פרטנר תקשורת, המובילה בתקשורת סלולרית, מציגה חידוש מתקדם בשפת שרותי Sim Center - מהיום כל המידע יוכל להתקבל בעברית.
החידוש ילווה בקמפיין SMS-
את הקמפיין תוביל הסיסמא: מהיום מדברים בשפה שלך...
מהיום, שפת קבלת המידע בהקשת קודי מידע ל-Sim Center (שליחת קודי מידע למספר 999) היא עברית. לקוחות המעוניינים להמשיך ולקבל את המידע באנגלית מקישים את קוד המידע, רווח והאות e (למשל: NEWS E). במידה ולא הוקשה האות e, המידע יתקבל בעברית.
עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בפרטנר תקשורת אמר, כי במסגרת שרותי הערך המוסף המתקדמים אותם מעניקה פרטנר למנוייה, טבעי שבמדינת ישראל יוכלו המנויים לקבל מידע בשפת האם. פרטנר תקשורת שוקדת לספק למנוייה שרות נוח, ידידותי למשתמש, הפונה לקהל רחב .
המידע מועבר ללקוחות orange בימים אלה באמצעות קמפיין sms, עידכון באתר orange ובדיוור בחשבון החודשי של הלקוחות.
על -Sim Center:
רק לקוחותorange יכולים ליהנות ממרכז הכיף והמידע באמצעות SIM העוזר האישי, הנמצא בתוך המכשיר הסלולרי (Sim Card) ופועל רק בטכנולוגיית ה- GSM.
בעזרת SIM יכולים המנויים להימצא בקדמת הטכנולוגיה - לבקש ולקבל ישירות ממכשיר הטלפון שלהם כל מידע, תוך זמן קצר, באמצעות SMS (הודעות כתובות), ללא כל מאמץ, בכל זמן ובכל מקום בארץ ובעולם, כמו כותרות החדשות, ספורט, הורוסקופ, מידע מהבורסה וחדשות הכלכלה, בידור, מידע מהאינטרנט, תיירות, תוצאות לוטו, טוטו ועוד.