X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "גלידות נסטלה"
▪  ▪  ▪

"גלידות נסטלה" עולה עם קמפיין "לה קרמרייה" 2004!
בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, ולרגל השקת הסדרה היוקרתית "לה-קרמריה מוס" הקמפיין יעלה שוב בתקציב - של כ-3.5 מיליון שקל.
"גלידות נסטלה", המובילה בחדשנות ובאיכות, עולה עם קמפיין לה קרמרייה 2004. בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, ולרגל השקת הסדרה היוקרתית "לה קרמרייה מוס", הקמפיין יעלה שוב בתקציב של כ-3.5 מיליון שקל.
קמפיין לה קרמריה בשנת 2003 נמצא ברשימת המוצרים עם החשיפה והזכירה הגבוהים ביותר - 71%. (ספטמבר, "ידיעות אחרונות"). הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, הראה תוצאות נפלאות ותגובות אוהדות רבות בעונה שעברה, ולכן יעלה שוב בערוץ 2 ובערוץ 10 החל מתאריך 23.4.
הקמפיין חודש והסיסמא שתלווה אותו היא "לה-קרמריה- אין סיכוי שתעמדי בפיתוי". הקמפיין מציג את הסדרה היוקרתית החדשה - לה קרמריה מוס: מוס שוקולד ומוס אגוזים. גם גלידה וגם מוס!
על הקמפיין
הקמפיין מחזיר שוב את האישה בעלת הדחף הבלתי נשלט ל"לה-קרמריה".
הקמפיין מתאר אמא צעירה נכנסת לאוטו עם שקיות. באחת השקיות מבצבצת גלידה לה קרמריה, היא מביטה בקופסא…ולא יכולה לעמוד בפיתוי, כבר באוטו היא מתחילה ללקק את הגלידה ישר מהקופסא בהתענגות. אבל מה…מה יישאר למשפחה? היא חייבת למצוא תירוץ טוב. ולכן היא פושטת מעליה את השמלה, זורקת אותה על הדרך כדי שרכב שיעבור ישאיר על השמלה סימני רכב...
המסר: אם הגעת הביתה בלי "לה-קרמריה" כדאי שיהיה לך תירוץ ממש ממש טוב.
קרדיטים
"גלידות נסטלה: סמנכ"ל שיווק- ליאורה ליפץ,
מנהלת תחום גלידות משפחתיות: הילית שמיר
משרד פרסום: פובליסיס אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן, אסף בייזר
ארט דירקטור: שרית רוטמן, כרמון פלד
קופירייטר: יניב אביטל
מנהלת לקוחות: לאה שטרן
תקציבאית: נטלי בורנשטיין
מפיקת המשרד: אסנת אבן איתן
חברת הפקה: קדישזון
במאי: יריב גבר
בית פוסט - גראויטי
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה

תאריך:  25/04/2004   |   עודכן:  25/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il