X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עד לפני מספר שנים בודדות אנשים רבים היו בוחרים את כל פרטי הריהוט בדירתם בהתאם לרמת הפרקטיקה הנדרשת. אך בשנים האחרונות חלה עליית מודעות בקרב כלל הציבור לחשיבות מראה כלל דירתם. אם עד לפני מספר שנים רמת הפרקטיקה עמדה לנגד עיניהם של כלל הבוחרים להתחדש עם פרטי ריהוט חדשים, הרי לנו שכיום רבים מוכנים להתפשר על רמת הפרקטיקה של רהיטי דירתם לטובת מראיהם, סגנונם וצבעם. אם גם אתם רוצים לערוך שינוי במראה דירתכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות ומנחות שיסייעו לכם להשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר.
ראשית, חשוב לדעת כי בשל עליית הביקוש לפרטי ריהוט בשלל סגנונות ועיצובים, כיום יש מבחר גדול במיוחד כך שגם אתם תוכלו למצוא את פרטי הריהוט המותאמים במדויק לדירתכם, לטעמכם האישי וקו העיצובי בו בחרתם.
מנגד, המבחר הגדול עלול לגרום לבלבול מיותר שיגרור בחירות לא נכונות איתן תידרשו להתמודד למשך לא מעט זמן. אז לפני שאתם ממהרים להגיע לחנות הראשונה הסמוכה למקום המגורים שלכם ולהתחדש בכמה וכמה פריטים שאתם בטוחים שמתאימים במדויק לכל ממדי דירתכם הן בפן הפיזי והן בפן העיצובי, כדאי שתכירו כמה נקודות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון.
אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מזה לא מעט שנים מסייע לרבים להשלים את הליך עיצוב פנים מודרני בדירתם בצורה נכונה ומדויקת כך שהתוצאה הסופית לא תחרוג מהקו העיצובי בו הם בחרו, מטעמם האישי או מהסגנון העיצובי המועדף עליהם, אז הינה לכם כמה מהדגשים שאתם חייבים להכיר כבר בתחילת התהליך.
מספר שלבים שאתם חייבים להכיר טרם תחילתו של הליך עיצוב פנים דירתכם - הדרך לייצר התאמה מושלמת בין הצרכים שלכם לבין עיצוב הדירה
הליך עיצוב פנים מודרני חייב לכלול כמה שלבים ברורים ומסודרים בכדי להשלים את התמונה הגדולה בדיוק רב לטעמם האישי של בעלי הדירה. בשלב הראשון, חשוב שתלמדו להכיר לעומק את טעמכם האישי. אריה גולדין - מעצב פנים מקפיד לערוך היכרות נרחבת עם כל לקוחותיו במטרה להתחקות בצורה המדויקת ביותר אחר טעמם האישי והסגנון העיצובי המועדף עליהם.
אנשים רבים בוחרים לדלג על שלב קריטי זה בטענה כי הם מכירים את טעמם האישי על בוריו ולכן אין סיבה לבזבז זמן יקר על שלב זה. בדיוק מסיבה זו חשוב להדגיש ולומר, כי גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים היטב את כל טעמכם האישי על בוריו ואתם יכולים להשלים הליך עיצוב פנים מודרני ללא שלב זה, אל לכם לוותר עליו.
כפי שהזכרנו, עם עליית הביקוש בשנים האחרונות חלה עלייה נוספת של כלל הסגנונות העיצוביים והדגמים השונים של פרטי ריהוט רבים, מה שיצליח לבלבל אף אתכם. רבים שבחרו לדלג על שלב זה בדרך להשלמת הליך עיצוב פנים מודרני, הגיעו לחנויות רבות ומצאו את עצמם אובדי עצות אל מול המבחר הגדול.
יתרה מכך, הם מצאו את עצמם מתעניינים במבחר דגמים משלל סגנונות שונים ללא התאמתם לקו העיצובי בו הם בחרו, לשלל פרטי הריהוט באזור ואף לא לטעמם האישי ולסגנון המועדף עליהם. בלבול מיותר זה על-פי רוב גורם לבחירות לא נכונות שעתידות להישאר מוצבות בכל דירתכם למשך שנים ארוכות. אריה גולדין - מעצב פנים מקדיש לא מעט זמן יקר להיכרות מעמיקה עם טעמם האישי של לקוחותיו, הסגנון העיצובי בו הם רוצים לעצב את דירתם, הצבעים האהובים עליהם והתאמת הפריטים החדשים לפריטים הקיימים בדירה שיישארו גם אחרי השלמת הליך עיצוב פנים מודרני.
הכירו לעומק את טעמכם האישי וודאו שהוא מתאים לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה
אז איך מצליחים להכיר לעומק את טעמכם האישי שתרצו שיבוא לידי ביטוי בהליך עיצוב פנים מודרני רתם שואלים? בכמה שלבים פשוטים. בשלב הראשון, חשוב להכיר כמה שיותר סגנונות עיצוביים בשלל צבעים שונים. שלב זה יכול להיעשות כיום תוך דקות בודדות מכל סמארטפון בעזרתו תצליחו לסקור דגמים רבים. לאחר שלב זה, מומלץ לשלול את כל הסגנונות והצבעים שפחות תואמים לטעמכם האישי, לקו העיצובי בו תרצו לעצב את דירתכם או לפרטי הריהוט הקיימים בדירה. שלב סינון ראשוני זה ישאיר אתכם עם מבחר מצומצם של דגמים, סגנונות וצבעים שכולם יכולים להתאים להליך עיצוב פנים מודרני לדירתכם.
לאחר סינון ראשוני זה, חשוב לערוך סינון נוסף על הדגמים שכבר עברו את הסינון הראשון ולבחור בקפידה את הדגמים המתאימים ביותר לצרכים שלכם לצורך השלמת עיצוב פנים מודרני ומדויק. את הבחירה הסופית מומלץ לערוך לאחר בחינה של כלל פרטי הריהוט הקיימים בדירתכם שעתידים להישאר והתאמתם לפרטי הריהוט החדשים מבחינת העיצוב, הסגנון והצבע.
אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מזה לא מעט שנים, מכיר היטב את כל השיטות הטובות ביותר להתחקות אחר טעמם האישי של לקוחותיו בדרך להשלמת עיצוב פנים מודרני מותאם ומוצלח במיוחד.
כיום יש לא מעט סגנונות עיצוביים שונים כאשר המבוקשים ביותר הם עיצוב פנים מודרני ועיצוב פנים כפרי
לאחר שהשלמתם את שלב מיקוד טעמכם האישי, תוך היכרות עם כמה שיותר סגנונות שונים והתאמתם לקו של עיצוב פנים מודרני לדירתכם מבחינת עיצוב, סגנון וצבע, חשוב שתכירו כמה דגשים נוספים על-אודות כלל העיצובים המבוקשים ביותר כיום.
עיצוב פנים מודרני הפך בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב המבוקשים ביותר. אך מנגד, ישנם לא מעט אנשים הבוחרים לעצב את דירתם דווקא באפשרות של עיצוב פנים בתים כפריים. בשונה מאפשרות עיצוב פנים מודרני המשלב לא מעט פרטי ריהוט בגימורים חדשניים, עיצוב פנים בתים כפריים דווקא חוזר אחורה, לסגנונות העיצוב הישנים יותר. עיצוב פנים בתים כפריים מתאפיין בחמימותו, ולכן גם הוא הפך בשנים האחרונות לאחר מסגנונות העיצוב האהובים ביותר.
אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי אשר מציע את שירותיו לסיוע בכל שלבי עיצוב הדירה, מכיר היטב את כלל הסגנונות הקיימים ולאחר השלמת שלב ההיכרות עם טעמם האישי של לקוחותיו, הוא ידע להמליץ על הסגנונות המתאימים ביותר.
מעצב פנים מקצועי ידע לעצב עבורכם את הדירה על הצד הטוב ביותר
אריה גולדין - מעצב פנים מעניק שירות מלא הכולל הרבה מעבר לבחירת רהיטים בלבד, במטרה לשנות את כל פני הדירה ולהתאימה במדויק לצורכי הלקוח. בין כלל שירותיו אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מסייע ללקוחות רבים לשנות את פני הדירה כולה מבחינה תכנונית, לרבות שבירת קירות, הוספת חדרים, הרחבת השטחים המשותפים כמו סלון או מטבח תוך ויתור על חללים שונים שאינם מנוצלים נכון ועוד. אם גם אתם נדרשים לשירותים הללו, סיועו של איש מקצוע יאפשר לכם לתכנן נכון את הדירה על-מנת לנצל היטב את כל שטחה וכן לשלב פרטי ריהוט מותאמים ומדויקים. הליך עיצוב פנים בתים אשר נעשה על-ידי איש מקצוע מיומן יכלול את כל השלבים הנדרשים להיכרות טעמכם האישי, התאמת הדירה למלוא הצרכים שלכם, ניצול כלל החללים שאינן מנוצלים נכון, יצירת קו עיצובי אחיד בו תדבקו בעיצוב כלל חלקי הדירה ועוד.

תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il