X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

השמש זורחת, אתם מתחילים את היום שלכם ורוצים להתחיל בנסיעה. לפתע, אתם מגלים שאתם נמצאים באחת מהסיטואציות המעצבנות ביותר, הרכב החליט לא להניע! מיום יפה זה הופך ליום שחור, התוכניות מתקלקלות ואנחנו נצטרך להזמין שירות החלפת מצברים. לפני שנרוץ למוסך או נזמין שירותי גרירה ושירותי דרך, ננסה לעשות לכם סדר איפה הכי משתלם ואיזה מצבר בכלל צריך להתאים לרכב.
רובנו הגדול היה לא פעם ולא פעמיים, בסיטואציה בה המצבר התרוקן או שבק חיים לגמרי. בכדי לעשות סדר בין הדברים, חשוב להכיר סימנים שעלולים להופיע מבעוד מועד, המעידים על סיום חייו של המצבר.
במצב בו הרכב לא מניע כלל סבירות גבוהה שהמצבר רק התרוקן ושכחתם אור או צרכן כלשהו דלוק ברכב, למשך שעות ארוכות. כאשר נתקל באורות עמומים בלוח השעונים, בהתנעה קשה ורעש של תקתוק כאשר מסובבים את המפתח בסוויץ' - אלו הסימנים שצריכים להדליק נורה אדומה שעלינו להחליף למצבר חדש. אנו ממליצים לכם לא להתעצל, ולרכוש כבל התנעה לרכב \ בוסטר התנעה, אם אתם תקועים ורוצים להעניק לעצמכם פתרון זמני של התנעה ראשונית.
התאמה של המצבר לסוג הרכב
כאשר אנו נחליף את המצבר הישן בחדש, חשוב לשים לב לסוג המצבר שאמור להיות מורכב ברכב לפי הוראות היצרן, לקיבולת ולגודל המצבר, לדוגמא: מצבר לקיה פיקנטו הוא בקיבולת של 40 אמפר, לעומת מצבר למאזדה 3 שהוא בקיבולת שדורשת מצבר 60 אמפר. בנוסף, חשוב לציין שיש מצברים שמיועדים לרכבים בעלי טכנולוגיה מיוחדת, לדוגמה start & stop שזוהי טכנולוגיה שדורשת מצבר מיוחד ואסור בתכלית האיסור להרכיב מצבר שלא מותאם לה.
תוקף האחריות על המצבר
חשוב לשים לב שהאחריות על המצבר הישן באמת הסתיימה, בכדי לא לבזבז סתם כסף שיכולנו לסדר חינם. אם יש לכם עדיין אחריות, פנו אל היצרן של המצבר ובקשו שיטפל בתקלה. אם אתם רוכשים מצבר חדש, וודאו שתוקף האחריות היא ל-12 חודשים לפחות. בנוסף, וודאו שתאריך האחריות שהובטח לכם זהה לתאריך שמוטבע בגב המצבר (מופיע לפי חודש ושנה, לדוגמה: נובמבר, דצמבר 2021) ובקשו תעודת אחריות מקורית.
שירות החלפת מצבר עד הבית
בכדי לבצע קנייה חכמה ולהיות שלווים ששילמנו מחיר הוגן וקיבלנו תמורה מלאה, אנו ממליצים לכם לפנות אל שירות החלפת מצבר עד הבית שיגיע עד אליכם ויחסוך לכם בזמן רב שתבזבזו אם תיסעו עד למוסך או בהמתנה לשירותי דרך. עם ניסיון של יותר מ-15 שנה ואהבה גדולה לתחום, שירות החלפת מצבר עד הבית של שיא מצברים מלווה אלפי לקוחות מרוצים ומזמין אתכם ליהנות מהשירות המהיר עם המצברים האמינים ביותר שקיימים.

תאריך:  23/12/2020   |   עודכן:  23/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כאשר מתברר לקרובי משפחה שיקירם שנפטר נישל אותם מן הירושה, הם עשויים להגיש הליך של התנגדות לקיום צוואה אשר מטרתו לפסול את הצוואה ובמסגרתו מעלים נימוקים שונים לפסילת הצוואה    עו"ד ד"ר רן מובשוביץ סוקר עבורנו את העילות השכיחות המופיעות בהליכי התנגדות לצוואה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il