קידום אורגני מאפשר לאתרי אינטרנט להגדיל את דירוג החיפוש האורגני שלהם ולהוביל תנועה לאתר. כאשר פעולות הקידום מתבצעות באופן מקצועי, הנראות של האתר משתפרת מול המתחרים ומושכת תשומת לב באיכות גבוהה של גולשים שמתעניינים במידע שמופיע באתר.
זה נכון במיוחד לתחום התיירות, כי רוב האנשים שמחפשים בתי מלון, מתחילים את החיפושים שלהם ברשת, ולכן חשוב לוודא שאתר המלון שלכם מופיע במקומות גבוהים בגוגל, כך שכשהאורחים שלכם יחפשו מלון לחופשה שלהם בחו"ל, הם ימצאו באתר שלכם מידע איכותי.
קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל מתחיל עם תוכנית מקיפה
קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל מתבצע על-ידי חברת קידום אתרים מקצועית שבונה תוכנית קידום מותאמת אישית להשגת תוצאות טבעיות בגוגל. כלומר, תוצאות חיפוש איכותיות שאינן ממומנות. עם יותר מ-200 משתנים באלגוריתמים של גוגל, שמתעדכנים מאות פעמים מדי שנה, מובן שמלונאים עסוקים אינם מסוגלים לטפל בעצמם בפעולות קידום האתרים שלהם, או לעקוב אחר הדרישות של גוגל מהאתר על-מנת להשיג דירוגים טובים.
למלונות ללא תקציב פרסום דיגיטלי גדול, או משאבים לעבודה על קידום אתרים במשרה מלאה, חברת קידום אתרים מיישמת מספר כללים בסיסיים ומשיגה השפעה משמעותית על התנועה האורגנית לאתר.
שימוש נכון במילות מפתח
כדי שהמלון שלכם יתבלט מול המתחרים, חברת קידום אתרים מסייעת לכם לבחור רשימת מילות מפתח שמזוהות עם המלון שלכם, באזור שבו הוא ממוקם. בחירת מילות המפתח הנכונות תלויה בהבנה מעמיקה של הלך הרוח האידיאלי של האורחים שלכם, ההעדפות שלהם, דעותיהם וצרכיהם.
לאחר שזיהיתם את פרופיל האורח האידיאלי שלכם, למשל אורחים שמגיעים לחופשה, משפחות שיוצאות לחופשה, זוגות רומנטיים וכן הלאה, ניתן לייעל את התוכן שלכם בהתאם, ולהשתמש בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל, או סייר מילות המפתח, על-מנת לתעדף ולחזות את מילות המפתח הנכונות לקהל שלכם.
לכל אורח יש מניע אחר כשהוא מחפש ומזמין מלון
מילות המפתח בהן הגולשים משתמשים כשהם מחפשים מלון, חושפות את האופן שבו הם 'מגדירים' מותג או מיקום מסוים. קידום אתרים אורגני למלונות בחו"ל משתמש בשילוב כמעט אינסופי של מילות מפתח בהן גולשים עשויים להשתמש על-מנת למשוך קבוצות משנה ספציפיות מאוד של אורחים. המודעות למותג מתפצלת לחמישה שלבים:
הלא מודעים. אלה אורחים שעדיין אינם מפגינים העדפה למותג או סוג מלון מסוים. הם עדיין לא מיקדו את הקריטריונים שלהם, והם עשויים להשתמש במילות חיפוש גנריות מאוד כמו 'מלונות בלונדון'.
המודעים לבעיה. אורחים אלה יודעים שיש להם כמה קריטריונים ספציפיים, אבל עדיין אינם בטוחים איך הראית השהייה האידיאלית שלהם. חיפוש טיפוסי יכול להיות 'האם אפשר לקחת כלבים למלונות בלונדון'.
המודעים לפתרון. אורחים אלה מכירים את סוג השהות שהם מחפשים, אבל עדיין לא מיקדו את המותג. הם עשויים לחפש 'מלונות ידידותיים לחיות מחמד במרכז לונדון'.
המודעים למוצר. אורחים אלה לוקחים בחשבון את המותג שלכם אבל עשויים להעריך אותו כדי לראות אם הוא מתאים. הם עשויים לחפש 'מדיניות חיות מחמד של מלון X'.
המודעים ביותר. אלה אורחים שיודעים שהמלון שלכם מתאים להם, ועכשיו כל מה שהם צריכים לדעת הוא האם הזמינות והמחירים שלכם נכונים. הם עשויים לחפש 'זמינות במלון X ב-22-25 באוגוסט'.
איך מתאימים אישית את תוצאות החיפוש להעדפות הגולשים?
התאמת התוכן באתר למודעות של האורחים למותג, תסייע לכם להשיג דירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות שלהם. אסטרטגיה טובה של קידום אורגני למלונות בחו"ל, עובדת יחד עם אסטרטגיית מודעות מתוחכמת.
היזהרו ממילות מפתח גבוהות ונמוכות. אין צור בהכרח לכוון רק למובן מאליו - 'מלונות בלונדון', 'מלונות יוקרה', או 'מלונות ליד [מיקום]'. נפח חיפוש גבוה פירושו תחרות גבוהה יותר עבור המשתמשים, ומכאן מאמץ רב יותר שנדרש על-מנת להשיג דירוג גבוה.
שימוש במילות מפתח ספציפיות מדי, לעומת זאת, כרוך בסיכון כי אתר האינטרנט שלכם יימצא רק על-ידי קומץ אנשים, ובמצב זה, אלא אם כן לאתר שלכם יש המרה גבוהה במיוחד, לא תצליחו למלא את כל החדרים.
תוכנית מקצועית של אופטימיזציה לאתר
לאחר שזיהיתם את מילות המפתח שבחרתם, חברת קידום אתרים משתמשת בהן כדי לייעל את התוכן באתר שלכם. בסופו של דבר, זה התוכן שיגרום לאתר שלכם להשיג תוצאות נראות גבוהות בגוגל.
השימוש במילות המפתח מתבצע בזהירות, כי מעל לכל, גוגל מעריכה תוכן איכותי על-פני תחבולות ברורות של קידום אתרים דחיסת עמוד מלא במילות מפתח אינה מבטיחה תוצאות גבוהות של קידום אורגני למלונות בחו"ל. חברת קידום אתרים מסייעת לכם עם הרכבת וביצוע תוכנית מקצועית של אופטימיזציה לאתר, שכוללת:
שימוש בתגי כותרת בכל עמוד באתר
תגי כותרת קובעים את התוכן שאורחים פוטנציאליים יכולים לחפש באתר האינטרנט שלכם, ומאפשרים נראות גלויה גם בתוצאות של הגוגל וברשתות החברתיות. תגי כותרת צריכים לתאר את תוכן העמוד באופן מדויק ככל האפשר, באמצעות 70-55 תווים.
מיון התוכן לפי רלוונטיות
ניצול שם המותג שלכם, אבל תעדוף מילות מפתח חשובות כמו נקודת המכירה הייחודית של המלון. תג כותרת כמו 'מלון X - עמוד הבית', אינו מספק לאורח פוטנציאלי שום מושג על המלון שלכם או למה עליו להזמין בו חדר. תג כותרת כמו 'מלון יוקרה בלונדון - קרוב לאטרקציות מרכזיות - מלון X', צפוי למשוך יותר תנועה.
תיאורי מטא
עשויים שלא להשפיע ישירות על תוצאות חיפוש בגוגל, אבל תיאור ברור של תוכן העמוד מגדיל את הסבירות של המשתמש ללחוץ על התוצאה. התוצאות הטובות ביותר מושגות באמצעות שימוש בתיאורים תמציתיים של 155-150 תווים.
תגי Alt
שימוש בתגי Alt מתאר תמונות בדף הבית, עם מילות המפתח שנבחרו, אבל חשוב להקפיד שהתגים יהיו קצרים ורלוונטיים.
בשורה התחתונה, חשוב שתקבלו את הסיוע של המומחים
יש עוד שפע של פעולות
קידום אתרים למלונות בחו"ל שחשוב לנקוט בהן כדי להשיג תוצאות טובות של חיפוש המלון שלכם בגוגל על-ידי האורחים האידיאלים שלכם, וסקירה זו הייתה תמציתית ונועדה לתת לכם מושג על חשיבות תוכנית טובה של קידום לאתר המלון שלכם. חשוב שתתייעצו עם המומחים בקידום אתרים לקבלת הכוונה נוספת והרכבת תוכנית קידום מותאמת אישית לצרכי השיווק והפרסום שלכם.