X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: עמית אורנשטיין]

[צילום: עמית אורנשטיין]

בהיותנו בוחרים קייטרינג לאירועים, אחד הדברים הכי חשובים הוא כמובן האוכל. למנות שנבחר השפעה על איכות האוכל, הטעמים, הסגנון, רמת הטריות שהאורחים מקבלים בזמן הסעודה, האווירה שנוצרת וכמובן כל זה משפיע על הצלחת האירוע. בפוסט הבא בחרנו להדריך אתכם ולתת לכם רעיונות מקוריים ויצירתיים לגבי איך אפשר לבנות תפריט לאירוע בוטיק.
הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק עוד לפני שבכלל בחרתם קייטרינג חלבי או סוג אחר של קייטרינג שאתם מעדיפים הוא רמת הגמישות של השף או מי שעומד מאחורי התפריט. מה זה אומר?? זה אומר שאם אתם רוצים לבנות תפריט משלכם או להכניס בו דברים ומרכיבים שאתם אוהבים, צריכה להיות כאן סוג של היענות וגמישות מצד השף. יש שפים שפשוט מראש באים בגישה של "זה מה יש" ולא מתפשרים לגבי שינויים וניואנסים במנות שלהם מכל מיני שיקולים. בכל אופן, בין אם בחרתם בקייטרינג חלבי או בסוג אחר של קייטרינג, שווה לחשוב לעומק על התפריט.
מה אתם חוגגים?
לסוג המסיבה, החגיגה או האירוע השפעה על בחירת התפריט גם כן. בדרך-כלל באירועים כמו בר-מצווה או חתונה, נעדיף תפריט המשלב מנות פנסיות המשדרות יוקרה ונרצה כמובן ליצור את אפקט ה-WOW. מדובר באירועים בהם מושקעים המון מאמצים. כשאנו מפיקים אירוע המתקיימים בערב, לרוב נחפש תפריט יותר מרשים לעומת ימי הולדת, הרמות כוסית, מסיבות חג לעובדים או מסיבת רווקות שאלו מסוג האירועים להם נחפש תפריט יותר קליל, זורם ומגוון. התפריט גם מושפע כמובן מבחירת סגנון ההגשה. בעוד להגשה לשולחן כמו במסעדת שף יתאמו מנות פנסיות למשל דג על ריזוטו, סטייק עם ירוקים ותוספת, להגשה בסגנון בופה יתאמו מנות יותר קלילות כמו למשל סלטים טריים, פוקצ'ות עבודת יד, אנטיפסטי ועוד.
עונה בשנה
טיפ זה מתחלק בעצם לשניים. הראשון נוגע לכך שיש מנות שיותר מתאים לאכול בקיץ לעומת כאלה שיותר כייף לאכול בחורף. דוגמה קלאסית היא עולם הסלטים והקינוחים הקיציים המבוססים על פירות העונה כמו אננס, תאנה, ענבים, מלון ואבטיח. השני מתייחס לכך שיש מנות חורפיות קלאסיות שפחות כייף ונהוג לאכול בקיץ כמו מרקים, קדרות וכדומה. כלומר, יש גם את הנושא של עונתיות בהיבט של מה גדל באותה עונה וגם בהיבט של מה מתאים לאכול ומה פחות. עוד אלמנט שקשור לנושא של עונת השנה הוא הלוקיישן כי קצת קשה לדמיין את עצמנו מוזמנים לחתונה על חוף הים וסועדים מרק כתומים בחלב קוקוס או נכנסים לבית להרמת כוסית באמצע יום סוער ומקבלים במקום סנגריה חמה קוקטייל פרוזן מוחיטו. תחשבו על זה:)
טעם אישי וקהל
שיקול נוסף ששווה לקחת בבניית התפריט לאירוע הבא שלכם הוא בהיבט של הטעם האישי שלכם. כמובן שאם אתם זוג צמחונים שמתחתן חשוב שיהיו מנות שגם אתם אוהבים כמו סלטים רעננים וצבעוניים, מנות של ירקות צלוים, חציל עם פוקצ'ה מדהימה בשילוב טחינת יוגורט ופחות מנות בשריות. חשבו על הקהל שלכם - מבוגרים וילדים, צמחונים מול טבעונים, אנשים עם רגישויות כאלה ואחרות כמו רגישות לגלוטן או לקטוז וקחו בחשבון גם את הדברים הללו בבניית התפריט לאירוע שלכם. תפריט מאוזן, המבוסס על מרכיבים טריים ואיכותיים הוא המפתח לאירוע מוצלח שכולם זוכרים לטובה.
המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע שירותי קייטרינג חלבי. לקבלת תפריט חלבי והזמנה היכנסו לקישור.

תאריך:  10/03/2021   |   עודכן:  10/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
מה מגדיר יהלום כ-"סינטטי"? איך בוחרים יהלום סינטטי - וכיצד הוא מיוצר? ומה בנוגע לשיבוץ יהלומים סינטטיים על-גבי תכשיטים? הבה נבחן את היתרונות של היהלום הסינטטי על-פני ונבצע השוואה בין יהלומים מסוגים שונים
כתיבת המומחים
בשיתוף אתר החצי השני
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il