X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כן, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על הנופש הבא שלכם. משבר הקורונה אומנם סגר את ענף התיירות לפרק זמן לא קצר, אך כעת בעזרת התו הסגול ותוכנית האיים הירוקים שאושרה במליאת הכנסת, בתי מלון באילת פותחים את שעריהם והביקוש לא מפסיק לעלות.
בתי מלון באילת - אתם קובעים כמה זה יעלה לכם!
העולם מתחלק לשניים, אלו שמכירים את האופציה לעשות השוואת מחירים באתרים שונים וכאלה שמזמינים ישירות מבית העסק. הדרך הנכונה ביותר למצוא לא רק את המחיר הטוב ביותר, אלא את הדיל המשתלם ביותר הוא באמצעות השוואת מחירים - הינה כמה נתונים שניתן למצוא באתר להשוואת מחירים:
מחיר מוזל - כאשר אתם פונים ישירות לאתר הבית או לשירות הלקוחות של בתי מלון באילת או בכל יעד אחר, המחיר אותו תקבלו לאו-דווקא יהיה תואם למחיר באתר להשוואת מחירים. הסיבה לכך שהמחירים באתר יותר נמוכים היא מכיוון שבית המלון מציג את הדיל הטוב ביותר שלו בגלל התחרות הגדולה באתר.
תוספות - עוד יתרון רב של אתר להשוואת מחירים הוא האופציה לקבל הכל במקום אחד. באתרים מתקדמים להשוואת מחירים תוכלו לקבל גם מחירי טיסות, תאריכים, השכרת רכב, מלונות - כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת.
מגוון - היתרון המשמעותי ביותר של אתר להשוואת מחירים הוא במגוון הרחב של היצע בתי המלון הנמצאים לרשותכם. לעיתים יש משפחות שיש תאריך מאוד מסוים אשר מסתדר לכל בני הבית ולא תמיד המלון יכול להציע חדרים באותם תאריכים. היתרון הוא שתוכלו לשנות את התאריך בהתאם לזמן שלכם וכמובן לתקציב. לתאריך יש השפעה ניכרת על המחיר, לא רק מבחינת עונות אלא מבחינת ימים, הזמנת חדר בסופי שבוע יהיה יקר יותר, ומצד שני אמצע שבוע זול יחסית.
בתי מלון באילת בתקופת הקורונה - לא מה שחשבתם
אילת נחשבת לאי ירוק ולא היה פשוט להגיע להסכמה הזאת. היום הנהלים קצת שונים, עליכם להציג תעודה המעידה עליכם כשליליים לקורונה בכניסה לעיר, בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות. לאחר הכניסה לעיר תרגישו בשינוי, השינוי הוא לעומת שאר הארץ. העיר אילת נחשבת לעיר מוגנת מבחינה בריאותית והמסחר פעיל של לכבוד התיירים הנופשים בעיר. זה אומר שאתם יכולים לאכול במסעדות, ליהנות מכל הפעילויות של בתי המלון, לבחור בכל אטרקציה החל מפעילויות אקסטרים ועד לסיור היסטריוני על העיר.
בתי מלון באילת דואגים לכם
על אף כל הבדיקות שיש, עדיין בתי מלון באילת ובים המלח דואגים לכם, עליכם גם בעמדת הצ'ק אין להציג בדיקה שלילית. מלבד לכך, בית המלון פעיל כולו אך על-פי התו הסגול, לא נאפשר צפיפות, חדרי האוכל יפתחו לשעות מרובות יותר ותפוסת בית המלון לא תתאפשר במלואה בכדי למנוע התקהלויות, אנו דואגים לנופש המושלם עבורכם ובאותה פעימה לבריאות שלכם.

תאריך:  31/01/2021   |   עודכן:  31/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il