X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומפאק;
הרכישה מתבצעת במסגרת פרוייקט
שדרוג תשתית המחשוב בחברה
▪  ▪  ▪

ענקית האנרגיה Shell בחרה בקומפאק לאספקה וניהול של מערכות המחשוב שלה, הכולל מחשבים אישיים, מערכות אחסון ושרתים. הרכישה מתבצעת במסגרת פרוייקט שדרוג תשתית המחשוב לסביבת Windows 2000, בכ - 1,000 שלוחות קבוצת החברות שבבעלות Shell הפועלות בלמעלה מ- 135 מדינות. היקף ההסכם עומד על 150 מיליון דולר.
בעקבות המעבר לתשתית המחשוב החדשה צפויה Shell להפחית את עלות הבעלות הכוללת עבור כל מחשב אישי בשיעור של 30 אחוז. עד כה התבססה Shell על מערכות מחשוב של החברות דל ויבמ.
קומפאק תנהל את האספקה וההטמעה של ציוד המחשבים האישיים והתקנת השרתים ומערכות האחסון ברחבי העולם ממקום אחד מרכזי. הסטנדרטיזציה של תשתית המחשוב תאפשר לקבוצת החברות שבבעלות Shell להגדיל את השליטה התפעולית שלה, לקצר את ה - time to market של יישומיה, ליישם פתרונות ניהול עבודה משותפים ולמצב אותה כחברה מובילה בעולם המסחר האלקטרוני.
קומפאק תספק לחברת Shell ציוד הכולל 90,000 מחשבים אישיים, 1,500 שרתים ומערכות אחסון בהיקף כולל של 135 טרה בייט.
הארי רול, מנכ"ל קבוצת Shell, אמר: "אנו שמחים לעבוד עם קומפאק במסגרת פרויקט אדיר זה. התשתית החדשה תספק לנו כלים להפוך את עסקינו לגלובליים ולאפשר ל - Shell להגיב במהירות להזדמנויות חדשות".
משה לסמן, מנהל אגף השיווק והמחשוב הארגוני, קומפאק ישראל, אמר: "הסכם זה מדגים את יכולתה של קומפאק בארץ ובעולם לפתח מוצרים חדשניים שישולבו בפתרונות קיימים ולספק אותם. ההסכם גם ממחיש את מומחיותה של קומפאק לסייע ללקוחות לממש את הפוטנציאל הטמון בעסקים אלקטרוניים".
  • *
ענקית המחשוב קומפאק היא חברת המחשוב השנייה בגודלה בעולם וספקית ציוד החומרה הגדולה בעולם. קומפאק מפתחת ומשווקת חומרה, תוכנה, פתרונות ושירותים באמצעות אתרי החברה הפרושים בלמעלה מ - 200 מדינות ברחבי העולם. הכנסותיה העולמיות לשנת 2000 הגיעו ל- 42.4 מיליארד דולר והיא נמנית עם 100 החברות הגדולות בעולם על פי דירוג המגזין היוקרתי פורצ'ן.
קומפאק מספקת פתרונות חדשניים וכוללים לעידן האינטרנט וה- eBusiness לארגונים ולצרכנים בכל רחבי העולם. מטרתה של קומפאק היא להעניק מענה לצורכי המחשוב האקטואליים והעתידיים של ארגונים גלובליים, עסקים בינוניים וקטנים ולקוחות פרטיים. מומחי ומקצועני קומפאק בעולם מסייעים ללקוחות החברה להשיג את מטרותיהם האסטרטגיות והעסקיות תוך יישום מהיר וניצול יעיל יותר של טכנולוגיות המידע. קומפאק מספקת שירותי שילוב מערכות, הקמת רשתות ותפעולן, ניהול מידע, תמיכה וזמינות.
קומפאק מציעה, בין השאר, מערכות מיחשוב ארגוניות בביצועים גבוהים, פתרונות אל-כשל ושרידות למשימות קריטית, שרתים ואשכולות שרתים מבוססי אלפא ואינטל, תחנות עבודה מקצועיות, מחשבים אישיים וניידים, מוצרי רישות ותקשורת וכן פתרונות ניהול, אבטחה ותמיכה ברשתות ובאינטרנט.
מידע אודות קומפאק ומוצריה זמין בכתובת: www.compaq.com.
קומפאק ישראל פועלת כחברת בת של קומפאק העולמית ומרכזה ברעננה. מוצרי קומפאק ושירותיה נמכרים בישראל ישירות ובאמצעות רשת של משווקים מורשים הפרושה ברחבי הארץ. מקצועני קומפאק ישראל מתמחים באספקת פתרונות כוללים לאינטרנט ומסחר אלקטרוני, ,CRM ERP, רשתות, תשתיות לעידן האינטרנט ופתרונות תפעוליים וניהוליים כוללים.

תאריך:  12/03/2001   |   עודכן:  11/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוסבאום שמרית, דורן תקשורת
- הודעה מטעם ווב- אימג';
הקבוצה מתמחה בפיתוח פתרונות, אתרים,
מערכות ואסטרטגיות שיווק באינטרנט.
ביבר אורנה, דוברת המועצה לצרכנות
מתריעה: יש צרכנים שעלולים להפסיד מהמבצע
רן-רהב תקשורת ויחסי ציבור בע"מ
- הודעה מטעם משרד התקשורת;
הרשיון הוא חלק מהערכות החברה לאספקת שירותים מתקדמים בטכנולוגיות דור 2.5 במערכות סלולריות
רן רהב תקשורת ויחסי ציבור בע"מ
- הודעה מטעם חברת טאואר סמיקונדקטור:
ד"ר יואב ניסן-כהן הביע שביעות רצון מקצב התקדמות הבניה. לדבריו, עבודות העפר ויציקת היסודות מתבצעות בהתאם ללוח הזמנים שקבעה לעצמה החברה. ד"ר ניסן-כהן הוסיף כי הוא מעריך שבניית שלד המבנה תחל תוך מספר שבועות.
רותי סיוון, דוברת
- הודעה מטעם אלו"ט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il