X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

השפה האנגלית היא השפה הפופולרית והחשובה ביותר בעולם כיום. מומלץ ללמוד אותה ברמת שפת אם מאינספור סיבות, בין אם לצרכים פרטיים ובין אם לצרכים מקצועיים ועסקיים. אנגלית טובה יותר תפתח לנו ולילדנו דלתות רבות יותר לחיים, תאפשר לנו לתקשר עם יותר אנשים מסביב לגלובוס וכמובן להבין טוב יותר מה רוצים מאתנו כאשר אנו שומעים או קוראים משהו באנגלית. אנגלית יכולה לפגוש אותנו בכל מקום ובכל זמן, החל מטיול שלנו בחו"ל, תייר השואל אותנו שאלה בארץ, הצורך לשוחח עם מישהו באנגלית בעבודה או אפילו כאשר אנו צופים בסרט או עובדים עם תוכנה מסוימת באינטרנט. הבנו שאנגלית היא שפה שחשוב ללמוד אולם האם כל אחד צריך אותה?
מי צריך בכלל ללמוד אנגלית?
לימוד שפה נוספת יכולה רק להועיל ובוודאי שלא להזיק. כאשר מדובר בשפה האנגלית, הנחשבת למדוברת והפופולרית ביותר בעולם, הרי שהערך שלה אפילו עולה וכך גם הכדאיות ללמוד אותה. בשורה התחתונה - לכל אדם כדאי ללמוד את השפה האנגלית: הבנת הנשמע, דיבור, הבנת הנקרא, הרחבת אוצר מילים, כתיבה ועוד. את לימוד אנגלית לילדים מתחילים כבר מבית הספר היסודי, היא נלמדת לבגרויות בבית הספר וגם במכינות ובמסגרת לימודי תואר כמעט עבור כל מקצוע וענף.
מתי כדאי להתחיל ללמוד אנגלית?
מתי אם כן הזמן הטוב ביותר להתחיל ללמוד אנגלית? התשובה היא כמובן אתמול, אך אם לא עשיתם את זה התשובה הבאה תהיה היום. הכוונה שלנו היא שאתם רוצים להתחיל ללמוד בהקדם האפשרי. המוח שלנו הוא שריר שאפשר לאמץ אותו, לפתח אותו וככל שנלמד ונתרגל אנגלית בצורה נכונה כך נוכל לשלוט בשפה האנגלית מהר יותר ולעשות בה שימושים שונים בחיינו.
אילו אופציות יש לנו ללימוד אנגלית מעבר לשעות הלימודים בבית הספר?
השאלה הבאה שלנו תהיה כיצד אפשר לשלב את לימודי האנגלית מעבר לשעות בית הספר? לימודי אנגלית בבית הספר לא תמיד עומדים בקצב הנלמד בכיתה או שמתגלה אצלם קשיים הדורשים מהם להשלים שעות לימוד לאחר שעות הלימודים. כמו-כן אנשים המבוגרים יותר מגיל בית הספר אינם נמצאים בדרך כלל במסגרת לימודית המספקת להם לימודי אנגלית ברמה הנדרשת להם או בכלל. היכן ניתן יהיה ללמוד? באמצעות אפליקציית I-fal באמצעותה תוכלו ללמוד אנגלית ואף לקבוע שיעורים פרטיים עם מורים מוסמכים לאנגלית במחיר של 20 שקל בלבד לשיעור!
לימודי אנגלית בשיעורי זום אחד על אחד - החל ב-20 שקל לשיעור
האפליקציה מספקת לכם פלטפורמה נוחה, נעימה ויעילה לצורך לימוד אנגלית לילדים ולמבוגרים, למגוון שיעורים ופעילויות, חומרי לימוד ועזרים משלימים. כמו-כן תוכלו להצטרף לאחד ממסלולי השיעורים הפרטיים (בין 2 ל-5 שיעורים בשבוע בהתאם לצורך שלכם או של ילדיכם) ללא התחייבות ועם אפשרות לבטל בכל נקודת זמן כך שתוכלו להיות רגועים שאם השיעורים אינם מתאימים לכם - אינכם מחויבים לדבר. אין ספק כי בעלי האפליקציה i-fal מחויבים להצלחה שלכם ללימוד השפה האנגלית בצורה הטובה והמקצועית ביותר ועל כן מספקים שיעורים פרטיים עם התמורה הטובה ביותר למחיר.
האם הלימודים מתאימים גם לילדים?
הצוות המקצועי בi-fal כולל מורים שהוכשרו והוסמכו עם תעודה מקצועית ללימוד ילדים. את המורים תוכלו לסנן על-פי תגית "ילדים" ולוודא שהמורה הפרטי הוכשר מקצועית ללימוד הילדים שלכם. מבנה השיעורים וכן החומר הנלמד גם כן יהיו מותאמים ללימוד הילדים. המורים הינם דוברי אנגלית בלבד וזאת כדי לעודד את הילדים והתלמידים בכלל להתאמץ ולשפר את האנגלית שלהם ולא לוותר לעצמם בבקשת עזרה בעברית גם כאשר יש הצורך בכך. שיטה זו משיגה ביצועית טובים ומוכחים יותר. אתם מוזמנים לשיעור ראשון חינם וללא התחייבות.

תאריך:  12/02/2023   |   עודכן:  12/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il