X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

התמודדות עם אקנה היא לא תמיד פשוטה וגם הטיפול באקנה יכול להוות תהליך מאתגר. עם זאת, יש סיבה להיות אופטימיים מכיוון שעם הגישה הנכונה ויישום של שיטות הטיפול המתאימות והנכונות ניתן לשפר את מצב העור ואף להתגבר על תופעת האקנה. אז להלן מספר טיפים ישימים אשר יכולים לסייע בטיפול באקנה.
הקפדה על ניקוי העור בעדינות
יש לנקות בעדינות את עור הפנים. ניתן להשתמש לצורך כך בתכשיר ניקוי עדין ולא קומדוגני. ההמלצה היא לשטוף את הפנים ולהשתמש בתכשיר פעמיים ביום (בוקר ולילה). מומלץ להימנע מקרצוף נמרץ, של עור הפנים - מכיוון שהדבר עלול לגרות את העור ולהחמיר את האקנה.
הימנעות משימוש במוצרים קשים
ההמלצה היא להימנע משימוש במוצרים קשים או שוחקים שיכולים להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו. במקום זאת, בחרו במוצרים המסומנים "ללא שמן", "לא קומדוגניים" או "עדינים".
יישום של טיפולים ייעודיים
כל מי שמתעניין בטיפול באקנה יכול למצוא לא מעט טיפולים ייעודיים. הטיפולים יכולים לבוא לידי ביטוי בתכשירים שונים אשר מיועדים לטיפול באקנה. אפשרות נוספת היא לפנות לרופא עור על-מנת לקבל כדורים או תרופות ייעודיות אשר גם הן יכולות לסייע במידה רבה בכל מה שקשור להתמודדות עם התופעה. בכל מקרה, אם הבחירה היא ליישם טיפול ייעודי, כדאי לבחור בתבונה את אותו הטיפול ולוודא שהוא אכן מתאים באופן פרטני לסוג העור ולמצבו. כמובן, שכדאי להיות מודעים גם ל"תופעות הלוואי" של אותו הטיפול (אם יש כאלו).
הימנעות ממגע בפנים
כדאי להימנע מלגעת בפנים, לקטוף או לקפוץ פצעונים, מכיוון שהדבר עלול להחדיר חיידקים ולהחמיר את הדלקת. זה יכול גם להוביל לצלקות - אשר יהיה מאוד קשה להעלים אותן בשלבים מאוחרים יותר.
הגנה על העור מפני השמש
מומלץ להשתמש בקרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה 30 לפחות מדי יום, מכיוון שחלק מטיפולי אקנה יכולים להפוך את העור לרגיש יותר לשמש. חפש אפשרויות נטולות שמן או לא קומדוגניות.
תזונה נכונה והקפדה על שתיית מים
תזונה מאוזנת ועשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לתרום במידה רבה למראה עור בריא ונטול פצעונים. שמירה על לחות והקפדה על שתייה כמות מספקת של מים היא גם חיונית.
ניהול מתחים רמות מתח גבוהות עלולות להחמיר את האקנה. כדאי לנסות וליישם טכניקות להפחתת מתח כמו יוגה, מדיטציה או תרגילי נשימה עמוקה, על-מנת לנהל את המתחים בצורה האופטימאלית ולהגיע למצב של שליטה בהם.
טיפולי פנים וטיפולים באקנה רופאי עור יכולים להציע טיפולים במשרד כמו פילינג כימי, מיקרו-דרמה או טיפול באור כדי לסייע בניהול אקנה. ובכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה שכזה.
שימוש בתכשירים נוספים אומנם אקנה נובע משומניות, אבל אין זה אומר שיש להימנע משימוש בקרם פנים. מה שכן חשוב לעשות, זה לבחור בקרם לחות אשר מתאים למצב ולסוג העור. מעבר לכך, כל תכשיר בו עושים שימוש לצורך ניקוי וטיפוח הפנים אמור להיבחר בצורה מוקפדת ונבונה, תוך התאמה לסוג העור וכמובן, גם למצבו.
לסיכום, אקנה היא מצב המאפיין ברוב המקרים בני נוער בגיל ההתבגרות אך גם בגילאים מבוגרים יותר ניתן לסבול מהתופעה. האור בקצה המנהרה טמון בעובדה שברוב המקרים האקנה עוברת. עם זאת, בכדי לעזור לה לעבור יותר מהר, כדאי ליישם את כל הטיפים שהומלצו וחשוב מכל,
להשתדל להימנע מנזקים שונים כמו, היווצרות של צלקות אקנה אשר נובעות לרוב כתוצאה מחיטוט ומגע בפצעונים.

תאריך:  28/09/2023   |   עודכן:  28/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il