X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי השיקה מערכת CRM לשירות לקוחותיה העסקיים
הטמיעה את מערכת ה-CRM באמצעות חברת מטריקס.
בזק בינלאומי סיימה בימים אלו פרויקט הקמת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של חברת PeopleSoft, המשמשת לשיפור השירות ללקוחות העסקיים של החברה. את הטמעת המערכת ביצעה בזק בינלאומי באמצעות חברת מטריקס.
פרוייקט מסוג זה נחשב לאחד מן הגדולים בסוגו בישראל וכולל למעלה מ-400 משתמשים. הפרוייקט מהווה חלק מפרוייקט רחב היקף, אשר החל בימים אלו בבזק בינלאומי בשיתוף חברת מטריקס וכולל הרחבת מערכת ה-CRM ,שתשמש גם את הלקוחות הפרטיים של החברה.
מערכת ה-CRM מאפשרת לנציגי שירות הלקוחות ומנהלי בזק בינלאומי לקבל תמונה מלאה על לקוחותיהם ולשפר את זמן ואיכות המענה ללקוחות. המערכת מתממשקת לקבלת נתונים ממערכות ה-Billing & Customer Care ,Oracle Application ,DWH וגבייה ופועלת בסביבת האינטרנט.
הפרויקט שביצעה מטריקס כלל החלפת מערכת לגאסי למערכת החדשה, סיוע בהטמעת מערכת EAI כלל חברתית וגישור בין המערכות התפעוליות הקיימות למערכת ה-CRM החדשה.
אריה רימיני, סמנכ"ל מערכות המידע בבזק בינלאומי אמר כי: " השקת מערכת ה-CRM בבזק בינלאומי מהווה המשך ישיר לקו האסטרטגי של החברה לפיו הלקוח של בזק בינלאומי במרכז וככזה ינוהל ויטופל בצורה הטובה ביותר". עוד ציין רימיני כי "אין ספק שפתרון ה-CRM תורם לשביעות רצון הלקוחות, להרחבת הזדמנויות המכירה ובסופו של דבר, להגדלת ההכנסות והקטנת ההוצאות".
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום ופתרונות CRM במטריקס, "הפרוייקט בוצע תוך שיתוף פעולה מלא של כל הגורמים בבזק בינלאומי ומחוייבות מלאה של ההנהלה והוא מהווה אבן דרך לשילוב הלקוחות הפרטיים בשלב הבא ויישום מודולים נוספים של ניהול קשרי לקוחות בחברה".
אודות בזק בינלאומי
בזק בינלאומי מספקת שירותי תקשורת כוללים ללקוח, המתבססים על חידושי הטכנולוגיה העדכניים ביותר בארץ ובעולם, בתחומי הטלקומוניקציה, תקשורת הנתונים, אבטחת מידע, אירוח שרתים והאינטרנט. כחברה השמה את הלקוח במרכז ,פועלת בזק בינלאומי לא לפי סוג המוצר אותו מספקת אלא על פי סוג הלקוח. דבר זה מאפשר לחברה להעניק לכל לקוח "חליפת שירותים" המתאימה בדיוק לצרכיו. לצד נושא השירות, בזק בינלאומי משקיעה כל העת בפיתוח והוספת שירותים מתקדמים שיאפשרו ללקוחותיה לעמוד בקדמת הטכנולוגיה העולמית.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-1,800 מקצועני IT, נמנית על חברות טכנולוגיות המידע המתקדמות בישראל. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ושיווק טכנולוגיות ומוצרי תוכנה למערכות עסקיות, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייבוא, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום , בטחון, בריאות ומגזר הממשלתי ציבורי.
מחזור המכירות השנתי של מטריקס עומד על כ-800 מיליון ש"ח. מטריקס נסחרת בבורסה של ת"א.

תאריך:  02/03/2004   |   עודכן:  02/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il