X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שיפוץ דירה הוא פרויקט מאתגר ביותר עבור אנשים רבים. השיפוץ כרוך בתכנון רב, בעבודה עם אנשי מקצוע מרובים, בהוצאה כספית גדולה ובגורמים רבים שצריכים לפעול ביחד בהרמוניה. לכן, קיימת נטייה במקרים רבים לדחות את פרויקט השיפוץ או להתייחס אליו כאל "עונש". אנשים שחוששים מתהליך השיפוץ יכולים להחליט לחיות בסביבה מוזנחת זמן רב - רק כדי לא להיכנס לפרויקט שכזה.
אך האמת היא ששיפוץ דירה יכול להיות גם תהליך מלהיב ומספק. כאשר עובדים עם אנשי המקצוע הנכונים, השיפוץ יכול לעבור בצורה חלקה ולהתנהל על מי מנוחות. אין בהכרח צורך ב"עצבים" רבים כדי לסיים בהצלחה פרויקט של שיפוץ דירה - כל עוד מבצעים אותו בצורה הנכונה.
ביצוע של שיפוץ דירה בצורה הנכונה אומר להתנהל בזהירות, לפקח על התהליך, להגדיר מראש תקציב - ולבחור את אנשי המקצוע הרציניים והטובים ביותר.
שיפוץ דירה - מאיפה מתחילים?
ישנם כמה שלבים בכל תהליך של שיפוץ דירה. ראשית, מומלץ להתחיל בבחירה של אנשי המקצוע המתאימים. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר כדאי להתחיל בבחירת מעצב או מעצבת פנים וכן בקבלן השיפוצים שיבצע את העבודה.
עבודה עם מעצבים היא חשובה מאוד, מפני שלא תמיד יש לנו את היכולת לעצב את הדירה בעצמנו. אלא אם כן יש לנו חוש עיצובי מפותח במיוחד וידע מתאים בתחום, עדיף לתכנן את העיצוב המחודש של הדירה בצורה המקצועית ביותר.
איש המקצוע השני שיעזור לנו לעבור את פרויקט השיפוץ בשלום ואף ליהנות מהתהליך הוא קבלן השיפוצים שלנו. קבלן שיפוצים טוב ידע לבחור את חומרי הגלם הנכונים, להביא את אנשי הביצוע הטובים ביותר ויידע לנהל איתנו את הפרויקט בצורה טובה. ניהול הפרויקט דבר שצריך להיעשות בשיתוף פעולה, ויש גם צורך במתן אמון בקבלן, כדי שהוא ירגיש בנוח איתנו ועם הפרויקט.
רק לאחר שבחרנו את אנשי המקצוע, אפשר לעבור לשלבים הבאים - ביצוע תכנון מפורט, קניית פריטי הריהוט והחומרים החדשים - ויישום בפועל של כל התוכניות.
פיקוח על התהליך
למרות שבחירה בקבלן שיפוצים טוב יכולה להפוך את כל התהליך לפשוט יותר, חשוב מאוד לבצע פיקוח ובקרה. מכיוון ששיפוץ דירה כרוך לא פעם בעבודה רב מערכתית בו זמנית, יש לבצע תיאום בין כל אנשי הביצוע וגם לפקח על העבודה שלהם. עצם העבודה שמתבצע פיקוח גורמת לעובדים לחוש מסורים יותר ולשים לב יותר לכל פרט קטן. בנוסף לכך, ביצוע פיקוח צמוד על שיפוץ הדירה ימנע בעיות וויכוחים בהמשך, ויכול לעזור בביצוע תיקונים הכרחיים בזמן ולא בדיחוי.
איך בוחרים קבלן שיפוצים מומלץ?
חברות ואתרים כמו "המשפצים שלי", יכולים לעזור לכם למצוא את קבלן השיפוצים הטוב ביותר עבורכם. בעזרת שירות זה ניתן לבחור לעבוד עם קבלן שיפוצים מומלץ שניתן לסמוך עליו. קבלני השיפוצים שעובדים עם "המשפצים שלי" הם בעלי ניסיון רב ובעלי המומחיות המתאימה בכל הנושאים שקשורים לשיפוץ דירות בכל הגדלים.
לעיתים אנו מחפשים אנשי מקצוע טובים עבור שיפוץ, ואיננו מכירים אף בעל מקצוע מומלץ. במקרה כזה, חשוב שלא לבחור באופן אקראי את קבלן השיפוצים שעובדים איתו. בחירה לא נכונה של קבלן יכולה לגרום לעוגמת נפש ולפגוע בפרויקט ובשקט הנפשי שלכם. לעומת זאת, עבודה עם קבלן שיפוצים רציני ואמין יכולה להפוך את כל חוויית השיפוץ לחוויה נעימה ויעילה, שגם המחיר שלה ידוע מראש ואינו מתנפח לממדים בלתי סבירים במהלך העבודה.

תאריך:  21/12/2020   |   עודכן:  21/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כאשר מתברר לקרובי משפחה שיקירם שנפטר נישל אותם מן הירושה, הם עשויים להגיש הליך של התנגדות לקיום צוואה אשר מטרתו לפסול את הצוואה ובמסגרתו מעלים נימוקים שונים לפסילת הצוואה    עו"ד ד"ר רן מובשוביץ סוקר עבורנו את העילות השכיחות המופיעות בהליכי התנגדות לצוואה בישראל
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מחלקה ראשונה
רון לאודר, מציין את הקמת המרכז לקידום התעסוקה שאותו הקים, מאמין שמתן הזדמנויות שוות לצעירים בפריפריה לצד השקעה בחינוך היהודי ברחבי העולם הם סוד עוצמתה של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il