X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "אדם"
▪  ▪  ▪

לרגל השקת מותג הטיפוח לגבר "אדם" יעלה קמפיין טלוויזיה בכיכובו של הדוגמן הבינלאומי איתי אטיאס בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון ש"ח.
מותג הגברים המוביל "אדם" המתמחה בסדרות מוצרים לטפוח הגבר, מתרחב ומוציא לשוק קו טיפוח חדש, תחת השם NEW ADAM הכולל 3 ניחוחות גבריים חדשים, בהיקף השקעה כולל של כ-2.5 מליון ש"ח, במטרה לשמור על מובילות ולתפוס נתח שוק משמעותי אף יותר, משוק מוצרי הבישום והטיפוח לגבר.
השקת NEW ADAM לשוק, תלווה בקמפיין רחב היקף וכולל סרטון פרסומת בטלוויזיה, בהשתתפות הדוגמן הבינלאומי איתי אטיאס, מסע קד"מ והתנסות בנקודות המכירה.
לדברי איריס שטרסמן מנהלת שיווק "אדם": מדובר במהלך אסטרטגי שנועד לענות על הגידול בביקוש בשוק מוצרי הטיפוח הגבריים לאור העלייה במודעות הגבר הישראלי לטיפוח, ובצורך לחדש בתחום הנחשב לבעל זיקה חזקה לטרנדים ואופנות המתחלפות לעיתים קרובות".
לדבריה: "מחקרים וסקרים בקרב קהל היעד - גברים ישראלים בעלי מודעות לטיפוח, העלו כי בשוק בישום הגברים המבוזר חל גידול ממשי בקטגוריית המסטיג', המציעה מוצרי טיפוח, באיכות מוצרי הפרסטיג' אך במחירי המדרגה העליונה של מוצרי המס מרקט, קיים פוטנציאל גדול וצמיחה למותג מוכר כ"אדם", התופס כבר כיום מעל ל-10% משוק מוצרי הטיפוח לגבר.
עוד הוסיפה שטרסמן כי: "מהלך הרחבת מגוון המוצרים וליווי המהלך בקמפיין, יביאו לחשיפת המותג לקהל אוהד, נאמן וקיים, כמו גם, לקהל יעד פוטנציאלי חדש, המחפש פתרונות איכותיים בתחום הטיפוח הגברי".
סדרת NEW ADAM החדשה הכוללת: א.ד. טואלט, אפטר שייב, קרם לחות לאחר הגילוח (גם לעור רגיש), דאו' ספריי ודאו' סטיק.
הסדרה מגישה, לשלושה אבי טיפוס שאופיינו במחקר - שלושה כיווני ריחות גבריים, המייצגים סגנון חיים שונה, הבא לידי ביטוי באופי הניחוח וצבעוניות הסדרה:
SILVER STERLING - מייצגת את הגבר העכשווי הספורטיבי.
PURE PLATINUM - מייצגת את הגבר הסקסי והחושני.
GOLD SOLID - מייצגת את הגבר האלגנטי והמודרני.
לדברי רענן חמד מפתח הסדרה: "סדרת "אדם" החדשה, נותנת מענה מושלם לגבר, השואף מחד להגדיר עצמו באמצעות מותגים מובילים, ומאידך נדרש לקניה איכותית וחכמה. ממחקרים שערכנו בשלבי הפיתוח, גילינו צורך בקרב קהל היעד לסדרה המאופיינת בריחות גבריים מובהקים, ותציע קו טיפוח שלם- א.ד.ט, אפטר שייב, לחות לאחר גילוח ודאודורנט תחת המותג הידוע "אדם".
המהלך ילווה במסע פרסום רחב, בהיקף השקעה של כ- 450 אלף דולר, הכולל: סרטון פרסומת בטלוויזיה, בהשתתפות הדוגמן איתי אטיאס, שנבחר מבין עשרות דוגמנים בינלאומיים, לשקף את הערכים האופנתיים של המותג. הסרטון מעביר מסרים על הגבר העכשווי לאחר הרחצה, כאשר כל התזה של אפטר שייב מעלה זיכרונות חושניים... ומעוררת בו צפייה להשפעת הניחוח על בת זוגו.
הסרטון ישודר בערוצים 22 ו-10, תחת הסלוגן: NEW ADAM - POWER OF PASSION החותם את התחושה העוצמתית והנוכחות הכריזמטית המלווה את הצופה.
כמו כן, ילווה המהלך בפעילות קד"מ ונראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, הכוללת: הצבת סטנדים ממותגים דיול ברשתות השיווק והפארמים והצעת התנסות בניחוחות החדשים.
על שוק טיפוח הגבר
שוק הבישום (נשים וגברים) בישראל מגלגל כ-500 מיליון ש"ח, מתוכו מגלגל שוק הבישום הגברי כ-200 מיליון שקל, המהווה כ-45% משוק הבישום. השוק מפותח ורב מותגי, ללא דומיננטיות למותגים מובילים, עם נתח שוק של 7% - 6% למספר מועט של המובילים. השוק נמצא במגמת גידול של 5% בשנה.
שוק בישום הגברים מחולק ל-60% בישום יוקרתי ו-40% בישום בינוני-נמוך. בשנת 2003 תפס המותג "אדם" כ-20% מקטגוריית בישום הגברים במחירי הביניים.

תאריך:  23/05/2004   |   עודכן:  23/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il