X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מתכננים חופשה בחו"ל? לא משנה לאן אתם טסים, ואם התוכנית היא לחופשה אורבנית באחת מערי אירופה, טרקים במזרח הרחוק או חופשת סקי, קיימת חשיבות גבוהה לבצע מספר פעולות, אשר בכוחן להבטיח לכם הרבה שקט נפשי לאורך כל זמן השהייה שלכם מחוץ לגבולות הארץ.
אז להלן 5 דברים שחשוב שתעשו לפני שאתם טסים:
להכין רשימה של דברים שצריך לקחת
לא מעט אנשים בטוחים שהם יודעים בדיוק מה הם צריכים לארוז במזוודה שלהם ולכן, מוותרים על החלק של הכנת הרשימה. העניין הוא, שצעד שכזה מלווה בסיכון מסוים - של לשכוח לארוז פריטים חשובים ולגלות רק "בזמן אמת" שהם לא נמצאים. מהסיבה הזאת, מי שרוצה להבטיח לעצמו שקט נפשי ולהוריד משמעותית את הסיכוי שהוא ישכח משהו, חשוב שיכין רשימה מסודרת של דברים אותם הוא צריך / רוצה לארוז.
ההמלצה היא לחלק את הרשימה לקטגוריות לדוגמא: בגדים, מוצרי טיפוח, תרופות ועזרה ראשונה וכיוצא בזה.. והתבסס על הרשימה לארוז את הדברים.
חשוב לציין, שקיימות לא מעט רשימות מוכנות של מה כדאי לארוז לטיול בחו"ל - אבל יש לקחת בחשבון, שהתשובה לשאלה מה וכמה תארזו, תהיה מושפעת מלא מעט פרמטרים כגון: סוג החופשה, יעד הטיול, כמה ימים / שבועות אתם מתכננים להיות שם ועוד..
לתכנן את הטיול
האמת, השאלה אם לתכנן את הטיול ולאיזה רזולוציות להיכנס בהליך התכנון, תלויה במידה רבה בכם, בהעדפות שלכם, בשאלה לאן אתם טסים והאם אתם מעדיפים להיות ספונטניים או מתוכננים.
בכל מקרה, ההעדפה היא כן לערוך תכנון של החופשה, כאשר התכנון יכול להיות לפרטי פרטים - וכחלק מכך, לכלול מה אתם מתכננים לעשות בכל יום ובכל שעה מימות הטיול. התכנון גם יכול להיות כללי יותר ולכלול את רשימת המקומות בהם אתם מעוניינים לבקר ואולי גם באילו ימים אתם מתכננים להיות בכל מקום - כידוע, לא כל האטרקציות והאתרים פתוחים לאורך כל השבוע ובכל שעות היום, לכן, בכדי שלא תחמיצו את הביקור בהם, כדאי להשקיע קצת בעבודת התכנון המקדימה.
לעשות ביטוח נסיעות
כשאתם נמצאים בארץ אתם יכולים להיות רגועים שהודות למערכת הבריאות הציבורית ואולי לעובדה שיש לכם ביטוח בריאות פרטי, תוכלו ליהנות ממענה על כל צורך רפואי / בריאותי שיתעורר. עם זאת, כשאתם טסים לחו"ל המצב שונה ובכדי שתוכלו להיות מוגנים ובמידת הצורך לקבל שירותים רפואיים, עליכם לעשות ביטוח נסיעות.
יש לא מעט חברות אשר מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר עלות הביטוח מושפעת מלא מעט פרטים כמו: יעד הטיול, סוג הטיול, משך הטיול, גילכם, מצבכם הבריאות, הכיסויים בהם אתם מעוניינים ועוד.. כמובן, שההמלצה היא לבחור בביטוח האיכותי והמתאים ביותר אותו תוכלו לקבל.
לצלם / להדפיס מסמכים
אז נכון שהיום רוב המסמכים הינם דיגיטליים. אבל כאשר טסים לחו"ל ההמלצה היא לא לקחת יותר מדי סיכונים ולהדפיס את כל המסמכים הרלוונטיים - כרטיסים, הזמנה למלון ועוד.. כדאי גם לשלוח לעצמכם קישורים או צילומים במייל.
מעבר לכך, כדאי גם לצלם את הדרכון - מה שיכול לסייע לכם במקרה של גניבה או אובדן.
להכין / ליידע את מי שצריך לנסיעה
יש לא מעט אנשים אותם צריך לעדכן כאשר טסים לחו"ל - בעיקר כאשר מדובר בחופשה ארוכה. יש ליידע את מקום העבודה, אם אתם מנויים לשירות יומי כזה או אחר, כדאי לבדוק אפשרות להקפאה. יש ליידע את בני המשפחה (לא כולם קונים כרטיס sim לנייד, כאשר הם טסים ולכן, אין באמת הבטחה שתהיו זמינים בטלפון - מה שיכול להלחיץ אנשים מסוימים).

תאריך:  27/04/2022   |   עודכן:  27/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il