X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

על-מנת שתוכלו לשפר את אורח החיים שלכם תצטרכו לעשות החלטות אמיצות. כל החלטה אמיצה שתעשו יכולה לשדרג את אורח חייכם מקצה אחד ישירות לקצה השני. אחת מהבחירות האמיצות ביותר שתוכלו לעשות היא הקמה של תיק השקעות. באמצעות תיק המיועד להשקעות תוכלו לגרום לכסף שחסכתם לאורך השנים לעבוד עבורכם. אם עד-כה התרגלתם לעבוד על-מנת להרוויח כסף, כיום תוכלו לשבת בבית ולהרוויח כסף. אך יש כמה כללים חשובים שחובה להקפיד עליהם לפני ואחרי הקמה של תיקי השקעות. מי שלא יישם את הכללים האלה ימצא את עצמו במצב שבו הוא לא ינצל את הפוטנציאל. הרי בכל אחד מתיקי ההשקעות קיים פוטנציאל חסר תקדים שחובה לנצל אותו עד תום.
הצוות שינהל את תיק ההשקעות
מבחינתכם האנשים הכי חשובים הם האנשים שאמורים לנהל לכם את תיק ההשקעות. תיק השקעות לא יכול להיות מנוהל רק על ידכם, מכיוון שאין לכם את הידע הנדרש לשם כך. ניהול של תיקי השקעות זוהי משימה למומחים, כאלה שמגיעים עם קבלות מוכחות. לכן אנו מציעים לכם לבחור תחת זכוכית מגדלת את האנשים שינהלו את התיק. גם אם זה לוקח לכם מעט זמן, שווה לכם להקדיש את הזמן לשם כך. מה קורה אם הצוות שבחרתם לא מצליח להביא תוצאות? אל תרגישו לא נעים, תוכלו להחליף את הצוות הקיים בצוות חדש שיביא איתו תוצאות.
שיחה ראשונית לפני הקמת התיק
לכל אחד ולכל אחת מאיתנו יש דרישות וציפיות שונות לפני הקמת תיק השקעות. זוהי הסיבה המרכזית שבגינה מוטב כי את התיק עצמו לא תנהלו לבדכם אלא על-ידי מומחים בתחום. על-מנת שיהיה אפשר ליישר קו מוטב לבצע שיחה ראשונית טרם הקמת התיק. השיחה הזאת היא שיחה שמטרתה העיקרית תהיה תיאום ציפיות בניכם לבין הצוות. ברגע שאתם תסבירו מה אתם רוצים, יהיה אפשר לדאוג כי המטרות יהפכו למציאות. כמובן שבאותה שיחה תוכלו ללמוד עוד קצת על האנשים שינהלו לכם את תיק ההשקעות. האחריות של ניהול התיק היא אחריות גדולה מאוד כזאת שלא כולם יכולים לשאת בה.
לא משקיעים את כל הכסף במקום אחד
חסכתם את הכסף שאותו אתם משקיעים לאורך שנים רבות, ולכן חובה להיות זהירים. יש כאלה שמתפתים להשקיע את כל הכסף במקום אחד על-מנת לחסוך כאבי ראש. אך אחד מהכללים הבסיסיים של תיקי השקעות הוא לא לשים את כל הביצים באותו הסל. לכן אנו מציעים לכם לנסות לפזר את הכסף בין בתי השקעות שונים ובין אזורי השקעה נפרדים. כך שאם חלילה תהיה נפילה, לא תמצאו את עצמכם מפסידים את כל הכסף. כבר שמענו סיפורים על אנשים שהשקיעו את כל הכסף במקום אחד ואיבדו את הכל בין רגע. אתם כמובן לא תרצו למצוא את עצמכם במצב הזה.
לוקחים בחשבון כי ההתחלה תמיד קשה
יש כאלה ששמעו לא מעט סיפורים טובים על תיקי השקעות, ולכן הם מגיעים עם ציפיות. תיק השקעות הוא ללא ספק אחד מאפיקי ההשקעה הכי טובים שיש. אך תיקחו בחשבון כי השבועות הראשונים תמיד יהיו יותר מאתגרים בהשוואה לתקופות אחרות במהלך השנה. לכן קחו את התקופה הראשונית כתקופת חסד שבה גם אתם וגם הצוות לומדים הזה את זהיה. לאחר התקופה הזאת תוכלו לראות את תיק ההשקעות שלכם צומח כלפי מעלה. מאוד יכול להיות כי הרווחים שתוכלו להרוויח יפתיעו אפילו אתכם.

תאריך:  11/01/2022   |   עודכן:  11/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il