X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
בן מיוסט [צילום: אלכס אטלס]
בן מיוסט: "אמרתי לאילן שיר, תתפרע!"
וכך נולד המותג החדשני של לוד "עיר תומכת קריירה"

תהליך המיתוג אותו הוביל בן מיוסט עם אילן שיר, איש מקצוע עיר ניסיון בעולם מיתוג הערים, היה לייצר שלושה מותגים מבודלים לעיר: לאזור התעסוקה location, לעיר העתיקה "הליבה" ולעיר עצמה. בעוד ששני המותגים הראשונים, התבססו על האסטרטגיה ותכנון אורבני ברמת וודאות גבוהה. למותג העירוני הכללי, כתוצאה מהעדר אסטרטגיה, נוצר "מותג ביניים" על-מנת לבשר כי משהו קורה פה, אבל מאידך לא לייצר הבטחה מגובשת שהעיר לא תוכל לעמוד בה.
רעיון חדשני לעיר לוד
לפני כשנה, בן מיוסט, יאיר רביבו ראש העיר ואילן שיר, הבינו כי העיר בשלה לעבור לשלב הבא וליצור מותג קבוע ללוד. האות הירוק ניתן ואילן שיר הביא לשולחן רעיון חדשני שלא היה כמותו בשום עיר בישראל. "עיר תומכת קריירה", עיר שמאפשרת לטפח את הילדים, בצד לפיתוח הקריירה של ההורים. האסטרטגיה נועד לפנות למשפחות צעירות, בהן לשני בני הזוגות קריירות תובעניות הדורשות שעות עבודה רבות כדוגמת היי-טק, עריכת-דין, רפואה וכד'.
לדברי בן מיוסט, הורים רבים בישראל ובכל העולם חושבים, כי לא ניתן לפתח קריירה וגם את הילדים בעת ובעונה אחת ומישהו מבני-הזוג, בדרך-כלל האישה, ישלמו את המחיר בפיתוח הקריירה. מתוך תובנה זו, ישבו בן מיוסט ושאר הגורמים בחברה הכלכלית ובעירייה כדי לבחון איך לשנות את המשוואה, ולתכנן עיר שתאפשר לתושביה לפתח קריירה בצד טיפוח הילדים.
נקודת המוצא של לוד ובן מיוסט היא כי לא מדובר בגזירת גורל. הם האמינו כי אפשר לייצר מערך כולל שיעניק מענה איכותי לילדים אחרי שעות הלימודים, בלי פשרות ועם יתרונות פדגוגיים של איכותיים הכוללים פעילות של חוגים, העשרה, הכנת שיעורים מפוקחת ואפילו הזנה.
המערך המתוכנן צפוי לתת לילדים ולהורים מענה עד השעות 18:30-18:00 על-פי הצורך של ההורים, עם אפשרות בחירה לפי ימים ובין מגוון פעילויות רחב. גם התכנון הפיסי של העיר מותאם להבטחה. מרבית הפעילויות יתקיימו בתוך השכונות עצמן במרחקי הליכה קצרים, בשבילים בטוחים ובמבנים חדשים שערוכים לקיים את הפעילויות על-פי חתכי הגילאים. השירות הייחודי מתוכנן לפעול לאורך כל השנה גם בימי החופש בכלל זה בחופש הגדול כשהעלות להורים תהיה פחותה מהעלויות האלטרנטיביות של מטפלת, בייבי סיטר וכד'.
לבן מיוסט ולאנשי העירייה ברור כי על-מנת לקיים את "עיר תומכת קריירה", חייבים להקים מנהלת עירונית ייעודית הכוללת את כל בעלי התפקיד הרלוונטיים וכרגע זוהי המשימה הראשונה של בן מיוסט וחבריו.

תאריך:  06/04/2022   |   עודכן:  06/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il