X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיסקו
▪  ▪  ▪

מנהל המידע הראשי של סיסקו, בראד בוסטון, מצטרף למועצת המנהלים של מרקורי אינטראקטיב
מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית בתחום האופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO), הודיעה היום כי בראד בוסטון, מנהל המידע הראשי של סיסקו מערכות, הצטרף למועצת המנהלים של מרקורי אינטראקטיב.
בתפקידו כמנהל מידע ראשי של סיסקו אחראי בראד בוסטון לשימוש שעושה החברה בטכנולוגיית מידע ברחבי העולם. בוסטון הוא האדם המניע את האסטרטגיה הבסיסית של סיסקו שנועדה לאפשר תהליכים עסקיים מקצה לקצה ולייעל את תחום המחשוב הארגוני על מנת למטב את התפוקה, המהירות והזריזות של הארגון.
"בראד נמנה עם המנהיגים העסקיים והטכנולוגיים המוכרים", אומר אמנון לנדן, יו"ר ומנכ"ל מרקורי אינטראקטיב. "התובנות וניסיונו בחדשנות ומיטוב טכנולוגיים יהוו נכס רב ערך למרקורי, למועצת המנהלים שלנו וללקוחותינו".
"מרקורי היא שותפתם האסטרטגית של מנהלי מידע השואפים למטב את הערך העסקי של המחשוב," אומר בראד בוסטון. "אני שמח להצטרף למועצת המנהלים של מרקורי ולעזור לה לחזק את מנהיגותה בתחום ה-BTO".
בוסטון הנו דמות מוכרת כמנהיג ומגבש צוותים והתפרסם הודות לשנינותו העסקית. הקריירה המקצועית שלו רצופה בחידושים טכנולוגיים ובמהפכים מחשוביים בתרבויות ארגוניות מגוונות.
בוסטון כיהן במשרות בכירות בחברות קוריו (Corio), סברה (Sabre), אמריקן אקספרס, ויזה, יונייטד איירליינס/קוביה ובאמריקן נשיונל בנק & טראסט אוף שיקגו. לבוסטון תואר ראשון במדעי המחשב מהמכללה להנדסה של אוניברסיטת אילינוי.
בנוסף למועצת המנהלים של מרקורי אינטראקטיב מכהן בוסטון במועצה המייעצת של היולט-פאקארד, במועצת המנהלים של NetNumber, Inc., במועצה המייעצת של קבוצת הרוורד, ובמועצה המייעצת לעסקים אלקטרוניים של בית הספר לעסקים ע"ש מ.ג'. נילי באוניברסיטת Texas Christian.
אודות מרקורי אינטראקטיב
מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית בתחום האופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO), מחויבת לסייע ללקוחות למטב את הערך העסקי של טכנולוגיית המידע. מרקורי אינטראקטיב הוקמה ב-1989 וכיום פועלת בכל רחבי העולם והינה אחת מחברות התוכנה הארגונית בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם. מרקורי אינטראקטיב מספקת תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול קדימויות, כוח אדם ונהלי מחשוב, אספקת וניהול יישומים ושילוב האסטרטגיה והביצועים של טכנולוגיית מידע.
לקוחות ברחבי העולם מסתמכים על הצע הפתרונות של מרקורי אינטראקטיב כדי לשפר את האיכות והביצועים של יישומים, לנהל את עלויות וסיכוני המחשוב ולוודא עמידה בתקנות. טכנולוגיות ושירותים של שותפים עסקיים גלובליים משלימים את מוצרי ה-BTO של מרקורי. מטה המחקר והפיתוח של החברה ממוקם בישראל. מידע נוסף ניתן למצוא ב - www.mercury.com.

תאריך:  02/06/2004   |   עודכן:  02/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il