X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קיימות 2 סברות אפשריות לגבי הסיבה לסגנון המחשבה של בוחרי המחנה הלאומי האחת היא שייתכן כי הם באמת ובתמים מאמינים שהתפיסות הללו קבילות מבחינת העולם ובעיקר חברות האו"ם, והאפשרות השנייה היא שהם עצמם לא מאמינים לעצמם
▪  ▪  ▪
בנייה. לא ססמא זמנית [צילום: פלאש 90]

כשהלכו מצביעי הליכוד אל הקלפי ביום הבחירות, סביר להניח כי אמונתם הייתה כי התרחבות מפעל ההתנחלויות יגדל ויגבר באופן משמעותי, וכמובן אף יאושרו בניות בתוך `התנחלויות קיימות` שהן "סלע קיומנו", כדבריהם.
סביר להניח גם, שהאמינו כי נתניהו וחברי הליכוד יתקיפו את מתקני הגרעין באירן, ואולי על הדרך עוד כמה מסגדים. ובוחרי ליברמן? גם כאן הסברה הרווחת היא כי האמינו ביום הבחירות בכל ליבם, כי הינה, ישללו לערבים את האזרחות, זוכרים את קמפיין ליברמן ומפלגתו ישראל ביתנו? `כי בלי נאמנות - אין אזרחות!` סיסמא אשר הפך ללהיט התורן של בחירות 2009. בוחריו עטו לקלפיות בהתלהבות כשחלקם אף מחזיקים בידיהם את עלון הבחירות של ליברמן ומפיהם אמונה כי המשיח (ליברמן) הגיע להושיעם ואת הצרות יחסל. קיימות 2 סברות אפשריות לגבי הסיבה לסגנון המחשבה של בוחרי המחנה הלאומי. האחת היא שייתכן כי הם באמת ובתמים מאמינים שהתפיסות הללו קבילות מבחינת העולם ובעיקר חברות האו"ם, והאפשרות השנייה היא שהם עצמם לא מאמינים לעצמם. אם אינם מאמינים לעצמם, אז מדוע הולכים הם אחר `הבטחות הימין`? האם הרצון לשנאה הוא אשר מעבירם על דעתם? ייתכן, אך אין זה משנה דיו, לאור העובדה כי העולם אינו שחור ולבן, לצער בוחרי המחנה הלאומי. העולם המודרני מכיל חוקים ואמנות בינלאומיים אשר לא מאפשרים לבצע מהלכים פשיסטים, בעיקר כאשר הדבר נוגע לישראל.
בכיר ביטחוני אמר פעם, "עד שאתה לא שם (בשלטון) אתה לא יודע כלום". הציבור הישראלי מסרב להאמין כי על תפקיד ראש הממשלה חלה אחריות כבירה ביותר, כל פגישה בינלאומית, שיחת טלפון, תזוזה, ואף הקריצה הקטנה ביותר, עלולה להוות אות למלחמה הבאה ועל כף המאזניים מונחים חייהם של מיליוני בני אדם. ולעיתים אף למעלה מכך.
על ראש הממשלה חובה בינלאומית לחתור לשכינת שלום כולל במזרח התיכון, ולא כי זה "בשביל שלום ישראל" אלא כי זה "בשביל שלום העולם". המזרח התיכון מוצג בעולם, ובצדק, כחבית נפץ מסוכנת אשר עלולה להוביל למלחמת ענק כוללת, אשר לאחריה לפי אינשטיין, המלחמה הבאה תהיה רק במקלות ואבנים.
ההחלטות על עצירת הרחבת ההתנחלויות, וכן על הקפאת הבנייה, אינן אמורות להיות רק סיסמאות זמניות, ואינן אמורות להיות על הכף המאזניים בהתאם לקפריזות של מועצות ורבנים כאלו ואחרים. עליהן להיות כלל ברזל של מדינת ישראל טרם כניסה למשא-ומתן מדיני עם הפלשתינים. הכניעה לדרישות הימין איננה אמורה כלל וכלל להיות אופציה כלשהי, כי ההיפך הוא הנכון, על מדינת ישראל להפעיל אפס סובלנות כלפי גורמי הסתה של הימין המנסים לחתור נגד המדינה באלו המסיתים חיילים לסרב פקודה ביום של פינוי מאחז-פחון כזה או אחר, כי גורלנו וגורל העולם, על כף המאזניים. הבחירה היא בין להיות מקובלים בקהילת האו"ם, לבין להיות מנודים ומצורעים וללכת לאבדון, ממנו אין דרך חזרה.

תאריך:  05/12/2009   |   עודכן:  06/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמחה ניר
איך מנצלים את ההזדמנות הכי לא מתאימה כדי לנגח בית משפט שאינו מתיישר עם טעמם הפוליטי של מבקריו    לא עושה חשבון
דן שילון
בגין האב האמין בשלום, והיה מוכן למסור לפלשתינים שטר חוב - הבטחה לעצמאות    רבין נאלץ לפרוע את השטר
מרדכי קידר
פועלה של שוודיה להכרה בירושלים כבירתן של המדינה היהודית והפלשתינית גם יחד מזמין מבחן קצר בידע ההיסטורי של קברניטיה: על מה מתבססת הדרישה הפלשתינית לקבל את ירושלים, ומתי הייתה ירושלים בירת פלשתין?
יובל ברנדשטטר
המאמץ המתמשך לטשטש את האמת בפרשת קסטנר, שלאחרונה מצא את ביטויו בסרט התעודה האמריקני "להרוג את קסטנר", מזכיר לנו לחזור ולקרוא בספרו של בן הכט "כחש", הזועק את אותה אמת
בועז ארד
הגילוי כי מדענים בריטים בעלי תפקיד מרכזי בקידום האג'נדה בדבר סכנת ההתחממות הגלובלית השמיטו נתונים "בלתי נוחים" - מעמיד באור חדש את המדיניות הבינלאומית בנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il