X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נעלי ספורט בצבעים צעקניים
האמת היא שאחד התחומים שעברו את החידוש הגדול ביותר מבחינת טרנדים אופנתיים זה תחום נעלי הספורט, שעד לא מזמן נחשב לתחום מסורתי ומיושן, כזה שמעצבי הנעליים לא ממש מעיזים לגעת בו.
אז נפתח בשורה התחתונה - אם עד לפני מספר שנים המעצבים של נעלי הספורט הקפידו לייצר נעליים מסורתיות ובנאליות, הרי שזה השתנה לחלוטין וכיום אנחנו נמצאים במקום אחר לגמרי. מעצבי הנעליים מציפים כיום את שוק נעלי הספורט בנעליים פרובוקטיביות, מרעישות ושערורייתיות, כאלה שהחברים שלכם פשוט לא יפסיקו לדבר עליהן. אגב, גם אם העיצוב בא על חשבון האיכות, תמיד תוכלו לשלב מדרסים שיסייעו לכם לבצע את הפעילות הספורטיבית שלכם.
כמה שיותר צבעוני יותר טוב, כמה שיותר צעקני יותר טוב. אגב, זה בכלל לא משנה לאיזו מטרה אתם קונים את הנעליים, ריצה, הליכה או כדורסל, המטרה של מעצבי נעלי הספורט היא שישימו אליכם לב כל הזמן וידברו עליכם.
נעלי טיולים נמוכות - זה השוס
תגידו, לא נמאס לכם לצאת לטיולים ולהיראות כמו איזה קאו בוי? אז תגידו שלום לנעליים הגבוהות ברמה של קומה 4 וקבלו את נעלי הטיולים הנמוכות, שעושות אגב, את אותה העבודה.
אז מבחינת הצבעים אנחנו נשארים פחות או יותר באותם האזורים של שחור, לבן ומה שביניהם. אך בסריקה מהירה של הנעליים שנמצאות בחנויות המובילות ברשת, בהחלט ניתן לראות שינוי גם בנושא הצבעים.
מה דעתם על נעלי טיולים בגוון ירקרק? אולי חרדל? סגול? תאמינו או לא, זה נכנס לשוק ונכנס בגדול. לאחרונה נרשם ביקוש גדל והולך לנעלי טיולים בצבע צעקני, ממש מתוך הצורך להיראות שונים ושידברו עליכם.
האמת היא שאנחנו ממש בעד. לעניות דעתנו, הימים בהם נעלי טיולים חייבות להיראות כמו נעל צבאית משודרגת, חייבים לעבור מהעולם. אז רוצים את המילה האחרונה מבחינתנו? נעל טיולים משולבת בשני צבעים של כחול וצהוב, אך אתם עם זה?
נעליים ליציאה - תגידו שלום ללבן והשחור
תגידו, יצא לכם לשמוע אולי על כפכפים מרופדים? אז בנות, תכירו, מדובר בטרנד שפשוט שובר את החנויות ברשת, בטח בתקופת הקורונה והסגרים. אז מה זה כפכפים מרופדים בעצם? מדובר למעשה על סנדלים עם ריפוד בצורה של שתי וערב, סוג של סנדל עקב עם רצועות קדמיות עבות ומפותלות.
אם תחפשו את דגמי המקור ברשת, יש סיכוי שתצטרכו להיפרד מסכומים של ארבע ספרות. אולם, מרבית מיצרני הנעליים מייצרות דגמים מקבילים, כביכול לא מקוריים, בסכומים שווים לכל כיס. בואו נדבר על הצבע? אז תגידו ביי ביי ללבן והשחור, תעשו כפיים לנעליים בצבע זהב, ורוד, כסף ולמעשה כל צבע צעקני שיגרום לסובבים אתכם להוציא את העיניים.
נעלי כלה - שיהיה במזל
אין ספק שבחירת נעליים לחתונה זה פרויקט מאתגר במיוחד, הן מבחינת הגבר והן מבחינת האישה. האמת היא, שבעידן הנוכחי שפשוט מוצף בטרנדים חדשים ואופנתיים, זה לא נעשה פשוט יותר.
אז מה עומד על הפרק? לא מעט אפשרויות. מבחינת הכלה, תמיד ניתן לבחור באופציה הקלאסית של נעליים שמתכתבות עם השמלה והשיער. אבל, אם כבר טרנדים, אז למה שלא לזרום? אחד הטרנדים המובילים כיום בשוק נעלי החתונה לבנות זה נעל סקסית עם רצועות חושפניות בגוונים מטאליים.
גם בכל הקשור לצבעי הנעל, אנחנו מצליחים לראות שיש התרחקות מהלבן המסורתי והמשעמם. הטרנד היום כולל נעליים בצבעים כמו זהב, כסף, ורוד ואפילו סגול. העיקר שהאורחים לא יפסיקו לנעוץ מבטים בנעליים ולא יפסיקו לדבר עליהן גם ימים ארוכים לאחר האירוע. לא משנה באיזה צבע או דגם תבחרו, תמיד ניתן לשדרג את הנעליים בתכשיטים, פרחים, קריסטלים נוצצים ועוד. דווקא את האקססוריז האלה מהצד, נסו להתאים לשמלה שלכן על-מנת ליצור את ההרמוניה המתאימה, לנעליים תנו לצעוק.
נעלי בית קיפי OUT - נעלי בית מעוצבות IN
זוכרים את הימים שהיינו מטיילים עם אימא בשוק העירוני ומודדים נעלי קיפי? אז זהו, די עם זה. אם חשבתם ששוק נעלי הבית נשאר מאחור, כי מה מעניינת האופנה אם אתם גם ככה בטרנינג בבית, תחשבו שוב. אם תעשו חיפוש מהיר ברחבי הרשת, תוכלו למצוא נעלי בית מעוצבות, ספק קצת הזויות, ספק מ-ה-מ-מ-ו-ת.
שמעתם פעם על נעלי בית בעיצוב של לגו? ומה לגבי נעלי בית לעצלנים עם סמרטוט רצפה שמחובר לסוליה שלהן? ומה לגבי נעלי בית בצורה של ברבור ורוד?
בניגוד לנעלי יציאה או חתונה למשל, כאן אתם באמת יכולים להתפרע, כי את מי זה באמת מעניין מה אתם עושים בבית. לכו עם החלומות שלכם ועם התשוקה לפרוץ את המסגרות המשעממות, הרשו לעצמכם להתפרע כמה שיותר. זהו, כעת כשאתם מכירים את הטרנדים הבולטים בשוק הנעליים, כל הנותר לכם זה לחרוש את הרשת (עד שהחנויות יפתחו) ולבחור לכם את הדגם המעניין והמנצנץ ביותר בעיניכם. בהצלחה!

תאריך:  03/02/2021   |   עודכן:  03/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il