X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בין כל סוגי החזרי המס, החזרי מס הכנסה לשכירים הם בין הנפוצים ביותר. רוב כוח העבודה במשק הישראלי מורכב משכירים, לכן זה אך טבעי שכך הדבר. עם זאת, החזרי מס הכנסה לשכירים הם לא כל העוגה ויש כ-25% עצמאים במשק שהם זכאים להחזרי מס עבור עצמאים.
באופן כללי, אין הבדל גדול בין החזר מס לשכירים לבין החזר מס לעצמאים. ההבדל היחיד הוא שעצמאים רגילים לעקוב אחר תיק המס שלהם מכיוון שהם אחראים על ניהולו, בין אם לבד או באמצעות יועץ מס או רואה חשבון מיופה כוח. שכירים לעומת זאת, אף פעם לא דואגים לעניינים כמו החזרי מס הכנסה לשכירים, כי מקום העבודה בו הם עובדים הוא זה האחראי על תשלום המס, הפרשת הכספים לביטוחים השונים, לפנסיה וכדומה.
איך משיגים החזרי מס הכנסה לשכירים בקלות ובמהירות!
החזרי מס הכנסה לשכירים מגיעים לכל מי שעבד כשכיר במקום עבודה אחד או בכמה מקומות עבודה במהלך שש השנים לפני שנת המס הנוכחית, כולל אותה שנה. למעשה, ככל שעבדתם ביותר מקומות עבודה, כך גדול הסיכוי שמגיע לכם החזרי מס הכנסה לשכירים. מדוע? מכיוון ששיטת חישוב המס עובדת כך שהתשלום חודשי נעשה בחישוב שנתי. מה זה אומר? זה אומר שחישוב החזרי מס הכנסה לשכירים נעשים בסוף השנה על-ידי רשות המס בחלוקה ל-12 חודשים הפרושים על-פני השנה כולה. תשלום מס הכנסה לשכירים הרי הוא חודשי, אך חישוב החזרי מס הכנסה לשכירים הוא שנתי! זאת הסיבה שלפעמים החזר מס לשכירים מגיע לאלפי שקלים בשנה!
איך זה קורה? נניח ועבדתם במקום עבודה מסוים ארבעה חודשים והרווחתם משכורת עליה שילמתם 40% מס, אך לאחר-מכן פוטרתם וישבתם בבית ביתר 8 החודשים של השנה. מס הכנסה לוקח את כל חודשי השנה, 12 חודשים ומחלקת את ההכנסה שצברתם במהלך השנה עבור אותם 12 חודשים. כך מתברר שאמנם בארבעת החודשים הראשונים עבדתם והרווחתם יפה ושילמתם 40% מס הכנסה, אך בשאר חודשי השנה לא עבדתם כלל ולא הרווחתם כלל. כלומר, מגיע לכם החזר מס או מס הכנסה שלילי. כאשר פקיד המס יראה ששילמתם במדרגת מס גבוהה יחסית, 40% מס הוא יבין שעליו לקזז לכם את הסכום העודף ששילמתם על אותם ארבעה חודשים עבור אותם 8 חודשים בהם לא עבדתם ולא הרווחתם כלל.
עדיין נשמע מסובך? בסדר גמור, אתם לא מומחים ולא אמורים להבין בזה, אבל אנחנו כן!
חברת זכותך היא חברה המתמחה בהענקת שירותי מס עם התמחות ביעוץ ושירות הגשת בקשות עבור החזרי מס הכנסה לשכירים, החזרי מס הכנסה לעצמאים ועוד. פנו אלינו עכשיו ליעוץ מקצועי ללא עלות ולפתיחת תבקשה חדשה להחזר המס שמגיע לכם לפני תום שנת המס!
בין השירותים שלנו:
  • החזרי מס הכנסה לשכירים
  • החזרי מס לעצמאים
  • החזר מס לחברות
  • החזרי מס בגין פדיון מוקדם של קרנות פנסיה וביטוח
  • החזר מס בגין מחלה קשה או נכות
  • החזרי מס על תרומות ועוד.
החזרי מס הכנסה לשכירים הם בין החזרי המס הנפוצים ביותר במשרדנו ואנו מספקים שירות זה על בסיס קבוע לחיילים משוחררים, צעירים שחזרו מטיול בחו"ל, רווקים שרק התחילו לעבוד במקום עבודה אחד או כבר עבדו בכמה מקומות עבודה, נשואים ללא ילדים, משפחות בהן שני בני הזוג אך ללא ילדים, זוגות במשפחה עם ילד אחד או יותר, אימהות חד-הוריות, הורים גרושים בהם אחד ההורים משלם דמי מזונות וכל סטטוס אישי אחר אשר משפיע על כמות נקודות הזכות שיש לכל אחד במס הכנסה.
לא יודעים מה סטטוס המס שלכם עדיין? מוזמנים לפנות אלינו ונבדוק האם פרטים האישיים ומזנים כראוי במשרדי מס הכנסה על-מנת שאם בקשתכם להחזר מס תאושר, הכסף יועבר לחשבון הבנק הנכון שלכם.
עד 8,000 שקלים החזר מס לשכיר! החזרי מס הכנסה לשכירים - זכותך
חברת זכותך מטפלת בתיקי מס הכנסה ומגישה בקשות לקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים שהחליפו מקום עבודה בשש השנים האחרונות, שכירים שפוטרו או התפטרו ממקום עבודתם במהלך שש השנים האחרונות, שכירים שעשו רילוקיישן לחו"ל או למדו באחת האוניברסיטאות או המכללות בחו"ל ועוד.

תאריך:  04/01/2021   |   עודכן:  08/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il