X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נכנסתם לבית חדש? תתחדשו! הכל מריח טוב ונעים? הכל כמו מהאריזה? אתם אחרי שיפוץ? יש משהו משכר באווירה הזאת, אבל מה יהיה עם האבק הרב, כל פינה מכוסה באבק, כל מקום שאתם נוגעים אתם מקבלים צמרמורת של אבק, כל מגע של המכנס עם הקיר מותירה סימן של אבק. שלא לדבר על כתמים מפוזרים של שאריות חומרי בנייה. אז מה עושים? הבית זקוק לשטיפה יסודית. האם אתם יכולים לעשות את זה? אתם רוצים לנקות את הבית לפני החג ולא יודעים איך מתחילים?
ניקיון אחרי שיפוץ בעצמך לפני החג - האם זה באמת בשבילך?
יותר ויותר אנשים שנכנסים לדירה אחרי שיפוץ או שצריכים לנקות את הבית לפני החג, רוצים לחסוך ומנסים לנקות את הבית בעצמם. השאלה היא אם זה אכן נכון והאם זה חוסך כסף? האם גם אתם מתלבטים כעת אם לנקות את הבית לבד או להזמין חברת ניקיון בתים מקצועית לחג?
על שלוש נקודות חזקות שעל המשפצים לשקול בטרם קבלת ההחלטה, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה - במאמר שלפניכם.
מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף
  • השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא אם תצטרכו בשביל זה להחסיר מהעבודה או אם תגיעו למחרת לעבודה מותשים ועייפים. את התשובה לא צריך לפרט, בדרך-כלל זה בא על חשבון העבודה מזווית כלשהי - אם בשעות עבודה מופחתות ואם בירידה בתפוקה למחרת. מה גם שכשתנקו לבד זה ייקח הרבה יותר זמן ויימרח על-פני ימים. כשאתם מזמינים חברת ניקיון מקצועית, אתם: א. לא מפסידים שעות ותפוקה בעבודה וגם מקבלים בית נקי תוך יום.
  • האם אתם יודעים איך מנקים לכלוך קשה? בטח נראה לכם שהתשובה היא פשוטה - כן! אבל אם למשל תשתמשו עם צמר פלדה כדי לנקות מקום שהוא לא מתאים אתם עלולים להסב נזק רב, או למשל, אם תשתמשו עם חומר ניקוי לא מתאים זה עלול להשאיר את המקום שומני ומחליק - אם המשטח המיועד לניקוי עשוי מחומר שאינו סופג, או שזה יוריד צבע - אם מדובר בחומר ניקוי חומצי במקום לא מתאים. כמו-כן, אם תתיזו מים בכמות גדולה, הבית אומנם יתנקה ויבריק, אבל אתם עלולים לגרום נזק רב לריהוט, לקירות הגבס ועוד. חברת ניקיון מקצועית יודעת למה ולהיכן מיועד כל חומר ניקוי, איך להשתמש בחומר וכמה, וכן היכן ניתן להתיז מים בכמות בלתי מוגבלת והיכן יש לנקוט משנה זהירות.
  • האם אתם מגיעים לכל הפינות והזוויות בבית? האם אין לכם 'חורים' מתחת ומאחורי רהיטים שמצטברים שם כל השנה אבק או חפצים יקרי ערך, שלא תוכלו לעולם להגיע אליהם אלא אם כן תפרקו את הריהוט או את הקיר. בכל בית סטנדרטי ישנם פינות שכוחות שצוברות לכלוך ואבק רב וגם חפצים יקרי ערך או מסמכים חשובים שהפכתם את הבית למצוא אותם. כשתזמינו חברת ניקיון מקצועית הם יגיעו לכל הפינות הבית בזכות המכונות המשוכללות שברשותם.
לסיכומו של דבר - ניקיון הבית אחרי שיפוץ באופן עצמאי, האם זה באמת בשבילך?
יותר ויותר אנשים - לפני החגים או אחרי שיפוץ רוצים לחסוך ומנסים לנקות את הבית בעצמם. השאלה היא אם זה אכן נכון והאם זה חוסך כסף? וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי לענות על השאלה, חשוב להתבונן ולחשב את הרווח מהחיסכון מול ההפסד בשעות ובתפוקת העבודה וכמו-כן, התבוננו האם אתם יודעים להתאים את החומרים למשטחים המיועדים לניקוי ואם אתם יכולים להגיע לכל הפינות והזוויות.
עד-כה הצגנו בפניכם שלוש נקודות למחשבה של אנשים שרוצים לנקות את הבית לפני החג או אחרי שיפוץ, המנסים לנקות את הבית בעצמם. השאלה היא אם זה אכן נכון והאם זה חוסך כסף? עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו נקודה למחשבה הייתם מוסיפים מעבר לשלוש הנקודות שהצגנו במאמר?
אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.
ניקיון אחרי שיפוץ או לפני החגים, הזמינו אותנו כעת!
רוצים לקבל עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לניקיון בתים? בקרו במאמרים השונים באתרנו.

תאריך:  16/03/2022   |   עודכן:  16/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il