חב' "תדיראן אמפא" בקמפיין לקראת פסח למקררי אמקור - "כל דור והאמקור שלו". עלות הקמפיין: כ 2 מילון שקל.
חב' "תדיראן אמפא" יוצאת בימים אלה ,לקראת פסח, בקמפיין חדש לקולקצייה החדשה של מקררי אמקור תחת הסיסמה "כל דור והאמקור שלו".
הקמפיין חושף את סדרת מקררי אמקור החדשה לשנת 2004 שכולל עיצובים חדשים למקררי אמקור בינהם לוגו אמקור בשפה האנגלית- AMKOR, ידיות רחבות ומעוצבות ומקררים חדשים בצבעים חדשים בינהם: כחול, ירוק, נירוסטה, פנינה ולבן.
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות ארצית, עיתונות חרדית, עיתונות בשפה הרוסית ועיתונות בשפה הערבית ,פרסום על-גבי אוטובוסים בכל רחבי הארץ ובנקודות המכירה באמצעות פוסטרים, מדבקות ועוד.
עלות הקמפיין כ-2 מיליון שקל.