X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר אנחנו מדברים על בחירת שמלת כלה לחתונה, אנחנו מדברים על תהליך מרגש ומהנה מאוד עבור כל כלה, אך בו-זמנית התהליך הוא קשה, מאתגר ויש להתייחס אליו בכובד ראש. בחירת שמלת כלה היא מלאכת מחשבת של ממש ויש להעניק לנושא את זה מלוא תשומת הלב.
אפילו כשהכלה יודעת בדיוק מהן הדרישות שלה וכיצד היא רוצה ששמלת הכלה שלה תראה, בכל זאת מדובר בתהליך קשה ומאתגר מכיוון שבכל שנה ושנה נוספות עוד שמלות כלה לשוק הישראלי וההיצע הוא פשוט עצום.
אם אתן רוצות להקל על עצמכן בכל התהליך הזה, ההמלצה הראשונית שלנו אליכן היא לקבוע מראש מהו התקציב הכולל שלכם לחתונה, לאחר שתדעו מהו התקציב הכולל שלכם לחתונה תוכלו להחליט מהו הסכום המקסימלי אותו תהיו מוכנים להוציא על שמלת כלה.
בחלק גדול מן המקרים הכלה אינה מצליחה להגיע להחלטה והיא חווה תסכול רב. כדי להקל עליכן כלות יקרות, ריכזנו עבורכן טיפים מועילים במיוחד שיעזרו לכן בתהליך בחירת שמלת הכלה שלכן.
נוחות חשובה יותר מהכל - בחרו שמלה איתה תרגישו בנוח
אף כלה לא רוצה להתעסק כל האירוע בהרמת השמלה שלה למעלה בגלל שהיא מפריעה לה לזוז או להקדיש את כל תשומת הלב שלה למחשוף של שמלת הכלה שלה ולהתעסק כל החתונה בניסיון להסתיר את המחשוף מפני האורחים. כלה שאינה מרגישה בנוח עם שמלת-כלה משדרת את זה כלפי חוץ בין אם היא רוצה בזה ובין אם לא.
זו עובדה ידועה שחוסר נוחות משפיע גם על ההופעה החיצונית שלנו, מעבר לתחושה האישית הלא נעימה שאנו מרגישים כאשר לא נוח לנו.
חשוב מאוד שתבחרו בשמלת כלה שאתן מרגישות איתה בנוח הן מבחינת המראה החיצוני והן מבחינת ההרגשה הפנימית שלכן, ברגע שתרגישו בנוח עם שמלת הכלה שלכן כל שאר הקסם יקרה כבר מעצמו.
ראש פתוח תמיד מקל על התהליך
בחלק גדול מן המקרים, הכלות מגיעות לחנויות השמלות כשהן יודעות כבר איזה סגנון של שמלת כלה הן רוצות וכיצד הן רוצות שהיא תראה עליהן. כאשר מציעים להן למדוד שמלות כלה מסגנונות שאינם תואמים לסגנון שהן חושבות עליו, הן מייד דוחות זאת על הסף ומחליטות ברגע אחד שהן לא אוהבות את השמלה שהציעו להן למדוד.
החלטה על סגנון ספציפי של שמלת כלה עוד לפני ביצוע המדידות אינו מבטיח כי הסגנון עליו מקובעת אכן יתאים לה, לכן ההמלצה שלנו אליכן היא לשמור על ראש פתוח לאורך כל תהליך הבחירה של שמלת הכלה, אל תמנעו ממדידה של סגנונות שונים מאלו שאתן חשבתן עליהן.
בנוסף על כך אנו ממליצים לכן להתחיל לחפש את שמלת הכלה שלכן ארבעה חודשים לפני קיום החתונה עצמה, התהליך של בחירת שמלת כלה הוא תהליך שמצריך מדידות ותיקונים אשר יכולים להימשך זמן רב, אין סיבה שכל תהליך בחירת השמלה יתנהל בלחץ עקב חוסר בזמן.
בראש ובראשונה הקשיבו לעצמכן
כל כלה רוצה שהחברה הכי טובה שלה ואמא שלה ואחותה יעזרו לה בבחירת שמלת הכלה לחתונה שלה. אך חשוב מאוד לזכור כי ככל שתיקחו אתכן יותר מלווים בתהליך החיפוש אחר השמלה - הדעות השונות יהיו רבות יותר. אינכן יכולות לצפות כי כל המלווים שלכן יסכימו עם הדעה האישית שלכן.
ההמלצה שלנו אליכן היא לבחור בשתי נשים שקרובות אליכן מאוד, כאלו שאתן מעריכות את הדעה שלהן. אם אתן צריכות סיוע והכוונה בבחירת שמלת כלה, אתן מוזמנות להיכנס לאתר וואלה! מזל טוב ולעיין במאות מעצבי שמלות כלה מהמובילים בארץ.

תאריך:  27/04/2022   |   עודכן:  27/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il