X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם אתם עומדים בפני התחלה של קריירה חדשה, מחפשים עבודה בתחום שלמדתם או בזה שצברתם בו ניסיון, תצטרכו כמו כולם להכין קורות חיים שירכזו את כל מה שעשיתם ולמדתם עד היום, כל מה שרלוונטי לעבודה העתידית שלכם ולמעסיק שמחפש עובדים כמוכם.
אם זהו תחום שיש לו ביקוש גדול אתם תתמודדו יחד עם עוד עשרות, מאות ואולי אפילו אלפי אנשים אחרים, ותצטרכו לעשות הכל כדי להצליח לקבל את המשרה. מה זה אומר הכול? זה אומר קודם כל להצליח לעבור את המשוכה של קורות חיים לדוגמה, ולעבור אותם זה אומר להצליח להגיע לשלב של הראיון. אבל איך לכתובת קורות חיים? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת.
לא צריך להלאות את המעסיק הפוטנציאלי
הנה החדשות הרעות: הסטטיסטיקות מדברות על 94% מקורות החיים שנשלחים, שלא מועברים לשלב הבא. כן, הסיכויים שלכם להצליח להרשים את המעסיק הפוטנציאלי שלכם הם נמוכים, ואתם צריכים לזכור שהוא עובר על עוד עשרות ומאות קורות חיים חוץ מאלו שלכם. אז מה הדבר הראשון החשוב? לעשות את זה קצר וקולע. אתם צריכים לדעת איך להעביר את המידע בצורה תמציתית כמה שיותר, איך להרשים את המעסיק הפוטנציאלי בכמה שורות. אל תספרו סיפורים וכדאי שתעברו על קורות חיים לדוגמה, כאלו שאפשר לראות בהם איך התמצות הזה נראה.
לא כל מיומנות רלוונטית לכל מעסיק
עיצוב מקצועי
מה שיהיה כתוב בקורות החיים הוא קריטי כמובן, הוא זה שיכריע בסופו של דבר האם אתם תעניינו את המעסיק הפוטנציאלי או שלא, אבל גם לנראות יש חשיבות. גם עיצוב קורות החיים שלכם יכול להשפיע על המעסיק הפוטנציאלי, מכיוון שהוא צריך להיות נינוח כשהוא עובר על קורות החיים שלכם, העיניים שלו צריכות "לתפוס" את מה שרלוונטי והעיצוב צריך להרשים אותו. רק שימו לב, אל תעשו דברים שאתם לא יודעים. עיצוב מוגזם או לא קשור יעשה את ההפך. איך תעצבו את קורות החיים שלכם? יש אתרים מקצועיים שיסייעו לכם לעשות את זה, וכן, יכול מאוד להיות שזה יעלה לכם כסף אבל תזכרו שזה יכול להשפיע על הקריירה העתידית שלכם. אל תחסכו בזה.
תנו לעוד מישהו לעבור על קורות החיים שלכם
כתיבת קורות חיים צריכה להתבצע בצורה נכונה ומקצועית אבל גם אם אתם בטוחים שעשיתם את זה בדרך הנכונה והטובה ביותר, אל תסמכו רק על עצמכם. על מי עוד? אם יש לכם לצורך העניין חבר שעובד באותו התפקיד שאתם שואפים להגיע אליו, תנו לו לקרוא את קורות החיים שלכם. הוא מכיר את העבודה העתידית שלכם והוא יכול להאיר את עיניכם מה כדאי להוסיף או מה כדאי להוריד. קורות חיים לדוגמה אפשר לתת גם למישהו שעוסק במשרה ניהולית שיגיד לכם האם מה שכתבתם מרשים אותו או שלא, ואיך אתם יכולים לשפר את קורות החיים שלכם.

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
אחת מהדרכים החדשות והפופולריות לפתיחת תיק גירושין מקוון, היא באופן מקוון. מאמר זה יעסוק בפתיחת תיק גירושין מסוג זה
כתיבת המומחים
לאורך שנת 2022 עברנו מספר אירועים לא צפויים. חוסר יציבות באירופה, מגפת הקורונה שככה אך לא הסתיימה והובילה למיתון בשל ליקויים בשרשרת האספקה, תנודתיות של הבורסה ואווירה גיאו-פוליטית מאתגרת. כיצד הדבר השפיע על ענף המלונאות בישראל ועודד את משקיעי הנדל"ן לפזול דווקא לכיוון הזה השנה ובשנה הבאה?
כתיבת המומחים
משקפי מציאות מדומה ומציאות רבודה אינם מדע בדיוני, גם בכל הקשור להדמיות נדל"ן. מייסד פרופסי קידום נדל"ן, אילן ארביב: "ההמחשה עושה את כל ההבדל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il