X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
17 נפגעי סמים ואסירים משוחררים המטופלים על-ידי שירותי הרווחה בעיריית חיפה, החלו השבוע את לימודיהם בקורס טכנאי מחשבים וניהול רשתות תקשורת
▪  ▪  ▪

17 נפגעי סמים ואסירים משוחררים המטופלים על-ידי שירותי הרווחה בעיריית חיפה, החלו השבוע את לימודיהם בקורס טכנאי מחשבים וניהול רשתות תקשורת.
תלמידי הקורס ילמדו 5 ימים בשבוע מהשעה 09:00 ועד ל-15:00 במשך 7 חודשים, וזאת בהמשך למכינה בת 300 שעות אותה עברו בעזרת סטודנטים שסייעו לכל אחד מהם באופן אישי ושיעורי עזר מרוכזים.
מרבית הצעירים הלומדים בקורס אינם עומדים בתנאי הקבלה הפורמליים ללימודים. על כן לא היו יכולים להתקבל לקורסי ההכשרה הרגילים של משרד העבודה.
הקורס המתקיים זו השנה השנייה ברציפות, מבטא את מדיניות שירותי הרווחה אשר מייחסת מקום מרכזי וחשוב ברצף הטיפולי להכשרה המקצועית ובעיקר בתחומים הזוכים ליוקרה חברתית.
בין השותפים לפרוייקט ייחודי זה שהוא פרי יוזמה של היחידה להכשרה מקצועית ודרי רחוב בעיריית חיפה: משרד התמ"ת, הביטוח הלאומי, משרד הרווחה, המרכז לנפגעי סמים ומכללת מדיאטק.
7 מבין 14 בוגרי הקורס שהתקיים בשנה שעברה סיימו את לימודיהם בהצלחה והשתלבו בשוק החופשי במקצוע בו התמחו. מנהל היחידה להכשרה מקצועית אבי חכים מציין כי לאור הרקע הקשה של התלמידים מדובר בשיעור הצלחה גבוהה ומעודד.
_____________________
לאתר קריות באינטרנט www.krayot.com

תאריך:  02/05/2004   |   עודכן:  02/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי, נועם שרביט
רק 40% הצבעה בקרב מתפקדי הליכוד; במדגם ערוץ 1 הפער הגדול ביותר: 62% מתנגדים לתוכנית, רק 38% תומכים בה; אחידות בתגובות בשמאל: "הליכוד לא יכול"; אולמרט רמז: נמצא דרך לעקוף המשאל
גל ברגר
הפלשתינים מדווחים על חיסול ארבעה פעילי חללי אל-אקצא, בהם שני בכירים, בעיר שכם; כמו כן, מסוק אפאצ'י שיגר סמוך לשעה 19:00 שלושה טילים לעבר בניין בן 14 קומות במרכז רצועת עזה; הבניין משמש את משרדי העיתונים "אל-איאם" ו"אל-קודס" וכן את תחנת הרדיו "אל-אקצא"
גלית יצחק
החלטה זו תתבצע כשלב ראשון לצימצום מעגל העוני בקרב ילדים; ראש הממשלה: "אני רואה בצמצום העוני יעד בעל חשיבות עליונה ואני מצפה מצוות השרים להביא למ"מ בקרוב הצעות מוסכמות נוספות"
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
ח"כ יתום: המחבלים מנסים להשפיע על מתפקדי הליכוד; ח"כ חיים כץ: הדבר מוכיח שאם נצא יהיה יותר גרוע. אני לא רוצה שהדבר ישפיע על הבחירות; ח"כ שטייניץ: הפיגוע אינו מבטל את החיוניות של ההינתקות בעזה
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה חברת סורונו במשך 7.5 שנים; טיפול מוקדם ברביף במינון גבוה ובתדירות גבוהה, גורם בסבירות גבוהה יותר להקטנת הצטברות הנגעים המתפתחים במוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il