X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בבילון
▪  ▪  ▪

>B<בבילון משיקה גרסה חדשה: Babylon 5.0
הגרסה החדשה של תוכנת בבילון כוללת פונקציות חדשות, שיפורים ועדכונים, ובהם כלי עזר לכתיבה באנגלית, ההופכים אותה לכלי עזר חיוני לכתיבת טקסטים.
בבילון, חברת התוכנה המובילה בעולם בטכנולוגיות תרגום ומידע בלחיצת כפתור אחת, הודיעה היום על השקת הגרסה החדשה לתוכנה שלה, גרסה 5.0.
הגרסה החדשה של תוכנת בבילון כוללת פונקציות חדשות, שיפורים ועדכונים, ובהם כלי עזר לכתיבה באנגלית, המבססים את מעמדה כתוכנת התרגום המועדפת לקריאת טקסטים בשפות זרות, והופכים אותה לתוסף חיוני לכתיבה ועריכת טקסטים באנגלית.
בגרסה 5.0 מופיעים לראשונה כלי העזר לכתיבה באנגלית, עזרים שפותחו במיוחד כדי לסייע למשתמשים שאינם שולטים בשפה בצורה מושלמת. אפשרות התרגום הדו-כיווני מסייעת למשתמשים לאתר את המילה האנגלית המתאימה והנכונה ביותר מתוך רשימת פירושים אפשריים, באמצעות הצגת תרגום המילה לאנגלית, לצד התרגום המתאים חזרה לשפת המשתמש.
פונקציית ההטיות מציגה עבור כל מושג באנגלית את הטיותיו בכל הזמנים והצורות, יחד עם תיאור בשפת המשתמש, כך שניתן להעתיק את ההטיה הנכונה ביותר מתוך חלון בבילון ולהדביקה ישירות למסמך.
כל מילוני בבילון הורחבו ועודכנו, והם כוללים כעת את הטרמינולוגיה והתרגומים העדכניים ביותר, מונחים מתחומי העסקים והטכנולוגיה וביטויים בסלנג. לצד מילים באנגלית מוצג התעתיק הפונטי על פי מוסכמות ה-IPA, המסייע למשתמשים לבטא מילים בצורה הנכונה.
לגרסה הנוכחית מראה חדש ורענן והיא נוחה ונעימה יותר לשימוש, לאחר שממשק המשתמש שלה שופר ועודכן, תוך שימוש בקונבנציות נפוצות ליישומים בסביבת Windows, ובהתבסס על משוב נרחב ממשתמשי בבילון. התוכנה ניתנת כעת להפעלה גם באמצעות המקלדת, והיא כוללת את היכולת להציג תוצאות בפורמט HTML.
לדברי אלכס אזולאי, נשיא ומנכ"ל בבילון: "שאיפתנו הייתה לספק למשתמשים את תוכנת התרגום והמידע הטובה ביותר בשוק. עם השקת הגרסה החדשה, תוכנת בבילון כבר אינה רק כלי תרגום אלא גם כלי עזר חיוני לכתיבה, המסייע למשתמשים לכתוב טקסטים באנגלית ביעילות ובפשטות שהפכו לשם נרדף לתוכנת בבילון. כתמיד, גם בתכנון הגרסה החדשה שמנו לנו למטרה לסייע למשתמשים פרטיים וללקוחות בארגונים לעבוד באופן יעיל ומקצועי יותר. היום, יותר מתמיד, בבילון היא כלי הכרחי בכל מחשב".
גרסה 5.0 תושק בשורה של אירועים לעיתונאים ברחבי העולם במהלך חודש מאי: בגרמניה, ספרד, צרפת, הולנד, איטליה, יפן ועוד.
הגרסה החדשה, Babylon-Pro 5.0, זמינה להורדה עבור משתמשים פרטיים מאתר בבילון: www.babylon.com.
כדי לשמוע עוד על הדרך בה תוכנת בבילון יכולה לתרום לארגונך, אנא צור קשר עם corporate@babylon.com.
אודות בבילון
תוכנת Babylon-Pro מאפשרת גישה קלה ומהירה למילונים בשפות שונות, כותרים מקצועיים ומידע כללי, באמצעות קליק אחד של העכבר, מכל יישום Windows.
פתרון אחזור המידע של בבילון, Babylon-Corporate, מציע גישה מהירה בלחיצת כפתור למידע פנים ארגוני כגון: רשימות טרמינולוגיה פנים ארגונית, מאגרי מידע ארגוניים ומערכות מידע בעלות נגישות נמוכה כגון מערכות ניהול משולבות (ERP), מערכות ניהול לקוחות (CRM) או מערכות ניהול מסמכים.
לחברה יש כיום למעלה מ-24 מיליון משתמשים רשומים, אליהם מתווספים מדי חודש כ-300,000 משתמשים חדשים.
בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת:
Ernst & Young, UBS, UPS, Coca-Cola, Gillette/Braun, Philips, Ford, BMC Software Comverse, AEG, Aventis, Agis, BASF, Deutsche Bank, Mercury Interactive, Amdocs, IBM, Ericsson, Fujitsu Siemens, Nike, Pfizer, 3M, Daimler Chrysler, Radware ורבים אחרים.
בעלי המניות העיקריים של בבילון הם חברת פורמולה וויז'ן טכנולוגיות ( FVT בבורסה לני"ע בתל-אביב), חברת בת של Formula Systems (NASDAQ: FORTY) מקבוצת פורמולה, מוניטין תקשורת מקבוצת פישמן, Reed Elsevier Ventures והיזם אמנון עובדיה.
למידע נוסף - בקרו באתר הבית של בבילון, בכתובת: www.babylon.com

תאריך:  03/05/2004   |   עודכן:  03/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il