X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שוק ההון מושך אליו משקיעים רבים, מנוסים ומתחילים כאחד. המטרה המשותפת לכולם היא לבנות תיק השקעות מותאם ומאוזן, שיניב את הרווחים והתשואות הגבוהות ביותר. בניית תיק השקעות כזה כרוכה בלא מעט ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון. כיום, ניתן ליהנות מהאפשרות של ניהול תיק השקעות עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום
מהו תיק השקעות?
השקעה חכמה בשוק ההון דורשת מאיתנו לאמץ אסטרטגיית השקעה מתאימה וליישם אותה באמצעות בניית תיק השקעות איכותי ומאוזן. תיק השקעות כולל למעשה את מגוון הנכסים הפיננסיים שבהם בחרנו להשקיע (מניות, אגרות חוב, מכשירים מחקי מדד וכדומה). ניתן לנהל אותו באופן עצמאי או באמצעות גוף פיננסי מורשה לניהול תיקי השקעות. כך או כך, חשוב לזכור שהשקעה בשוק ההון הינה השקעה לטווח ארוך.
למה חשוב לבנות תיק השקעות מאוזן?
מגוון המכשירים הפיננסיים הקיימים בשוק ההון, מאפשרים לנו לבחור את רמת הסיכון המתאימה לנו ביותר. זאת כאשר קיים קשר הדוק בין רמת הסיכון לבין פוטנציאל הרווחים שנוכל להשיג. אחת הדרכים להימנע מהפסדים דרמטיים, היא באמצעות בניית תיק השקעות מאוזן ומגוון.
בניית תיק השקעות מאוזן, המורכב ממספר מכשירים פיננסיים שונים, המאזנים זה את זה, מבטיח לנו כי גם במקרי קיצון, תיק ההשקעות שלנו יהיה פחות חשוף לתנודות גדולות בשוק. תוך יישום הכלל המפורסם "לא שמים את כל הביצים בסל אחד", נוכל להתמודד בצורה המיטבית גם עם תקופות של ירידות בשוק ההון (ויהיו תקופות כאלו).
מה זה ניהול תיקי השקעות?
השקעה בשוק ההון כרוכה בלא מעט הכנות וידע מקדים הנדרש מאיתנו כמשקיעים, המבקשים לפעול בצורה חכמה ומושכלת. מה קורה אם אין לנו את הזמן הדרוש ואת הידע הנרחב שמצריכה השקעה חכמה בשוק ההון? האם זה אומר כי שערי הבורסה נסגרו בפנינו? כמובן שלא!
אחת האפשרויות הנוחות והיעילות ביותר למשקיעים מתחילים וגם למשקיעים מנוסים שלא מוצאים את הזמן הדרוש לניהול תיק ההשקעות שלהם, היא ניהול תיק השקעות באמצעות חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תעשה עבורנו את כל העבודה.
מהם הדברים שחשוב לדעת על ניהול תיק השקעות?
ניהול תיקי השקעות עם אנשי מקצוע מנוסים ומומחים, הפך להיות אחת מאפשרויות ההשקעה הנפוצות והפופולריות ביותר. הנה לפניכם ארבעה דברים שחשוב לדעת על ניהול תיקי השקעות:
1. סכום התחלתי נמוך
במרבית חברות ההשקעות נדרש סכום מינימלי של כ-300 אלף ש"ח לניהול תיק השקעות. אולם בשנים האחרונות קמו אלטרנטיבות חדשות וכיום ניתן לפתוח חשבון השקעות מנוהל עם סכומים התחלתיים נמוכים משמעותית, אפילו עם 50,000 שקל.
2. מיהו מנהל השקעות?
כדאי לדעת כי לא כל אדם שמגלה בקיאות בשוק ההון יכול לנהל עבורנו את תיק ההשקעות. למעשה, בכדי לעסוק בניהול תיק השקעות, יש לקבל ממשרד האוצר רישיון ייעודי לניהול תיקי השקעות.
3. דמי ניהול
ניהול תיק השקעות כרוך בדמי ניהול, המהווים מעין עמלה שמקבל בית ההשקעות על הניהול השוטף של תיק ההשקעות. לרוב, דמי הניהול הם נגזרת ישירה של שווי התיק שלכם. ישנם מנהלי תיקי השקעות הגובים דמי ניהול נמוכים יותר ככל ששווי התיק המנוהל גדול יותר.
4. הכסף נשאר בבנק
בתיק השקעות מנוהל קיימת האפשרות להשאיר את כספי ההשקעה בבנק בחשבון על שמנו, והכסף זמין למשיכה בכל עת.
מהם היתרונות של ניהול תיקי השקעות?
מעבר לעובדה כי תיק ההשקעות שלנו מנוהל על-ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, לניהול תיק השקעות קיימים יתרונות נוספים, כמו: חיסכון של זמן יקר, בניית תיק השקעות מותאם אישית למטרות ולרמת הסיכון המועדפות עלינו, וכן האפשרות להיעזר בכלים דיגיטליים מתקדמים, באמצעותם ניתן לעקוב מקרוב ובזמן אמת אחר ביצועי תיק ההשקעות שלנו.

תאריך:  31/01/2023   |   עודכן:  31/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il