X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עץ הוא חומר גלם נפלא שניתן לעבוד איתו בקלות רבה יחסית, ומאפשר יישומים רבים, כמו בניית פרגולות, דקים, גדרות ועוד. עץ הוא גם חומר מגוון מאוד. ישנם סוגים רבים של עצים שניתן להשתמש בהם לכל עבודה, וההיצע הרחב הזה מאפשר גיוון בשיטות העבודה ובתוספות כמו צביעה וציפוי.
לעבודה עם עץ בתחום הבנייה והשיפוץ יש כמה יתרונות מרכזיים. ראשית, מדובר בחומר לא יקר. העלות של עבודות עץ זולה יותר מעבודות עם חומרים אחרים, כמו מתכת למשל. בנוסף, קל להגיע לתוצאות מרשימות עם חומר העץ על-ידי שימוש באמצעים פשוטים יחסית וטכניקות עבודה מהירות ויעילות. עבודות עץ מתאימות לשימושים רבים, ואנו מביאים בפניכם כמה דוגמאות מרכזיות לשימושים כאלה.
הקמת פרגולה מעץ
פרגולה היא אמצעי נהדר ליצירת הצללה, הגנה מפני השמש וגם להוספת דקורציה לגינות ולמרפסות. פרגולות מעץ הן סוג הפרגולה הנפוץ ביותר. הסיבה העיקרית לכך היא המראה הטבעי של העץ, שמשתלב בצורה מצוינת בגינות ובשטחים פתוחים. בנוסף לכך, פרגולה מעץ דורשת תחזוקה מינימלית ביותר (בדרך-כלל מריחה של חומר אחת לשנה), ותהליך הבנייה שלה הוא מהיר ופשוט.
כאשר מבצעים עבודות עץ ומקימים פרגולה מעץ, ניתן להוסיף צמחייה על-גבי הפרגולה, שמוסיפה ליופי שלה ולפן האסתטי של הפרגולה. מבין העצים הרבים שמשמשים להקמת פרגולות מעץ, השימוש השכיח ביותר הוא בעץ האורן - שהוא חומר שאנשי מקצוע רבים בתחום עבודות העץ אוהבים לעבוד איתו. לצד האורן, ניתן לציין גם עצים נוספים כמו אלון, טיק ואיפאה.
בניית גדרות עץ
שימוש נפוץ נוסף לעת הוא בניית גדרות. גדרות עץ משמשות בבתים פרטיים רבים שיש להם חצר. לגדר בבית יש לא רק ערך פונקציונלי, אלא גם ערך ויזואלי ודקורטיבי. העץ הוא חומר טבעי שיכול להשתלב בצורה הרמונית מאוד בכל גינה או חצר, ולכן מהווה חלק בלתי נפרד מכל גישה עיצובית שבה נוקטים על-מנת לעצב את הבית והגינה.
מבחינה עיצובית, שני הסוגים הנפוצים בישראל של גדרות עץ הם הסגנון המודרני והסגנון הכפרי. גדרות עץ בסגנון מודרני הן בעלות קווים נקיים ואלגנטיים, ואינן כוללות קישוטים נוספים רבים. הסגנון הכפרי משדר אותנטיות, ובדרך כלל יהיה פחות צבעוני ויעשה בו שימוש בצבעים הטבעיים של חומר העץ.
חידוש דקים
בבתים רבים בישראל ישנו דק שנבנה לפני זמן רב ומצבו התחזוקתי אינו יפה לעין. בדקים שכאלה יכולים להופיע כתמים על העץ, נזקי רטיבות ונזקי תחזוקה לקויה שונים אחרים. החדשות הטובות הן שניתן לבצע עבודות עץ שתחדשנה את הדקים ותחזיר להם את המראה היפה שהיה להם כאשר רק נבנו.
בעזרת חידוש דקים מקצועי ניתן לנקות את העץ ולשמן אותו, וכך מראה העץ יחזור להיות רענן והוא יהיה מוגן מפני נזקים של אור שמש חזק, רטיבות וגם מפני מזיקים ומכרסמים קטנים.
תהליך החידוש של דקים יכול לכלול גם ליטוש וצביעה של העץ, וכך לשוות לו מראה טוב יותר ממה שהיה לו מלכתחילה.
לסיכום
עבודות עץ הן תחום מגוון בעולם הבנייה והשיפוץ. מדובר בחומר גלם שקל לעבוד איתו, קל לשוות לו כל מראה שרוצים והוא גם אינו יקר כל-כך. אם יש לכם פרויקט של עבודות עץ כמו הקמת פרגולה, בניית גדר או חידוש של דק - כדאי לפנות לחברה מקצועית בתחום ולבקש ממנה הצעת מחיר מפורטת.
אנשי המקצוע בתחום עבודות העץ, כמו המומחים של "אלופי העץ", ערוכים לבצע פרויקטים מהסוג הזה במהירות, ביעילות ובסטנדרטים גבוהים.
הכתבה באדיבות אתר אלופי העץ - מומחים לכל עבודות העץ כולל דקים ופרגולות עץ בפריסה ארצית.

תאריך:  03/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il