X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
פסגות מורידה את מחיר היעד לאלביט מערכות ל-62 דולר מ-64 דולר מחיר נוכחי: 65.9 דולר קובעת כי לקראת הרבעון הרביעי זה הזמן לממש רווחים ולהמתין למחירים נוחים יותר
▪  ▪  ▪
יוסי אקרמן, מנכ"ל אלביט מערכות

למסמך המלא
מאז פרסום תוצאות הרבעון השלישי והורדת המלצתנו לתשואת שוק הניבה אלביט מערכות תשואה של 5.8% מול 9.5% שהניב מדד המעו"ף. המקורות לתשואת החסר מובנים ובשלב זה גם הסימנים קדימה אינם מעודדים. בטווח הקצר, לאחר ירידה של 1.7% בצבר ברבעון השלישי, לא דיווחה אלביט על חוזים ברבעון הרביעי והמשמעות היא ירידה בצבר 2009 מול תחזיות לעלייה שניתנו בתחילת השנה.
שיעור צמיחת ההכנסות שהיה אמור להיות דו ספרתי ב-2009, מופחת על ידינו לחד ספרתי גבוה. בטווח הארוך - כבר בשיחת הוועידה הקודמת ציינה הנהלת החברה כי תיתכן דחייה בחתימת חוזים מרבעון רביעי לרבעון ראשון. השאלה היא האם ברבעון הראשון תדווח החברה על חוזים בהיקף כפול מהממוצע הרבעוני תחת התחרות, הלחצים התקציביים והפיכת הלקוחות לתובעניים יותר? כנראה שלא. זאת, כשחוזים חדשים מהותיים הינם בגדר חובה לצורך המשך צמיחה חיובית גם לאחר 2010.
לצד עלייה שהציגה החברה בשיעור הוצ' המכירה והמו"פ על-רקע התארכות מאמצי "החיזור" אחר הלקוח, כעת מתרבים הסימנים כי השינוי שמעוניין לבצע משרד הביטחון האמריקני בהליך הרכש קורם עור וגידים. אומנם אלביט לא חשופה בד"כ ישירות למשרד הביטחון אך אין ספק כי ככל שיוקשח תמחור החוזים וככל שיועבר הסיכון שבחריגת עלויות לקבלניות עצמן, כך ישפיע הדבר גם על המרווחים הגולמיים של השחקניות הקטנות יותר כדוגמת אלביט. חשש זה מביא אותנו להפחתה מסוימת של שיעורי הרווחיות לט"א.
אלביט ממשיכה להיות חברה מובילה, בעלת הנהלה איכותית ואסטרטגיה שהוכיחה עצמה עד כה. יחד עם זאת, החששות קדימה אינם מתפוגגים, לא ברמת הצמיחה ולא ברמת הרווחיות, ומביאים להפחתת מחיר היעד מ-64 דולר ל-62 דולר הנמוך בכ-6% ממחיר המניה בשוק ולהורדת המלצתנו מתשואת שוק לתשואת חסר.

תאריך:  12/01/2010   |   עודכן:  12/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לנה איצקוב
לידר שוקי הון מנפקים לאלרוב נדל"ן המלצת תשואת יתר ויעד כלכלי של 77 ש"ח (מחיר נוכחי: 57 ש"ח)    מנפקים לאלרוב ישראל המלצת תשואת שוק ויעד כלכלי של 130 ש"ח (מחיר נוכחי: 112 ש"ח)
אופיר פינס
נאום הפרישה של ח"כ אופיר פינס במסיבת עיתונאים בכנסת [כ"א בטבת תש"ע, 7.1.2010]
לימור גרובר
בית ההשקעות פסגות מתייחס לכינוס המשקיעים המיוחל בחברת טבע מחר    מוסרים כי תחזיות לגבי קווי מוצרים הגבוהות מהערכותיהם ו/או הוצאות נמוכות מהצפי כיום יגזרו עידכון כלפי מעלה למחיר היעד
אביחי ורדי
הקבלן הלל יעקובסון מבקש צו מניעה נגד מכירת מלונות ב-50 מיליון שקל    "יצחק ממן מכר לי את מלונות הים האדום ועציון ב-50 מיליון שקל - ועתה מנהל מו"מ למכירתם למישהו אחר"
נעם פינקו
בפסגות קובעים לדסק"ש מחיר יעד של 115 ש"ח - דיסקאונט של 23.7% על המחיר כיום    קובעים לכור מחיר יעד של 146 ש"ח - דיסקאונט של 26% על המחיר כיום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il