X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

סובארו, מותג המכוניות היפני, הוא אחד המותגים המועדפים על ישראלים מאז שנות ה-80 ועד היום. עד כדי כך פופולרי, שבעבר כמעט כל מכונית שלישית בישראל הייתה מדגם סובארו כלשהו. לכן, גם מוסך סובארו הפך להיות כתובת עיקרית עבור בעלי מכוניות שנזקקו לשירותים, לטיפולים ולחלפים עבור כלי הרכב הנפוץ כל-כך. הפופולריות גם הביאה לכך שחלפים של רכבי סובארו נסחרו במאות מוסכים ברחבי ישראל, כאשר לכל חלק וחלק היה ביקוש עצום.
לוגו הכוכבים של חברת סובארו מזוהה כמעט על-ידי כל נהג ישראלי, הדגמים הולכים ומשתכללים משנה לשנה ומציעים מגוון רחב של פורמטים: רכב פרטי קטן, רכב משפחתי, רכבי שטח ארבע על ארבע ועוד ועוד. תהילתו של מותג סובארו נמשכת עד היום, ורכבי החברה היפנית ידועים כחסכוניים, אמינים, עמידים ולא פחות חשוב בטיחותיים. גם המחיר כמובן שווה לכל נפש, ואין צורך לקחת משכנתה בשביל לקנות רכב סובארו חדש מהאריזה.
היפנית ששיגעה את הישראלים
מוסכים רבים מפרסמים את המוניטין שלהם בטיפול ברכבים יפניים. אולם, מוסך סובארו מורשה, יהיה תמיד זה שההתמחות שלו תהיה ספציפית יותר ומדויקת יותר. כיוון שרכבי סובארו מאוד מבוקשים על-ידי הנהגים בישראל, לא מעט מוסכים כוללים ברשימת החברות שברכביהן הם מטפלים גם את מכוניות סובארו לסוגיהן. ברבות השנים נכנסו עוד ועוד חברות יפניות לשוק הרכב הישראלי. חברת סובארו מצאה את עצמה בתחרות מולן, אך נראה כי לא אבד כוחה, והיא עדיין ניצבת ברשימת החברות המובילות בישראל.
אחת הסיבות שהישראלים מעדיפים מכוניות יפניות, כרוכה בעלויות הזולות של החלפים ושל תחזוקת הרכב. לדוגמה, רכב שעבר תאונה ונזקק להחליף את אחת מדלתותיו, סביר להניח שאם יהיה מתוצרת גרמנית או אמריקנית, עלות החלפת הדלת תהיה גבוה יותר מאשר זו של רכב יפני. מוסכים ברחבי הארץ יציעו לכם מחירים שונים עבור חלקים שונים. ידוע גם כי פועל שוק שחור בתחום החלפים, שמבוסס בעיקר על גניבות של רכבים ישראלים, המועברים לשטחים ולערים פלשתיניות שם הם מפורקים לגורמי גורמים, ומשם נסחרים ונמכרים לסוחרי חלקי חילוף ולמוסכים שונים בישראל.
לאן נעלמה הסובארו שלי?
בשל הביקוש הרב לרכבי סובארו בישראל, גואה גם שוק גניבות הרכב. בעלי רכבים רבים הבינו שכדי למגן ולשמור על הרכב האהוב שלהם, רצוי לאבטח אותו באזעקות ובטכנולוגיות GPS שמאתרות את הרכב אם הוא נגנב ממקום החניה שלו. מוסכים ישראלים יציעו לכם מערכות אבטחה כאלו, במחלקת החשמל שלהם ויתקינו עבור כל אחד את המערכת המותאמת לו. מוסך סובארו יציע לכם את ההגנות המדויקות עבור רכבכם, בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם.
משטרת ישראל עושה מאמצים גדולים כדי להילחם בתופעת גניבת הרכבים, ומשתפת פעולה עם בעלי מוסכים שלפתחם מגיעים סוחרי חלקי חילוף מרכבים גנובים. אל תהססו להגיש תלונה על גניבת הרכב שלכם, זכרו שברגע שנגנב הרכב נגנבת איתו גם לוחית הרישוי שגם בה סוחרים בשוק השחור, והיא עלולה להגיע לידיים לא נכונות ולגרום לכם בעיות עתידיות (דוחות וקנסות).
סובארו - המכונית שתמיד אהבנו
אם תקפצו לכל מוסך סובארו, תגלו מהר מאוד שלא מדובר בעוד חברה יפנית מוכרת, אלא בכזאת שיש לה היסטוריה ארוכת ימים בישראל. מכונית הסובארו הפכה להיות הפייבוריטית של ישראלים רבים ובמשך עשרות שנים הייתה מלכת הכביש. הסיבות לכך כאמור ידועות: פחות דלק על יותר קילומטרים, עלות תיקונים וטיפולים זולה, נגישות וזמינות לחלקי חילוף וידע רב של מוסכים כיצד לטפל במכונית המוכרת.

תאריך:  29/12/2020   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il