X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לפני כל טיסה לחו"ל חשוב מאוד להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל, והדבר נכון תמיד ובכל מקום בעולם, ללא קשר למגפות למיניהן. כמובן שבתקופה בה אנו נמצאים, זו של מגפת הקורונה, החשיבות של ביטוח נסיעות הופכת חשובה פי כמה וביטוח זה הופך לדרישת חובה של ממש מצידן של מדינות רבות המתנות את הכניסה לשטחן ברכישה של ביטוח שכזה. מה חשוב לוודא שכוללת פוליסת ביטוח הנסיעות שאנחנו רוכשים עבור טיסה לחו"ל בתקופת הקורונה?
כיסוי מלא עבור טיפולים רפואיים בעקבות הידבקות בונגיף הקורונה
בתור התחלה חשוב לציין, כי כל ביטוח נסיעות לחו"ל חייב לכלול כיום גם כיסוי עבור מקרים של הידבקות בקורונה ומחלת ה-COVID 19 לה גורם הנגיף. ללא כיסוי שכזה, מרבית המדינות לא יאפשרו לכם להיכנס לשטחן, וסביר להניח שלא תוכלו אפילו לעלות על המטוס בנתב"ג.
מה אמורה לכלול פוליסת ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה? ובכן, כמובן שעל הפוליסה לכלול את כל הכיסויים ה"רגילים", אלו שהיא כוללת בדרך-כלל, גם לפני הקורונה. מלבד לכיסויים אלו על הפוליסה לכלול כיסוי מלא בגין הוצאות רפואיות הנדרשות בעקבות הידבקות של המבוטח בקורונה בחו"ל. הוצאות אלו עשויות לכלול הוצאות אשפוז, כמובן, אשר עשויות להרקיע שחקים במדינות מערביות רבות, אך גם הוצאות אשר אינן כרוכות באשפוז, דוגמת ביקור רופא המגיע לחדר המלון (על-מנת להימנע מהגעה בלתי הכרחית לבתי חולים ומרכזים רפואיים), בדיקות קורונה ובדיקות אחרות, טיפול תרופתי במידת הצורך וכו'.
בנוסף, כוללת פוליסה זו גם אפשרות להרחבה המעניקה כיסויים אשר אינם רפואיים, אך קשורים לקורונה. למשל - כיסוי עבור בית מלון במקרים בהם המבוטח נדבק בקורונה בחו"ל ואינו יכול לחזור לארץ במועד המתוכנן, כמו גם כיסוי עבור קניית כרטיס טיסה חדש אם המבוטח נאלץ לבטל את כרטיסו המקורי עקב הידבקות בווירוס.
מה בנוגע למחירים?
שאלה "חמה" ורלוונטית במיוחד בהקשר של ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה נוגעת לעלות הביטוח - בשבועות הראשונים להתפשטות הנגיף בעולם, אי-שם לקראת סוף החורף הקודם, חברות ביטוח מסוימות גבו מחירים גבוהים יותר משמעותית עבור ביטוח הנסיעות שמכרו, בגלל הצורך לכסות גם מקרים של קורונה, עליהם עדיין לא ידעו יותר מדי באותם ימים. כיום המצב שונה לחלוטין - כל חברת ביטוח וכל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת כאמור גם כיסוי לקורונה, ומדובר כאמור בתנאי בסיסי ומקדים עבור כניסה לשטחן של רבות מהמדינות. לכן, לפחות בחלק מחברות הביטוח ניתן לרכוש כיום ביטוח נסיעות הכולל גם כיסוי מלא עבור הקורונה באותם מחירים כמו אלו שהיינו רגילים אליהם בימים שלפני הקורונה - כמה דולרים בודדים עבור כל יום שהייה בחו"ל.
המחירים נותרו כמעט ללא שינוי, למעט במקרה של הרחבת הפוליסה לכיסוי גם עבור ביטול או קיצור הנסיעה כתוצאה מהמגפה. במקרה הצורך, נדרש לבדוק בנפרד לגבי ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא.
כלומר, אם אתם צריכים לטוס לחו"ל בקרוב, אל דאגה - תוכלו לבטח עצמכם באופן מלא גם בפני מקרים של הידבקות בקורונה במהלך הנסיעה, ובעלות מזערית אשר אינה גבוהה יותר משמעותית מהעלות המוכרת של ביטוח נסיעות, זו של לפני הקורונה.
  • חברת שוק הביטוח מציעה את הביטוח הזול והמשתלם ביותר באמצעות מערכת השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות המובילות והגדולות בשוק.

תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il