגד עינינו, מחקרים מוכיחים שהמשבר הגדול והשינוי הגדול נמצא דווקא... בראש שלנו! ה'משבר' המדומה הזה הוא משבר פסיכולוגי, הרבה יותר מאשר פיזי.
אנחנו מתבוננים במספרים המתחלפים בתעודת הזהות, בתאריך הלידה ההולך ומתרחק, בכל הצעירים מלאי החיים סביבנו - ואופס, מכאן הדרך להיווצרות משבר כבר הופכת לקטנה עד מאוד. לכן, לפני שנעבור לעצות פרקטיות שיהפכו את המשבר לפשוט יותר, חשוב שתדעו: חשיבה חיובית היא הצעד הראשון בדרך להתמודדות. ברגע שניכנס לפרופורציות, נירגע ונבין שגיל הוא באמת רק מספר - ממדי המשבר יקטנו. וכעת, אחרי שלקחנו אוויר, הינה ארבע דרכים מעולות שיעזרו לכם לאפס את מחוגי הזמן וליהנות מאיכות חיים טובה הרבה יותר (בכל גיל!):
1. ספורט: מתרגלים אורח חיים בריא יותר
אנחנו כבר לא בני 20 והשנים בהם יכולנו ליהנות מ-500 גרם בשר בהמבורגר שלנו וליווינו אותו עם כמה ליטרים טובים של בירה בלי לשלם על זה מחיר כבד, ובכן, גם הם נותרו הרחק מאחור. בואו להיות הגרסה הכי יפה ובריאה של עצמכם! איך עושים את זה?
הנוסחה שכולנו יודעים לשנן טוב כל-כך: ספורט ותזונה נכונה, עובדת גם כאן. אם אתם ופעילות ספורטיבית ממש לא חברים טובים, תתחילו בקטן - אימון של פעם בשבוע, בדרך שעושה לכם הכי טוב: שחייה מרעננת, ריצה בבוקר לפני שלחץ היום מתחיל, הליכה מהירה עם בת-הזוג, חבר או עם עצמכם לעת ערב.
אם אתם באמת רוצים לשנות את אורח חייכם הספורטיבי, לכו בגדול: הירשמו לחדר כושר, לכו לקנות נעלי ספורט מעולות ובגדי ספורט והסתערו על המכשירים. במקרה זה, הדרך למקסם את הפעילות היא לעבוד עם מאמן כושר אישי. כך תקבלו מאגרים של מוטיבציה להמשך, תעבדו באופן מסודר וממוקד על החלקים בגופכם שאתם רוצים "לחתך" ו"להשריר" (המצאנו פעלים, תתעלמו באלגנטיות) ותצליחו לשלב את הספורט בחיים שלכם באופן ארוך טווח.
2. קריירה: האם טוב לנו?
אנחנו מבלים בה לא מעט שעות מדי יום (יש שיאמרו: יותר מדי!), וכדאי מאוד שמקום העבודה שלנו יהיה מקום שטוב לנו להיות בו. אבל הפער בין השאיפות שלנו לבין מה שקורה ב'חיים האמיתיים', לעיתים, גורם לנו לשכוח עד כמה זה חשוב. לקראת גיל 40, זה הזמן הטוב ביותר להבין האם אנחנו מרוצים מהקריירה שלנו, מה אנחנו יכולים לשנות - ואפילו, תהיו אמיצים: להחליט על שינוי מקום העבודה לחלוטין!
3. משפחה: חוויות משמעותיות יחד
מרוץ החיים האינטנסיבי משאיר לנו זמן מועט ביותר לחוויות משפחתיות מהנות. תחזוק התא המשפחתי שלנו ולהפוך אותו לחמים ופורה יותר הוא אחד הדברים שיכולים לגרום לנו לאושר אמיתי. באחריות! אז מה עושים? יוצרים חוויות משמעותיות יחד. יוצאים ליום כיף בסביבת הבית, מתכננים טיול גדול בשטח, עם אוהלים וכל החבילה, ואם רוצים להוסיף גם ריגושים לחיים (בואו, אנחנו יודעים שאתם רוצים...) - משדכים לכל העסק גם רכב שטח קטן (השמועות מספרות שג'ימני של סוזוקי הוא ה-רכב המושלם למטרה) שיהפוך כל טיול, כל מסלול וכל פיסת אדמה לכיפית במיוחד.
4. זוגיות: שומרים על חמימות הקן
זוגיות היא עבודה ממש כמו הקריירה שלנו - וככזו אנחנו חייבים להשקיע בה משאבים וממש 'לעבוד' בלעשות זוגיות טובה. צאו לארוחה רומנטית, תכננו סופי שבוע בלי הילדים, שבו לדבר בסוף יום ארוך (כן, אנחנו יודעים שזה קשה...) ותהפכו את הקן שלכם לחמים ונעים - זה יגרום לכם להרגיש צעירים לנצח!

תאריך:  26/05/2019   |   עודכן:  26/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il