X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עולם השכרת ציוד לשימושים הפך בשנים האחרונות להיות נפוץ ביותר. ניתן לתלות זאת בעליית המחירים הטבעית של מוצרים, הגורמת לאנשים רבים לנסות לחסוך בהוצאות הכספיות שלהם, וניתן לתלות זאת בעליית השימוש ברשתות חברתיות, התפתחות שמעלה למודעות הציבורית את אפשרויות ההשכרה השונות. בכל אופן, מי שמתעניין בתחום זה, וודאי ישמח לשמוע על המיזם החדש שהולך וצובר תאוצה בחודשים האחרונים - מיזם רנט איי אל .
אז מה מיוחד בפרויקט הזה ועל מה הוא בא לענות? למעשה מדובר על מיזם שמשלב בצורה מיוחד בין הפן החברתי שלו לבין הפן העסקי-כלכלי שהוא בא לקדם. המיזם נועד לתת מענה רחב ויעיל הן לציבור המפרסמים - בעלי העסקים - והן לציבור הלקוחות, אלה שמחפשים את החברות השונות. המיזם מהווה פלטפורמת פרסום מעולה, משתלמת ונוחה מאוד, כזו שנותנת במה גם לעסקים מתחילים העושים את צעדיהם הראשונים בתחום השכרות הציוד.
איגוד כל חברות ההשכרה באתר אחד
תחום השכרות הציוד הוא תחום רחב מאוד הכולל בתוכו קטגוריות רבות ומגוונות, כגון: ציוד לאירועים, נגררים, גנרטורים, קרוואנים, השכרת כלי עבודה, מתנפחים, רכבים מסחריים, רכבי יוקרה ומשאיות. את כל המוצרים הללו ניתן לשכור מחברות שונות המספקות את שירותיהן באופן עצמאי, אך האתר החדש - רנט איי אל - מבקש לאגד את מיטב חברות ההשכרה תחת קורת גג אחת ובכך לספק תרומה משמעותית גם למפרסמים וגם ללקוחות עצמם.
פרסום רחב היקף במחיר משתלם
עולם הפרסום דורש השקעה של משאבים כלכליים רבים, כאלה שלא כל עסק, ובמיוחד עסק מתחיל, יכול להרשות לעצמו. בשל הסיבה הזו עסקים רבים אינם מצליחים להגיע לציבור לקוחות מספיק, ופעמים רבות הדבר מוביל לסגירה של העסק. על-מנת לייצר פרסום מספק נדרש בעל עסק לבנות מערך פרסום מלא - דבר הדורש תקציב עמוק, וכאמור - לרבים מהעסקים בישראל אין היכולת לממן תהליך כזה.
האתר רנט איי אל פותח את שעריו לכל בעלי העסקים ומציע פלטפורמת פרסום מעולה ורחבת היקף בעלויות השוות לכל נפש. על אופן תמחור עלות הפרסום נדבר בהמשך, אך חשוב להבין את אופן פרסום העסקים קודם. כל בעל עסק המעוניין לפרסם את העסק שלו באתר נדרש להירשם לאתר, להזין את פרטיו האישיים ואת פרטי העסק יחד עם עלות השכרה ופרטי יצירת קשר. לאחר בניית תמונה כללית של העסק, מערכת האתר תבנה לעסק לבנה מיוחדת בתוך קטגוריית ההשכרה הרלוונטית וכך יוכלו גולשי האתר למצוא את פרטי העסק שלכם בצורה מהירה.
מה יוכלו הגולשים למצוא באתר?
כאמור המילים "השכרת ציוד" כוללות בתוכן תחומי השכרה שונים ומגוונים. בעולם המודרני בו הטכנולוגיה והמדיה הפכה את העולם לכפר גלובלי גדול השותפויות העסקיות הופכות להיות
הרבה יותר פרקטיות וממשיות, כך שניתן לבצע שיתופי פעולה עסקיים המשתלמים לשני הצדדים. בהקשר הזה תחום ההשכרות ללא ספק עונה על ההגדרה הזו. באמצעות עולם ההשכרות יוכלו הלקוחות לקבל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, ולצד זה לא להתחייב לתשלומים גבוהים על רכישה של מוצר חדש.
האתר רנט איי אל מוסיף לשורותיו מדי חודש מפרסמים חדשים השומעים על הפרויקט המיוחד שצובר תאוצה ומעוניינים להצטרף אליו. תוכלו למצוא באתר מגוון של תחומי השכרה - גנרטורים להשכרה למגוון שימושים; כלי גינון; כלים חשמליים; קרוואנים; רכבים ומשאיות, ועוד תחומי השכרה רבים. האתר מציע מספר אפשרויות של חברות השכרה שונות עבור כל קטגוריה, כאשר לכם נותר רק לבצע טלפונים לחברות האופציונאליות ולבחור את האופציה המשתלמת ביותר עבורכם מבין האופציות השונות.
כיצד משתמשים באתר?
מי שנכנס לאתר רנט איי אל מזהה מיד שמערכת האתר השקיעה משאבים רבים לטובת עיצוב האתר והנגשתו לציבור הרחב. מלבד המראה הוויזואלי האתר מכיל מאמרי מידע מקצועי רבים ושימושיים השופכים אור רב על כל הנושא של השכרות הציוד, ובכך מסייעים ללקוחות לקבל תמונה רחבה יותר על עולם זה לפני שהם ניגשים לסגור עסקות עם החברות השונות.
השימוש באתר למעשה פשוט מאוד, לא משנה אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לפרסם באתר או לקוחות החפצים למצוא אופציות השכרה רלוונטיות לצורך שלכם. אם אתם בעלי עסקים - הירשמו לאתר והכניסו פרטים אישיים ופרטי עסק והמתינו שמערכת האתר תעלה את העסק שלכם לאוויר. אם אתם לקוחות פרטיים - היכנסו לקטגוריית ההשכרה שרלוונטית מבחינתכם, סננו את התוצאות מבחינת מיקום גאוגרפי מיטבי של חברת ההשכרה וטווח מחירים רצוי ותיהנו ממגוון התוצאות שתקבלו.
מהי עלות פרסום עסק באתר?
כפי שציינו, לפרויקט רנט איי אל יש תפיסת עולם חברתית ולכן גם עלות הפרסום באתר באה לקראת בעלי העסקים. האתר דוגל בעיקרון "קיבלת - שילמת" כך שהמפרסמים לא ישלמו תעריף קבוע מדי חודש, אלא התשלום ייקבע לפי כמות הפניות שקיבלו המפרסמים מלקוחות שפנו אליהם או שהשאירו להם פרטים דרך האתר. בשפה המקצועית פניות כאלו מכונות "לידים".
אז למה השיטה הזו כל כך מוצלחת? מהסיבה הפשוטה - תשלום שמתבצע על-פי לידים מגביר את האינטרס של מערכת האתר להגדיל את הפרסום של העסקים השונים שבאתר ולהביא כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לגלוש באתר. כך יוצא שבחודש אחד, בו היו לאתר פניות מינימליות, התשלום יהיה זהה ביחס ישיר לכמות הפניות, ובחודש אחר בו כמות הפניות הייתה גבוהה המפרסם אולי ישלם סכום גבוה יותר אך הוא ייהנה מכמות לקוחות גדולה יותר.
מוזמנים להיות חלק מהמיזם!
מערכת האתר מזמינה את ציבור בעלי העסקים ואת קהל הלקוחות להצטרף למשפחת רנט איי אל. כפי שהבנתם האתר מציע מנוע חיפוש יעיל מאוד למציאת חברת השכרה רלוונטית, תהליך שיכול לקצר לכם משמעותית את הדרך למציאת חברה כזו. ולציבור המפרסמים - מדובר בפלטפורמה פרסומית מעולה שהתשלום עבורה הוגן מאוד ומשתלם.

תאריך:  16/02/2023   |   עודכן:  16/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il