X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נייס
▪  ▪  ▪

נייס חתמה על הסכם הפצה עולמי עם חברת דיימנשן דאטה
הודות להסכם שיתוף פעולה זה, זכו שתי החברות במשותף בחוזים באירופה ובאסיה.
חברת נייס, ספקית מובילה של פתרונות לבקרת איכות ממוחשבת, הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה, חתמה על הסכם הפצה עולמי עם חברת דיימנשן דאטה, מובילה עולמית בתחום פתרונות ושירותים לניהול ושיפור ביצועי תשתיות IT.
הסכם זה הוא הרחבה של שיתוף פעולה קיים במסגרתו סיפקה דיימנשן דאטה החל משנת 1997 פתרונות הקלטה של נייס לשוק הדרום אפריקאי. הרחבת שיתוף הפעולה וחיזוקו במסגרת חתימה על חוזה הפצה כלל עולמי, יאפשרו לשתי החברות לשדרג ולחזק את הפתרונות שהן מציעות על בסיס המיומנות והמוניטין של כל חברה בתחומה. הודות להסכם שיתוף פעולה זה, זכו שתי החברות במשותף בחוזים באירופה ובאסיה.
נוויל קאזנס, מנהל טכנולוגיות במחלקה העולמית בדיימנשן דאטה, מסר: "שיתוף הפעולה עם נייס חשוב לנו מאד, שכן הוא מאפשר לנו להרחיב את מגוון הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחותינו. נייס היא חלק בלתי נפרד ממאמצינו לאפשר ללקוחות בתחום מוקדי השירות (Contact Centers) לשפר את ביצועיהם".
קובי הוברמן, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיתופי פעולה אסטרטגיים בנייס: "שיתוף פעולה של דיימנשן דאטה עם נייס מקנה ערך מוסף ללקוחותינו המשותפים, הודות לנוכחותנו העולמית והיותנו חברות מובילות בשוק. הוברמן הוסיף ואמר: "מובילותנו וניסיוננו בתחום הקלטות וניתוח לטכנולוגיית VoIP ויחסינו הקרובים עם ספקי טכנולוגיית VoIP כמו סיסקו ואוואיה, מחזקים את שיתוף הפעולה עם דיימנשן דאטה".
אודות דיימנשן דאטה
דיימנשן דאטה הולדינגס (LSE:DDT) הינה חברת טכנולוגיה מובילה, המספקת פתרונות ושירותים לשיפור וניטור ביצועי תשתיות ה- IT. הקבוצה משתמשת בארכיטקטורת יישומי הרשת שפיתחה וניסיונה העשיר בתחום הרשתות, הטמעת מערכות ושירותי ניהול. החברה מספקת שילוב ייחודי של שירותי מיקור חוץ במוקדי שירות וניהול קשרי לקוחות, וייעוץ טכנולוגי ותפעולי. לחברה ניסיון של כ- 20 שנה בתחום מוקדי השירות. החברה הוקמה ב-1983 והכנסותיה ב-2002 הסתכמו בכ-2.1 מיליארד דולר. החברה פועלת בכ-30 מדינות ומעסיקה למעלה מ-8,00 עובדים.
אודות נייס מערכות
נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הינה ספקית מובילה של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה. נייס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לארגונים לתעד, להעריך ולנתח את המגעים העסקיים הבין אישיים שלהם, במטרה לשפר את תהליכי העבודה, לשמר לקוחות וליצור יתרונות תחרותיים. מוצרי החברה מיושמים במרכזי שירות לקוחות, בחדרי עסקאות, נמלי תעופה ומוסדות מרכזיים אחרים. מערכות האבטחה של נייס, המאפשרות ניהול מידע ממצלמות וידאו וחיישנים אחרים לצורך מעקב והתראה, נמצאות בשירות בנמלי תעופה ובמוסדות ממשלתיים וציבוריים אחרים ברחבי העולם.
משרדיה הראשיים של נייס מערכות נמצאים ברעננה. לחברה למעלה מ-800 עובדים ברחבי העולם, הפועלים בחברות בנות ומשרדים מקומיים בארה"ב, קנדה, גרמניה, אנגליה, צרפת והונג קונג. בנוסף, לחברה פעילות בלמעלה מ-60 מדינות באמצעות משרדיה ורשת המפיצים והשותפים שלה.

תאריך:  16/03/2004   |   עודכן:  16/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il